Gå til innhold

Er skalla og HATER det

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Tris skrev:

Når Aksel Hennie kan se bra ut uten hår så kan vel ts også?

Alt har med hodeformen å gjøre - enten er man heldig at den i noen tilfeller kler uten hår som med. Eller så ser man ikke ut når man mister håret.  Nå har jeg hatet den tilværelsen i 5år så du kan trygt si at jeg ikke har vært så heldig der nei. 

Hadde noe annet vært tilfelle så hadde ikke klinikker gjort stor buisness av å transplantere hår tilbake på de som ikke har en hodeform som passer å være skallet. Makes sense? heh....

Jeg vet det ikke er noen hjelp å få for meg - tråden var egentlig bare en kanal for å ventilere frustrasjonen, spesielt nå som jeg også har blitt solbrent på knollen :)

Takker likevel for noen støttende "politisk korrekte" ord.. :)

Anonymkode: 3cb44...2e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SÅ typisk. Er faen ikke mulig å kommentere noe til dere AB-menn, uten å bli avfeid med "politisk korrekt". Burde la være å svare dere, for dere tar det ikke til dere uansett hva som blir sagt. :kaklehone:

Du får klamre deg til hårstråene, da. Se hvor vellykket dét blir seende ut. :rolleyes:

Anonymkode: bbb42...733

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men ts da.. Hva slags hodeform har du? er du tynn eller overvektig? Vi kan nok klare å google fram noen hotte skalla mannfolk til deg hvis du trenger inspirasjon?

Anonymkode: 91c00...ed0

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SÅ typisk. Er faen ikke mulig å kommentere noe til dere AB-menn, uten å bli avfeid med "politisk korrekt". Burde la være å svare dere, for dere tar det ikke til dere uansett hva som blir sagt. :kaklehone:

Du får klamre deg til hårstråene, da. Se hvor vellykket dét blir seende ut. :rolleyes:

Er så enig. Hvorfor spør dere når dere likevel ikke hører på svarene :sprettoy:

Ut fra det jeg har lest her er det ikke mengden av hår som gjør at du TS ikke har draget på damer. Det er selvbildet ditt. 

Anonymkode: 1e513...776

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt ? 

Jeg høvler hodet mitt 3 ganger i uken så ingen fare for at noen hårstrå får vokse vilt. Jeg har selvinnsikt nok til å skjønne at 
det er mye hår eller ingenting hår som blir løsningen. Går ikke rundt med måne og viker akkurat. 

Hvis du mistet alt håret og hatet det ...hva hadde du tenkt om noen bare sa til deg "jaja, det gjør ikke noe det, du får klamre deg til de hårstråene du har da" ...get my point ?

Skrevet

Når denne mannen kan få seg ei slik dame bekrefter vel det at det ikke er håret kvinner går etter ? 

rosie-huntington-whiteley-bikini-babe-05

AnonymBruker
Skrevet
Den 8.6.2016 at 2.58, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger virkelig å syte et sted, og jeg vet at mange har det slik. 

Jeg er skalla på hodet og hater det 5 året på rad nå. Hodet\ansiktet ser helt  merkelig ut.
På sommeren skal det ingenting til før jeg blir solbrent. Det er helt umulig å finne ei dame som liker meg nå. 
Vurderer å kjjøpe mer hårsekker som jeg kan transplantere. Har allerede brukt 75000 kt i spesial hårsekker, .men etter noen år er det for lite igjen. NÅR skal de begynne å produsere noen hårstrå sånn at jeg kan se normal ut igjen?  Nå går jeg bare rundt uten et eneste hårstrå på hodet, Jeg er direkte sint på hårsekkene mine faktisk. 

Hvor finner dere hårløse menn noen damer som ikke bryr seg?? ikke i Norge ihvertfall.

Finnes ikke noe mer sexy enn skallede menn...:)

Anonymkode: e2e22...a9c

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ts da.. Hva slags hodeform har du? er du tynn eller overvektig? Vi kan nok klare å google fram noen hotte skalla mannfolk til deg hvis du trenger inspirasjon?

Anonymkode: 91c00...ed0

Det er vanskelig å beskrive hodeformen min..er ikke tynn eller overvektig. Har lang tykk nakke, nokså kraftig bygd. 
Mulig jeg er en del av Homo neanderthalensis krysning :) en helt spesiell blanding ..vanskelig å google. ;)

Det hjelper så lite ...

Gjest 12flo
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt har med hodeformen å gjøre - enten er man heldig at den i noen tilfeller kler uten hår som med. Eller så ser man ikke ut når man mister håret.  Nå har jeg hatet den tilværelsen i 5år så du kan trygt si at jeg ikke har vært så heldig der nei. 

Hadde noe annet vært tilfelle så hadde ikke klinikker gjort stor buisness av å transplantere hår tilbake på de som ikke har en hodeform som passer å være skallet. Makes sense? heh....

Jeg vet det ikke er noen hjelp å få for meg - tråden var egentlig bare en kanal for å ventilere frustrasjonen, spesielt nå som jeg også har blitt solbrent på knollen :)

Jeg vil bare at du skal føle deg bra nok som du er.

Men om du ønsker ærlig mening, du kan jo sende meg et bilde av deg om du vil det? Så kan jeg si hva jeg tenker? Helt opp til deg selvfølgelig. Lover deg full diskresjon.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Tris skrev:

Jeg vil bare at du skal føle deg bra nok som du er.

Men om du ønsker ærlig mening, du kan jo sende meg et bilde av deg om du vil det? Så kan jeg si hva jeg tenker? Helt opp til deg selvfølgelig. Lover deg full diskresjon.

Nei uff det er et så stort mangfold av sosiale medier at det tar jeg ikke sjansen på :)  det blir liksom aldri helt ærlig heller likevel!

Men takk for støttende tanker :)

Gjest 12flo
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei uff det er et så stort mangfold av sosiale medier at det tar jeg ikke sjansen på :)  det blir liksom aldri helt ærlig heller likevel!

Men takk for støttende tanker :)

Håper du blir fornøyd med deg selv etterhvert :)

Skrevet

Mannen min mistet håret tidlig,var rundt 20.Nå har vi vært gift i 20 år og han har vært skalla i 19 av dem.Elsker min mann og elsker å kose hodet .Mykt som barnehud og lukter trygt.

Det å være skallet behøver ikke bety at du ikke finner en dame ..Men om du går rundt og skammer deg pga hårtapet,så kom deg til psykolog.En skallet sexy mann,som vet han er fin.. Namm.. trenger ikke hår på hodet for å være fin serru'  ;)

Skrevet

Kjæresten min er skallet :) Ser ikke problemet med å være skallet.Han ser skikkelig mann ut!

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, mirandaa skrev:

Kjæresten min er skallet :) Ser ikke problemet med å være skallet.Han ser skikkelig mann ut!

Ikke jeg heller så lenge han har vært heldig og hatt en passende hodeform til det :)

TS

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller så lenge han har vært heldig og hatt en passende hodeform til det :)

TS

Jeg har aldri før tenkt på hva slags hodeform andre mennesker har, og det tviler jeg på at noen har andre enn deg selv. Jeg synes skallede menn kan være fryktelig sexy, men det kommer selvsagt an på mannen det dreier seg om. Å være så opptatt av noe en selv ser på som en mangel er ikke noe jeg er særlig begeistret for, og når det er snakk om pirk som hodeform og å bruke over 75 000 kr på behandlinger som ikke fungerer i lengden er jeg allerede ute av døren. 

Du har allerede bestemt det for at det ikke finnes kvinner som liker skallede menn. Når flere her påpeker at de finnes har du da hodeformen å vise til. Dette er ikke sjarmerende, TS. Det er nok ikke det manglende håret ditt som setter en stopper for deg på kvinnefronten. 

Anonymkode: 281d2...b1d

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri før tenkt på hva slags hodeform andre mennesker har, og det tviler jeg på at noen har andre enn deg selv. Jeg synes skallede menn kan være fryktelig sexy, men det kommer selvsagt an på mannen det dreier seg om. Å være så opptatt av noe en selv ser på som en mangel er ikke noe jeg er særlig begeistret for, og når det er snakk om pirk som hodeform og å bruke over 75 000 kr på behandlinger som ikke fungerer i lengden er jeg allerede ute av døren. 

Du har allerede bestemt det for at det ikke finnes kvinner som liker skallede menn. Når flere her påpeker at de finnes har du da hodeformen å vise til. Dette er ikke sjarmerende, TS. Det er nok ikke det manglende håret ditt som setter en stopper for deg på kvinnefronten. 

Hvorvidt man passer å være skallet eller ei kommer an på hodeformen\ansiktsformen. Så det er ingen automatikk at alle passer å være skallet. Hadde ikke vært meg imot å være skallet om jeg hadde passet det \ hatt ansikts\hodeformen til det. 
Synes derfor det var verdt et forsøk å prøve å få noe hår tilbake.

Det var ikke vellykket og derfor påberoper jeg meg retten til å syte litt på samme måte som dere kvinnfolk syter over alt fra pupper til andre bagatellmessige ting som ikke er perfekt. Det er visst greit og akseptert, men straks en mann uttrykker at han synes det er dumt å ikke ha hår på hodet så får han bare pent beskjed om å godta og ikke bry seg. 

Jaja ...skal ikke være lett. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorvidt man passer å være skallet eller ei kommer an på hodeformen\ansiktsformen. Så det er ingen automatikk at alle passer å være skallet. Hadde ikke vært meg imot å være skallet om jeg hadde passet det \ hatt ansikts\hodeformen til det. 

Det var ikke vellykket og derfor påberoper jeg meg retten til å syte litt på samme måte som dere kvinnfolk syter over alt fra pupper til andre bagatellmessige ting som ikke er perfekt. Det er visst greit og akseptert, men straks en mann uttrykker at han synes det er dumt å ikke ha hår på hodet så får han bare pent beskjed om å godta og ikke bry seg. 

Det er da en helt subjektiv oppfatning. Det er ikke et fasitsvar på hva slags hodeform som kler å være skallet. Igjen er det nok de færreste som har i det hele tatt tenkt tanken om hodeformer. 

For øvrig er ikke "oss kvinnfolk" en homogen gruppe, så du kan jo først og fremst starte med å se på kvinner som forskjellige individer med forskjellige meninger. Jeg er ikke ansvarlig for andre kvinners syting. 

• Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Hva skal du gjøre da? Bruke tusenvis av kroner på noe som ikke fungerer eller godta at sånn er det bare?

Mange menn blir skalla og det er jo sjeldent et problem når de skal trekke damer.  Jeg tror også at de fleste damer godtar at det er noe som skjer og det er bedre å barbere alt bort alt enn å tviholde på det lille håret man har.

Jeg tviler på at det er det at du er skalla som er problemet. Hvis du har så store komplekser for det at du er skalla så kan det jo være det.

Jeg vet jo om flere menn som ble skalla tidlig og ingen av dem har hatt noe problem med å finne seg damer.

Men nå var jeg vel politisk korrekt. Jeg skulle jo skrevet at alle damer hater skalla menn så det er bare å gi opp.

Gjest The damned
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det får vel kvinner som syter beskjed om også. Men det er jo enklere å fikse på puppene eller fett på magen enn det er å fikse det at man blir skalla.

Klart du kan jo begynne å bruke tupé,kjøre en Donald trump eller bruke masse penger på noe som tydeligvis ikke fungerer, men kanskje er det bedre å innse at det ikke er noe problem for mange damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...