AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Jeg trenger virkelig å syte et sted, og jeg vet at mange har det slik. Jeg er skalla på hodet og hater det 5 året på rad nå. Hodet\ansiktet ser helt merkelig ut. På sommeren skal det ingenting til før jeg blir solbrent. Det er helt umulig å finne ei dame som liker meg nå. Vurderer å kjjøpe mer hårsekker som jeg kan transplantere. Har allerede brukt 75000 kt i spesial hårsekker, .men etter noen år er det for lite igjen. NÅR skal de begynne å produsere noen hårstrå sånn at jeg kan se normal ut igjen? Nå går jeg bare rundt uten et eneste hårstrå på hodet, Jeg er direkte sint på hårsekkene mine faktisk. Hvor finner dere hårløse menn noen damer som ikke bryr seg?? ikke i Norge ihvertfall. Anonymkode: 3cb44...2e2
ajarRun Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Jeg er ganske sikker på at jeg hadde funnet meg dame som hadde digget meg selv hårløs. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Jeg synes det er finere med skalla menn, enn menn med svært få hårstrå og som tviholder på dem. Egentlig så synes jeg at noen skalla menn er ganske sexy! Anonymkode: 8c016...d84 14
tweet Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er finere med skalla menn, enn menn med svært få hårstrå og som tviholder på dem. Egentlig så synes jeg at noen skalla menn er ganske sexy! Anonymkode: 8c016...d84 Enig! 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Det er da veldig mange menn som er skalla. Min mann er også det. Jeg synes han er råsexy, og det er helt tydelig at det ikke bare er jeg som synes det. Du må få litt mer selvtillit så skal du se Og sånn i tillegg: jeg som har kjempetykt og langt hår som i tillegg er ganske mørkt blir også veldig lett solbrent i hodebunn, og tror du ikke jeg skulle ønske jeg var mann slik at jeg bare kunne barbere av alt håret, for jeg får ikke smurt med solkrem i hodebunnen når jeg har så mye hår. Må bruke solhatt hele sommeren hvert år. Og for ikke å snakke om hvor varmt det blir! Mannen min smører seg med solfaktor 30-50 i hodebunn og bruker endel caps, så går det greit Anonymkode: ee43b...365 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Du kan jo kjøpe en parykk Anonymkode: c7898...412
Gjest 12flo Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Høyeste solfaktor du kan finne. Kanskje du bør bruke tid på å bli tilfreds med deg selv? En mann som liker seg selv tiltrekker lassevis med damer det jeg har forstått. Og hvis kroppen din avviser hårsekkene er det ikke så mye du kan gjøre ved det.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #9 Skrevet 8. juni 2016 Jeg er mann og synes jeg ser bedre ut skall enn jeg gjorde med hår. Jeg hadde aldri fint hår(det var tynt hele livet) og jeg gikk sjeldent til frisøren så frisyren ble ikke spesielt bra. Nå er jeg skalla og klipper meg med egen maskin en gang i måneden. Aldri følt meg så kjekk. Anonymkode: b5ff0...8ed 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #10 Skrevet 8. juni 2016 10 minutter siden, Tris skrev: Høyeste solfaktor du kan finne. Kanskje du bør bruke tid på å bli tilfreds med deg selv? En mann som liker seg selv tiltrekker lassevis med damer det jeg har forstått. Og hvis kroppen din avviser hårsekkene er det ikke så mye du kan gjøre ved det. Synes jeg leste her om dagen at sunblock er sunblock, så det er egentlig like greit å smøre med spf 30 som med 50, men at det viktigste var uansett å smøre tykt lag og ganske ofte. Det var visst ikke så stor forskjell på 15 og 30 heller visstnok så lenge man smurte tykt og gjerne to lag på en gang. Jeg merker det faktisk selv jeg som blir lett solbrent og har masse soleksem nå på forsommeren at det er faktisk ingen forskjell om jeg smører med spf 20 eller 30. Jeg får like mye soleksem med spf 30 som med spf 20, merkelig nok. Og så har jeg lest at jo høyere solfaktor, jo mer kjemikalier. Jeg vil likevel fortsette å smøre med spf 30 på utsatte områder, men smører med 15-20 der jeg ikke blir så lett brent eller får soleksem. Avsporing, I know Anonymkode: ee43b...365
kaffepulver Skrevet 8. juni 2016 #11 Skrevet 8. juni 2016 Skalla er fint! Har du litt hår igjen på hodet og du ikke klarer å få noe tilbake så er det kanskje like greit å ta absolutt alt bort. Jeg synes i alle fall skalla menn kan være skikkelig sexy... Jeg har en ting for skjegg og skalla menn, spesielt med tatoveringer i tillegg haha! 1
Gjest 12flo Skrevet 8. juni 2016 #12 Skrevet 8. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes jeg leste her om dagen at sunblock er sunblock, så det er egentlig like greit å smøre med spf 30 som med 50, men at det viktigste var uansett å smøre tykt lag og ganske ofte. Det var visst ikke så stor forskjell på 15 og 30 heller visstnok så lenge man smurte tykt og gjerne to lag på en gang. Jeg merker det faktisk selv jeg som blir lett solbrent og har masse soleksem nå på forsommeren at det er faktisk ingen forskjell om jeg smører med spf 20 eller 30. Jeg får like mye soleksem med spf 30 som med spf 20, merkelig nok. Og så har jeg lest at jo høyere solfaktor, jo mer kjemikalier. Jeg vil likevel fortsette å smøre med spf 30 på utsatte områder, men smører med 15-20 der jeg ikke blir så lett brent eller får soleksem. Avsporing, I know Anonymkode: ee43b...365 Skal tilstå at jeg har veldig lite erfaring med solkremer da jeg nesten aldri bruker de selv. Så godt mulig du har helt rett
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #13 Skrevet 8. juni 2016 Kvinner har ofte komplekser for kraftige lår, brede hofter, rund mage osv. Vi nekter å innse at mange menn faktisk liker disse formene. Det samme gjelder menn, de tror at kvinner foretrekker digre muskler og tykt bølgete hår. Glem alt dette, gjør det beste ut av utfordringene, øk selvtillitten så blir alt så mye bedre. Menn uten hår kan være minst like kjekke som andre menn, et lite tips kan være å ha litt ansiktshår, ikke nødvendigvis helskjegg. Anonymkode: d37fc...a34 6
Gjest 12flo Skrevet 8. juni 2016 #14 Skrevet 8. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har ofte komplekser for kraftige lår, brede hofter, rund mage osv. Vi nekter å innse at mange menn faktisk liker disse formene. Det samme gjelder menn, de tror at kvinner foretrekker digre muskler og tykt bølgete hår. Glem alt dette, gjør det beste ut av utfordringene, øk selvtillitten så blir alt så mye bedre. Menn uten hår kan være minst like kjekke som andre menn, et lite tips kan være å ha litt ansiktshår, ikke nødvendigvis helskjegg. Anonymkode: d37fc...a34 Bare ikke ha slikt ala iron man eller mexikanske "gangster" skjegg. Det er så fælt med en tynn stripe hår i overgang til hals at fytti... Er en bekjent som har det, og tror han ser slankere ut i ansiktet pga det. Beklager, men jeg spyr. Å ikke ha hår på hodet er faktisk bedre enn kombo det og slike striper. Så er det bedre med tredagers, helskjegg eller "johnny depp" skjegg.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #15 Skrevet 8. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har ofte komplekser for kraftige lår, brede hofter, rund mage osv. Vi nekter å innse at mange menn faktisk liker disse formene. Det samme gjelder menn, de tror at kvinner foretrekker digre muskler og tykt bølgete hår. Glem alt dette, gjør det beste ut av utfordringene, øk selvtillitten så blir alt så mye bedre. Menn uten hår kan være minst like kjekke som andre menn, et lite tips kan være å ha litt ansiktshår, ikke nødvendigvis helskjegg. Anonymkode: d37fc...a34 TS her Hehe...spør du en hvilken som helst kvinne hvilken frisyre en mann bør ha så vil hun aldri svare skallet. På dating sider er det ikke engang et alternativt, ikke så jeg vet ihvertfall. Burde nok stiftet familie før genene sviktet....man kan bli sint på den etterpåklokskapen også Jaja ..hva jeg skal i sommer? ikke til frisøren å sjekke damer ihvertfall se om damene i Kiev er mindre motebevisste enn her hjemme? hvem vet jeg må vel forsøke å finne markedet Anonymkode: 3cb44...2e2
Gjest Vause Skrevet 8. juni 2016 #16 Skrevet 8. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her Hehe...spør du en hvilken som helst kvinne hvilken frisyre en mann bør ha så vil hun aldri svare skallet. På dating sider er det ikke engang et alternativt, ikke så jeg vet ihvertfall. Burde nok stiftet familie før genene sviktet....man kan bli sint på den etterpåklokskapen også Jaja ..hva jeg skal i sommer? ikke til frisøren å sjekke damer ihvertfall se om damene i Kiev er mindre motebevisste enn her hjemme? hvem vet jeg må vel forsøke å finne markedet Anonymkode: 3cb44...2e2 Ikke vær så sikker på det. Jeg har sett utallige menn som ikke har hår på hodet, som er utrolig kjekke. Jeg vet veldig godt at jeg ikke er alene om det. Så estetisk sett syns jeg ikke du bør se på det som en nedtur. Det er fint å være skallet også.
Gjest 12flo Skrevet 8. juni 2016 #17 Skrevet 8. juni 2016 Når Aksel Hennie kan se bra ut uten hår så kan vel ts også?
Gjest Fjotteri Skrevet 8. juni 2016 #18 Skrevet 8. juni 2016 Jeg har til dags dato ikke møtt en kvinne som anser det som et problem, så det kan være andre ting som hindrer at damer flokker seg.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #19 Skrevet 8. juni 2016 Alle har forskjellig smak men hvis en dame avslår deg fordi du har lite hår så mister du ikke stort. Mange damer som elsket skalla menn! Hvis du blir solbrent så bruk solkrem og husk å la den trekke inn i 20 minutter hvis det er varmt så den ikke brenner deg mere. Eller så er det noe med menn med hatter også Anonymkode: 9f1f6...533
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #20 Skrevet 8. juni 2016 Min mann er skallet. Ikke mye hodehår igjen så like greit å ta det helt bort. Med 3-dagers skjegg er han utrolig sexy. Menn som tviholder på de siste stakkers hårstråene sine er derimot ikke sexy i det hele tatt. Anonymkode: 1e513...776 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå