Gå til innhold

Drikker du alkohol når du er nedfor?


Gjest Virvar

Alkohol som "trøst"  

2 stemmer

  1. 1. Alkohol som "trøst"

    • Ja
      5
    • Ja, noen ganger
      12
    • Tror ikke jeg gjør det
      6
    • Nei
      30


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Aldri, men så drikker jeg ikke alkohol i det hele tatt. Men derimot spiser jeg masse sjokolade når jeg er lei meg, og det hjelper :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er klart jeg har drukket alkohol når jeg ikke er på topp psykisk. F.eks. etter bruddet med eksen for noen år siden. Det har hjulpet å gå ut og treffe folk og la være å tenke på problemene, i stedet for å sitte inne og sture, og gruble.

Om jeg har drukket når jeg er alene? Ja, det har hendt. Men er jeg nedfor hjelper ikke alkohol hvis jeg er alene hjemme, det blir som å pisse i buksa når det er kaldt...

Men tror noen jukser litt i kortene nå, når de påstår de alltid er på topp psykisk og mentalt når de drikker? (Uten å beskylde alle her på tråden for å lyge...) Aldri hendt at du egentlig var nedfor, men valgte å gå på en eller annen begivenhet likevel, der du også drakk alkohol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at sex skal hjelpe på humøret.....

Vet du; jeg tror det stemmer! :sjarmor:

I godt humør for tiden eller?

Drikker for øvrig når jeg er nedfor, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei, men venninna mi slo opp med typen sin i går, og han satt og drakk seg dritings etter det... blir jo bekymra for folk, alkohol skulle bare være tillatt for glade folk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei. Prøvde det i helgen, men det ble bare verre og er ikke å anbefale. Ille nok å være nedfor om man ikke i tillegg skal bli surrete i hodet, kvalm og våkne opp med pels på tennene neste morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, drikker aldri alkohol når eller pga at jeg er deppa/nedfor/annet.

men sukkerinntaket blir desto større... :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri hatt problemer med å takle følelsene mine jeg.

Er jeg trist så er jeg trist. Er jeg forbanna så er jeg det. Hvorfor skal jeg bedøve følelsene mine? Har et par unger som driver med det tullet der. "Takler ikke alle tankene mine"... liksom. For meg høres det ut som sprøyt... sorry! Rus hjelper ikke mot noen ting.... det skaper bare mer problemer.

Jeg drikker hvis jeg har lyst på et glass vin, eller ved sosiale sammenkomster. Veldig sjeldent faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det, men prøver så godt jeg kan å holde meg unna.

Det er en deilig følelse (å slippe den voldsomme tilstedeværelsen), men en farlig vei å gå.

Jeg kan se for meg at jeg kan gjør det igjen, men jeg håper det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kan helt ærlig si at jeg ikke bruker alkohol som trøst hvis jeg er deppa. Heller nok mer til noe sukkerholdig hvis humøret svikter.

Aldri hendt at du egentlig var nedfor' date=' men valgte å gå på en eller annen begivenhet likevel, der du også drakk alkohol?[/quote']

Å eksempelvis gå på en fest man er invitert til selv om man er i dårlig humør, og å drikke der, er vel noe ganske annet enn å gjentagne ganger bruke alkohol som trøst og virkelighetsflukt? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...