Gå til innhold

Nettdating og penisbilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Du anser det som mer sannsynlig at en mann har en agurk enn en penis? :D

i mange tilfeller hadde jeg heller foretrukket det på mannen 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Minesveiper skrev:

På sjekkeren i "virkeligheten" er det gjerne mennene med karisma som trekker det lengste strådet, mens på nettdating så er det mennene med best utseende som er mest attraktive. Jeg synes derfor at menn egentlig ikke burde klage fordi man har gode sjanser til å gjøre inntrykk og sjarmere damer på alle andre arenaer enn nettet.

 

 

Eventuelt bare mennene som gir dama oppmerksomhet og som pusher på for å få henne. 

Selv studerer jeg medisin så jeg treffer mange jenter jeg kan prøve meg på, men sånn er de jo ikke fo alle. Enkelte møter knapt damer og der er ikke så lett for dem å møte damer. Det er jo derfor man har nettdating fordi mange ikke møter nok aktuelle kandidater i virkeligheten og om de skal møte damer så må de kanskje drive med aktiviteter de ikke liker. Da synes jeg man burde få lov til å "klage". 

Anonymkode: 8f147...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, du er en av de som får meg til å skamme meg over å være mann og singel på Tinder.

Selv er jeg helt midt på treet utseendemessig, høy og mørk, slank, fint - dog litt ungt ansikt, men 100% utrent. De dagene jeg er aktiv på sveipern, så får jeg i snitt en match pr dag, kanskje to, men som regel slettes jeg, eller jeg sletter dem. Så netto vil jeg si en match av ca. hundre høyresveips. 

Poenget er at det er jo helt fair enough det.. Du kan ikke bli sutrete, aggressiv og generaliserende overfor damer, bare fordi de sveiper høyre kun på dem de finner interessant? Voks opp, og stram deg opp. Sutrete og kvinneanklagende menn som ikke får seg dame, er kanskje det mest patetiske som finnes i "bransjen". Respekter at andre ikke nødvendigvis finner deg interessant. De fleste finner ikke meg interessant, men det er da for f.... deres rett - og hva de ser etter, utseende, humor, og bla bla bla skal vel for f.... ikke du blande deg opp i. 

"Penisbilder"... er det mulig assssss... Cry me a river.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet her er at dine medsøstre ikke tør å innrømme dette, men sier at personlighet betyr alt, slik at naive snille menn tror på dette.

Anonymkode: 58f59...819

Ja, det er vi enige i. Veldig mange sier at utséendet ikke har noe å si, men vi alle vet jo at noe har det jo å si.

Å innrømme at man blir tiltrukket av flotte menn, er jo ikke det samme som å innrømme at man velger menn kun basert på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...