Gå til innhold

Nettdating og penisbilder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

Det må være noe som gjør at de skygger banen. Kanskje du bør prøve finne ut hva grunnen er? Om alle skygger unna så må det jo være noe du sier som de ikke setter pris på. 

Jepp, har stilt meg spørsmålet mange ganger og prøvd å justere. No luck so far... 

TS 

Anonymkode: 1c5e4...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

Over 1000 ? Jasså skal du dømme meg også nå eller ?

jeg har bodd i oslo hele livet og har opparbeidet meg ganske mange bekjente fordi jeg er en utadvent jente:) haha jeg dømmer da ikke deg! men jeg synes det er litt snodig å være mann og ha bilde av en kanin som profilbilde? er den din kanin?

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra Rema-metoden om at "Det enkleste er det beste" så står jeg igjen med to alternativer; Enten er jeg STYGG eller DUM. Sannsynligvis begge deler. 

TS 

AnonymBruker
Skrevet

No go for del-ingen oppegående ressursterke menn sender penisbilder til fremmede damer på nett. Hadde det hendt her så: ignorer, begynt å lure på vedkommende. Null kvalitet.

Anonymkode: c8b07...090

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viser bare hvor overfladisk kvinnene på disse sidene er. Å prøve og finne en ærlig, moden, morsom osv. mann er altså bare tøv. Må dere damer ikke være så uærlige og heller bare skrive at det kun er utseende som gjelder. Patetisk, hverken mer eller mindre. 

TS

Vel, dette lyser jo ikke akkurat sjarmerende, og det gjør heller ikke de andre innleggene dine i tråden. Og det klarer du å prestere helt uten bilde. 

Godt mulig at det er en frustrasjonsutblåsning og at du er helt annerledes til vanlig, men å anklage det motsatte kjønn for å ikke anerkjenne hvor god man egentlig er er sjeldent en god strategi for å lykkes, uavhengig av om man er mann eller kvinne. Utseendefokus i nettdating handler jo ikke engang om hvor pen man er, men hvor fotogen man er, og mange kommer skjevere ut der enn ellers. Man vil oppleve en viss sjarm, og hva man synes er sjarmerende er jo individuelt. Det kan være måten du tilnærmer deg på, det kan være holdninger som ligger implisitt i det du skriver, det kan være hvordan du ser ut på bilder osv. osv. Å ta det som en personlig fornærmelse er fullstendig unødvendig, da det ikke nødvendigvis har noe med personen du faktisk er å gjøre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som nettdater og hun blir sinna og kutter kontakten med flørten om han sender penisbilde.

Jeg selv synes det er litt artig og tennende. Artig å se hvor langt han tørr å gå. Og tennende å se en stiv en, som har lyst på meg.

Anonymkode: d82e0...c63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venninne som nettdater og hun blir sinna og kutter kontakten med flørten om han sender penisbilde.

Jeg selv synes det er litt artig og tennende. Artig å se hvor langt han tørr å gå. Og tennende å se en stiv en, som har lyst på meg.

Anonymkode: d82e0...c63

Sikker på at der bare er "deg" ?:ph34r:

Anonymkode: c8b07...090

• Liker 2
Skrevet

Det kan da umulig være en overraskelse for deg at utséende er det absolutte førsteinntrykk på nettdating, og at utseendet har en tiltrekningskraft? :klo: 

Man fatter fortere interesse for kjekke menn, men det er jo bare tiltrekningskraften. Det er jo ikke utséendet som avgjør om vi blir eller ikke. Så helt overlegen er man da ikke. Dere menn er jo helt lik, så skjønner ikke hvorfor du skal kjefte på damer :P

Jeg har aldri brukt nettdating (om man ser bort fra Tinder), så jeg vet ikke helt hvordan slike profiler ser ut. Men kan det hende at du har skrevet noe som er ganske teit der? Ser jo at du ikke er full av skrivefeil, så det må jo være noe annet.

Eller kanskje du bare må få et bedre profilbilde? Du kan jo legge til et bilde av en hunk for å se om interessen stiger? Bare for å finne ut om det er der problemet ligger...

• Liker 2
Skrevet

Min første som ny bruker her,  enkel instruksjonsvideo som kan være til hjelp.................

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å lure på om dette pratet om at jenter ikke liker pikkbikder bare er typisk kvinnelig bullshit, a la "jeg liker ikke bad boys". 

Det må være en grunn til at så mange menn sender pikkbilder 

Anonymkode: 50098...bae

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å lure på om dette pratet om at jenter ikke liker pikkbikder bare er typisk kvinnelig bullshit, a la "jeg liker ikke bad boys". 

Det må være en grunn til at så mange menn sender pikkbilder 

Anonymkode: 50098...bae

Fordi de tror at kvinner liker disse bildene?

Anonymkode: e920d...53c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viser bare hvor overfladisk kvinnene på disse sidene er. Å prøve og finne en ærlig, moden, morsom osv. mann er altså bare tøv. Må dere damer ikke være så uærlige og heller bare skrive at det kun er utseende som gjelder. Patetisk, hverken mer eller mindre. 

TS

Med den bitre og krasse holdningen der, så får du garantert ingen damer. Det er like dårlig strategi som dickpic. 

Anonymkode: 66070...9f0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Tibbie skrev:

Det kan da umulig være en overraskelse for deg at utséende er det absolutte førsteinntrykk på nettdating, og at utseendet har en tiltrekningskraft? :klo: 

Man fatter fortere interesse for kjekke menn, men det er jo bare tiltrekningskraften. Det er jo ikke utséendet som avgjør om vi blir eller ikke. Så helt overlegen er man da ikke. Dere menn er jo helt lik, så skjønner ikke hvorfor du skal kjefte på damer :P

Jeg har aldri brukt nettdating (om man ser bort fra Tinder), så jeg vet ikke helt hvordan slike profiler ser ut. Men kan det hende at du har skrevet noe som er ganske teit der? Ser jo at du ikke er full av skrivefeil, så det må jo være noe annet.

Eller kanskje du bare må få et bedre profilbilde? Du kan jo legge til et bilde av en hunk for å se om interessen stiger? Bare for å finne ut om det er der problemet ligger...

Problemet her er at dine medsøstre ikke tør å innrømme dette, men sier at personlighet betyr alt, slik at naive snille menn tror på dette.

Anonymkode: 58f59...819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Problemet her er at dine medsøstre ikke tør å innrømme dette, men sier at personlighet betyr alt, slik at naive snille menn tror på dette.

Problemet her er at du har missa en stoooor detalje. Hun skriver om nettdating. Da er det kun en ting man har å forholde seg til - nemlig bildene. Det er utover dette umulig å danne seg et bilde av hvem personen er. Så når man søker på nett så er det bildene man forholder seg til. Kan også da være like mye bilder av personens interesser som utseende. 

Så om TS f.eks har tatt en selfie i bilen sin med solbriller på, en selfie i baris forran et speil og et bilde av seg selv drita full på guttetur i Thailand, så skjønner jeg at han ikke får napp. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet her er at du har missa en stoooor detalje. Hun skriver om nettdating. Da er det kun en ting man har å forholde seg til - nemlig bildene. Det er utover dette umulig å danne seg et bilde av hvem personen er. Så når man søker på nett så er det bildene man forholder seg til. Kan også da være like mye bilder av personens interesser som utseende. 

Så om TS f.eks har tatt en selfie i bilen sin med solbriller på, en selfie i baris forran et speil og et bilde av seg selv drita full på guttetur i Thailand, så skjønner jeg at han ikke får napp. 

Ja, akkurat og der får 20-30 % av mennene med best utseende herje fritt og legge ned naiv norsk jente etter jente.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat og der får 20-30 % av mennene med best utseende herje fritt og legge ned naiv norsk jente etter jente.

De fleste jeg kjenner, meg inkludert, overser glatt de peneste. De vanlige mannfolka med en bra fysikk og sunne interesser står derimot sterkt. De som ser sure og/eller overvektige havner nok langt ned på lista. 

Personlig har jeg kun ett krav hva gjelder utseende. Han må se sunn ut og være i god fysisk form. Gidder ikke date en sofasliter når jeg selv er ute og aktiv hver dag. 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
12 timer siden, Tibbie skrev:

Det er en del interessante ting som skjer på tinder og nettdating som viser tydelige forskjeller mellom kjønnene. Kvinner på tinder for eksempel trykker generelt like på 15% av bildene de ser gjennom, mens menn trykker like på ca 50% av bildene de ser gjennom. Kvinner er rett og slett langt strengere når det kommer til å bedømme menns attraktivitet. Det at kvinner er så kresne gjør det egentlig ganske vanskelig å være mann på nettdating og tinder. Som du er inne på, så er det en klar tendens når det kommer til meldinger mottatt og utseende en har. De kjekkeste mennene får mest respons hos mennene, men de peneste damene får langt mer respons enn de kjekkeste mennene igjen.

Jeg er glad for at du sier at det ikke er utseende som avgjør om man blir eller ikke. Jeg er av samme oppfatning, men på tinder og nettdating får den gjennomsnittlige mann sjeldent sjansen til å vise hva han er god for. Jeg har en kjekk kompis som får en del matcher på tinder, men det artige er at når vi er ute på byn går han ofte fra å være førstevalget til damen til sistevalget fordi han er litt socialy akward. På sjekkeren i "virkeligheten" er det gjerne mennene med karisma som trekker det lengste strådet, mens på nettdating så er det mennene med best utseende som er mest attraktive. Jeg synes derfor at menn egentlig ikke burde klage fordi man har gode sjanser til å gjøre inntrykk og sjarmere damer på alle andre arenaer enn nettet.

Gjennomsnittlige menn med dårlige sosial ferdigheter blir taperne i det hele, og mens de drukner i bitterhet slenger de rundt penisbilder i håp om å få napp :fnise: Neida, jeg forstår frustrasjonen, men man kan ikke gjøre så mye annet enn å tilpasse seg systemet og gjøre det beste ut av det. Gjennomsnittlige menn kan ikke bruke tinder og nettdating som sin primære sjekkearena. En må lære seg å sjekke på byn, fester og dagliglivet. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

ta heller bilde av agurken istedenfor penisen, det blir mer troverdig!

Skrevet
1 minutt siden, makkapakka skrev:

ta heller bilde av agurken istedenfor penisen, det blir mer troverdig!

Du anser det som mer sannsynlig at en mann har en agurk enn en penis? :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...