AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Nå begynner f*en meg tålmodigheten min å ta slutt. Nå har jeg, i mer eller mindre 3 år, vært på ulike nettdating sider. Og JA, jeg har skiftet bilder, profiltekst, forandret på måten jeg tar kontakt og prøve og opprettholde en samtale. Har også tatt lange pauser, mange måneder av gangen. Hva er galt med å fremstå med ærlige hensikter? NEI, jeg går ikke etter unge damer. Foretrekker jevnaldrende. De få responsene jeg har mottatt har bare blitt kuttet uten noe videre. Synes dere damer det er rart dere får bilder av mannens "edlere deler"...? Nå skal f*en meg bokseren av og kameraet frem... KJEMPEFRUSTRERT! Anonymkode: 1c5e4...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Putt en agurk i rompa. Anonymkode: 8bc87...d98 8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Har du sett disse videoene av katter som blir skremt og hopper av agurker og lignende? Det er slik damer oftest reagerer på penis bilder fra fremmede. Anonymkode: ea1c8...154 14
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Hvorfor et behov for å vise deg frem sånn? Det er ikke digg, å de jeg støter på som sender sånt via dating osv de blir rapportert og blokkert. Du står ikke på et gatehjørne å drar frem snoppen også håper jeg? For det blir samme greia. Anonymkode: 0057c...8df 12
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Raskeste måten å bli kvitt en dame på er å sende henne et penisbilde. Anonymkode: 66070...9f0 18
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Raskeste måten å bli kvitt en dame på er å sende henne et penisbilde. Anonymkode: 66070...9f0 HA HA. Kan ikke bli kvitt noe som uansett ikke responderer på normale henvendelser...! TS Anonymkode: 1c5e4...fd4 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Du er ikke kjekk nok for nettdating. Penisbilder hjelper hvertfall ikke.
Gjest Vause Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du sett disse videoene av katter som blir skremt og hopper av agurker og lignende? Det er slik damer oftest reagerer på penis bilder fra fremmede. Anonymkode: ea1c8...154 Haha, denne var god. Det er faktisk sant! Jeg er svært visuell av meg og syns at et bilde av en erigert penis er tennende, men når en mann jeg prøver å bli kjent med plutselig sender meg bilde av utstyret sitt og spør om hva jeg syns, så får jeg fnatt. Det er det samme som at jeg går ut på middag med noen og han slår pikken i bordet og sier "you like?". Nettvett folkens, nettvett! Dropp kameraet og behold buksa på. Du finner deg nok en dame etterhvert, men husk at nettdating er ikke for alle!
TheK Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå begynner f*en meg tålmodigheten min å ta slutt. Nå har jeg, i mer eller mindre 3 år, vært på ulike nettdating sider. Og JA, jeg har skiftet bilder, profiltekst, forandret på måten jeg tar kontakt og prøve og opprettholde en samtale. Har også tatt lange pauser, mange måneder av gangen. Hva er galt med å fremstå med ærlige hensikter? NEI, jeg går ikke etter unge damer. Foretrekker jevnaldrende. De få responsene jeg har mottatt har bare blitt kuttet uten noe videre. Synes dere damer det er rart dere får bilder av mannens "edlere deler"...? Nå skal f*en meg bokseren av og kameraet frem... KJEMPEFRUSTRERT! Anonymkode: 1c5e4...fd4 tror ikke du skal ta av boxeren... det er ikke sjarmerende for en dame 2
ajarRun Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, TheK skrev: tror ikke du skal ta av boxeren... det er ikke sjarmerende for en dame Foretrekker du å ha sex med bokseren på?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Foretrekker du å ha sex med bokseren på? Anonymkode: e920d...53c 7
TheK Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Foretrekker du å ha sex med bokseren på? foretrekker hvertfall ikke cybersex. Jeg løper for livet hvis noen sender meg bilder av snoppen sin. 2
ajarRun Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, TheK skrev: foretrekker hvertfall ikke cybersex. Jeg løper for livet hvis noen sender meg bilder av snoppen sin. For å være sikker på at jeg har forstått deg riktig; du løper i retning mot den som sendte penisbilde? Dessuten ser jeg ikke problemet med cybersex, det kan være interessant.
KaDust Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 Penisbilder er de mest skrekkinngytende bildene jeg kan motta - med mindre jeg ber om bildet selv. Blir helt forskrekket av slike hendvendelser. 8
TheK Skrevet 7. juni 2016 #15 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: For å være sikker på at jeg har forstått deg riktig; du løper i retning mot den som sendte penisbilde? Dessuten ser jeg ikke problemet med cybersex, det kan være interessant. hva tror du selv da smartass? ingen jenter av kvalitet tenner på bilder av snoppen din vet du:) sånn er det bare. Inviter heller en søt jente på en kaffe. 6
ajarRun Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, TheK skrev: hva tror du selv da smartass? ingen jenter av kvalitet tenner på bilder av snoppen din vet du:) sånn er det bare. Inviter heller en søt jente på en kaffe. Har invitert henne på en kaffe, og hun sa hun likte penisbilder.
TheK Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Har invitert henne på en kaffe, og hun sa hun likte penisbilder. ha ha. okok. hver sin smak. #lowclass. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #18 Skrevet 7. juni 2016 20 minutter siden, Trollkarlen skrev: Du er ikke kjekk nok for nettdating. Penisbilder hjelper hvertfall ikke. Viser bare hvor overfladisk kvinnene på disse sidene er. Å prøve og finne en ærlig, moden, morsom osv. mann er altså bare tøv. Må dere damer ikke være så uærlige og heller bare skrive at det kun er utseende som gjelder. Patetisk, hverken mer eller mindre. TS Anonymkode: 1c5e4...fd4
ajarRun Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, TheK skrev: ha ha. okok. hver sin smak. #lowclass. Kvinner som liker penis er lowclass?
WubWub Skrevet 7. juni 2016 #20 Skrevet 7. juni 2016 5 minutter siden, TheK skrev: hva tror du selv da smartass? ingen jenter av kvalitet tenner på bilder av snoppen din vet du:) sånn er det bare. Inviter heller en søt jente på en kaffe. Sånn er det for deg ja. Jeg syntes det er synd du dømmer andre kvinner som ikke deler samme syn som deg. Fordommer er ugreit. Hva gav deg retten til å bestemme hva slags damer har og ikke har kvalitet? Har aldri skjønt hvorfor damer er så kritiske mot hverandre eller hvorfor man skal legge seg oppi andres seksualliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå