måvite Skrevet 18. november 2004 #21 Del Skrevet 18. november 2004 * slankekur som virker :o * viktorinox bestikk * avisbord i beitoserien * nye kasteroller som tåler hvitsaus :-? * kjøkkenstoler * gullsmykke * 19 tommers skjerm * hjemmekinoanlegg * ny stilig mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #22 Del Skrevet 18. november 2004 DVD spiller Ronja_80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 19. november 2004 #23 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg ønsker meg bare en kjæreste.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Angelina Skrevet 19. november 2004 #24 Del Skrevet 19. november 2004 En snill Mann, 2 snille gode barn.. Og familien samlet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 20. november 2004 #25 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg ønsker meg: Snø på julaften Hele familien samlet og er friske At noen gidder å bli med i kirken Hjemmelagde gaver Rundtang til smykkelaging Stilige perler til smykkelaging Vaffeljern Regntøy Cognac glass Lars Saabye Christensens siste novellesamling Gavekort på aromaterapi/ansiktsbehandling Gavekort på parfymeri Kjøkkenbord og stoler Nemi-boken Nemi årskalender Vannfilter/pumpe til gullfiskbollen Laptop mp3 spiller Stereoanlegg Hjemmelagde lyktenisser (som pappa har lagd ) Gode karakterer på eksamen(evt stå på eksamen ) bil, rekkehus, barn, bra jobb, frieri.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. november 2004 #26 Del Skrevet 21. november 2004 -Parfyme (Amor, i sånn liten rød flaske) -Living dead doll -Penger til USA-turen -Boots -Klær såklart -Ordentlig korsett -Flere bøker av Ingar Knutsen -Nightmare-before-Christmas-tøfler -Den nye cd'en til Gåte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 21. november 2004 #27 Del Skrevet 21. november 2004 Luksus-hudpleie-produkter fra Kanebo Ny laptop-veske fra Samsonite Halssmykke som matcher ring og øredobber jeg har fått av sambo, fra sambo Hjemmelagd juletrepynt - vi har mest butikkpynt, og det er ikke så koselig som vindskeive engler. Og så fant jeg dette på nettet: http://nomoresocks.newscientist.com/produc...x?ProductID=295 Urban Utility Belt, til å ha mobil etc i. Lurt! Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #28 Del Skrevet 21. november 2004 Hund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #29 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg hadde ingen spesielle ønsker, men det var helt til jeg så at de selger Sex and the City Shoebox (alle episoder samlet i ei snerten skoekse), så nå ønsker jeg meg det! Og da løsnet julegaveideene og nå ønsker jeg meg også: - varme, søte tøfler - kokebokstøtte - dongeribukse - høye, brune støveletter som jeg får leggene mine nedi :oops: - og, som jeg har ønsket meg siden jeg var barn (av plikt, fordi det var det alle søte barn gjorde): fred på jord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juledame Skrevet 22. november 2004 #30 Del Skrevet 22. november 2004 Gode karakterer Fritid flere møter med kjæresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 22. november 2004 #31 Del Skrevet 22. november 2004 -MP3 spiller -Armbåndsur fra CK eller DKNY (men fysj, så dyrt) -CD'er -Konsertbilletter -Gavekort -Penger + gode karakterer og jaddijaddi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 23. november 2004 #32 Del Skrevet 23. november 2004 ååhh, det er masse det! felles: tørketrommel nye hvte stoore håndklær ny spisestue nytt kjøleskap sko til sambo (!) ny data nye tepper duker ny gressklipper (jeg vil ha sånn som man kan kjøre, men sambo mener jeg ville vært en fare for omgivelsene ) ego: gavekort hudpleie og massasje penger snowboard (for jeg er så sporty hehe :oops: ) nye ski/ute klær støvletter i skinn¨ jeans sko! bøker, masse masse ny bokhylle bærbar pc ny pysj og tøfler Også sambo tusle rundt naken mens han lager frokost til meg 1. juledag da. Den er ihvertfall i boks, tradisjon 8) Ha en god jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #33 Del Skrevet 23. november 2004 Hmm.. ønskeliste ja..må vel begynne å tenke på det snart! Ny mobil (den gamle er snart død..) Godt knivsett til kjøkkenet (de vi har er jo helt totalt ubrukelige,hehe) Diverse dvd'er Klær Undertøy Vintersko Sengetøy Det er alt foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassy Skrevet 24. november 2004 #34 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg ønsker meg . den siste utgaven av iPod . gavekort til spa . alt mulig hjemmelaged stæsj fra venner . nye joggesko . juicy slumredress . ny sofa . mange søte julekort i posten- før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #35 Del Skrevet 25. november 2004 Uff, det har jeg ikke tenkt på engang... Men la meg se; ny type!!! Det er vel det eneste, men sannsynligheten for at ahn kommer innpakket er heller liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 25. november 2004 #36 Del Skrevet 25. november 2004 Et aldri så lite virusangrep hos Lånekassen hadde gjort seg. Jeg trenger virkelig ikke noe annet! Eller, jo, kanskje en ansatt der kan ha rukket å sende en mail til kompisen sin som jobber hos kemneren... DA er min jul reddet for i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 25. november 2004 #37 Del Skrevet 25. november 2004 Ingenting egentlig. Jeg har det jeg trenger. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. november 2004 #38 Del Skrevet 25. november 2004 På min ønskeliste står det; - Mp3-spiller/iPod - Boka "1001 filmer jeg må se før jeg dør" - Seng - Pult - Nattbord - Frank Sinatra kalender/plakater - Gavekort på platekompaniet - Gavekort på klær Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 27. november 2004 #39 Del Skrevet 27. november 2004 1)tryllestav, 2) frieri :-) Ellers) skøyter, sportsbh, ansiktsmasker, øredobber, hårkur, medisinskap, søt tekanne, lekkert undertøy, hånkletørker, fiskestang, parfyme, toalettmappe, masse hobbysaker, ullundertøy, hjemmelagde ting, ullsokker, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. november 2004 #40 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg ønsker meg en sånn dansematte som du kan koble til TV'en. Sjitarti'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå