AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Var i en butikk idag hvor jeg syntes han som jobbet i butikken var veldig kjekk og virket veldig hyggelig, vi fikk blikk kontakt flere ganger. Jeg vet han er singel og kunne tenke meg å "poke" han på Facebook, men det går ikke, han har fjernet den funksjonen. Er det helt teit hvis jeg sender han en venneforespørsel? Anonymkode: 70435...767
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Hvordan vet du at han er singel? For det blir veldig teit om han faktisk ikke er det Anonymkode: 5fdfd...a13 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i en butikk idag hvor jeg syntes han som jobbet i butikken var veldig kjekk og virket veldig hyggelig, vi fikk blikk kontakt flere ganger. Jeg vet han er singel og kunne tenke meg å "poke" han på Facebook, men det går ikke, han har fjernet den funksjonen. Er det helt teit hvis jeg sender han en venneforespørsel? Anonymkode: 70435...767 Tenk deg at han jobber ca 8 timer pr dag i butikken. Gang opp med antall kunder han betjener og har blikkontakt med hver dag. The end. Anonymkode: 7af9e...31d 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Jeg ville ikke lagt han til som venn, men heller skrevet til han via facebook. Da kan han selv velge å svare deg uten at noen andre trenger å "se" det. Anonymkode: 6b9c4...964 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Ifølge en tidligere tråd her inne er det en dustete ting å gjøre. Vet ikke om facebook har rullet ut muligheten i Norge til å sende melding som ikke legger seg i søppelpost selv om dere ikke er venner. Anonymkode: a62c7...97c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Du har da ingenting å tape på det, bare gjør det. Jeg opplevde også det fra tid til annen da jeg jobbet i butikk, og det plaget meg ikke. Anonymkode: 58a1a...77f 3
Lise T Fjell Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Legg han til. Har selv skrevet nummeret mitt på en lapp og gitt det til en kjekk fyr på toget. Gutter liker jenter som er selvsikre. Hva har du å tape? At han ikke godtar/svarer? Samma det. Da har du ihvertfall prøvd :-) 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Det er litt mye.. Prøv å finne han på Tinder, eller slå faktisk av en prat IRL. Anonymkode: aeb6b...9fe
Poserose Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Jeg syns det er innafor å prøve Men da bør du få i gang samtalen rimelig fort etter at han har godtatt, så han skjønner at du sjekker han opp. Du har ingenting å tape, og han vil jo uansett bli smigret!
Lise T Fjell Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk deg at han jobber ca 8 timer pr dag i butikken. Gang opp med antall kunder han betjener og har blikkontakt med hver dag. The end. Anonymkode: 7af9e...31d Hvem har pissa i kveldsmaten din? Hvis hun føler det sånn så stemmer det sikkert! Man merker med en gang om noen er interessert på kroppsspråket. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at han er singel? For det blir veldig teit om han faktisk ikke er det Anonymkode: 5fdfd...a13 Ikke helt min greie, men hvis du bruker tulleprofiler i andres navn og legger til folk på facebook eller instagram så gjør det gjerne, men ingen gidder å svare på det nå. Anonymkode: a6763...483
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Du har sett han før og vet hvem han er, siden du vet han er singel? Ellers ville jeg definitivt venta litt.. Til jeg hadde sett han flere ganger. Skulle nesten tro at en i en butikk her i nærheten flørter. Han blinker til og med... Men han er bare sånn. Han har dame. Vet ikke om jeg ville lagt han til på Facebook. Sjekk om han har instagram, det er litt mer ok om man ikke kjenner hverandre? Eller sett om han er på tinder ja Anonymkode: 047d8...8e1
Gjest Netttroll Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 (endret) Alt folk kan skape problemer av Facebook har ingen begrensninger for hvem du skal legge til, synes du han var kjekk og føler deg komfortabel med å ha han som venn - Legg han til. Nei, det blir ikke feil, hallo det er bland annet derfor vi har sosial media - For å bli bedre kjent med folk og holde kontakter. Endret 6. juni 2016 av Netttroll
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 Jeg hadde ikke gjort det, men er sikkert litt farget av dårlige erfaringer Jeg snakka lenge med en fyr på Tinder, vi hadde super kjemi der, skravla masse hver eneste dag i flere uker. Men så klarte jeg å slette Tinder ved en feil og dermed endte jeg opp med å adde han på Facebook (vi hadde felles venner, så fant han enkelt via deres venneliste). Jeg gikk utifra at han tok hintet om videre kontakt der, men har ikke hørt et kvekk fra han, selv om han godkjente da.. Så nå føler jeg meg bare som en dum, creepy stalker som addet han på Face. Anonymkode: a89ae...08e
Gjest Netttroll Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt min greie, men hvis du bruker tulleprofiler i andres navn og legger til folk på facebook eller instagram så gjør det gjerne, men ingen gidder å svare på det nå. Anonymkode: a6763...483 Særiøst? Og du er 14 år da, eller? Hvem i alle verden lager tulle profiler i andre sine navn?! Herlighet.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 Kjønn er litt viktig her. Kvinner synes sånt er creepy, men menn tar det som en kompliment uansett om de er single eller ikke. Anonymkode: af3b2...217
Honey Dew Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ifølge en tidligere tråd her inne er det en dustete ting å gjøre. Vet ikke om facebook har rullet ut muligheten i Norge til å sende melding som ikke legger seg i søppelpost selv om dere ikke er venner. Anonymkode: a62c7...97c Vet ikke hva du mener med rullet ut, men meldinger som kommer fra folk som ikke er på vennelisten, havner under "annet" i meldingboksen
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #18 Skrevet 7. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjønn er litt viktig her. Kvinner synes sånt er creepy, men menn tar det som en kompliment uansett om de er single eller ikke. Anonymkode: af3b2...217 Står jo "han" i hovedinnlegget. Anonymkode: aeb6b...9fe
Gjest GT-R Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 9 timer siden, Honey Dew skrev: Vet ikke hva du mener med rullet ut, men meldinger som kommer fra folk som ikke er på vennelisten, havner under "annet" i meldingboksen Man får jo opp meldingforespørsel med en gang en person du ikke er venn med sender deg melding?
Honey Dew Skrevet 7. juni 2016 #20 Skrevet 7. juni 2016 (endret) 49 minutter siden, supra skrev: Man får jo opp meldingforespørsel med en gang en person du ikke er venn med sender deg melding? Nei, ikke på min innboks. Endret 7. juni 2016 av Honey Dew
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå