Gjest GT-R Skrevet 7. juni 2016 #21 Skrevet 7. juni 2016 27 minutter siden, Honey Dew skrev: Nei, ikke på min innboks. Okei, men leste at alle skal få det så din er vel bare litt treg da.
Katten.2.0 Skrevet 7. juni 2016 #22 Skrevet 7. juni 2016 Man får en notification om en meldingsforespørsel. Kjør på! 1
FrkIA Skrevet 7. juni 2016 #23 Skrevet 7. juni 2016 Den 6.6.2016 at 23.18, AnonymBruker skrev: Ikke helt min greie, men hvis du bruker tulleprofiler i andres navn og legger til folk på facebook eller instagram så gjør det gjerne, men ingen gidder å svare på det nå. Anonymkode: a6763...483 Skjønte ikke helt det svaret, men.. Typen min er hverken i et forhold med meg på face eller har bilder av meg på insta, betyr ikke at han er singel fordet
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #24 Skrevet 7. juni 2016 Du må jo kjenne litt til han fra før av om du vet han er singel, så jeg tenker du bare kan legge han til på facebook Han bestemmer jo uansett selv om han skal godta deg eller ikke. Du har jo strengt tatt ikke noe å tape på det. Anonymkode: 56e90...af0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå