AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #21 Skrevet 6. juni 2016 3 minutter siden, 44h skrev: Hva er poenget med det? Jeg betaler bare 200 kroner i mnd. For og bruke den så mye jeg vil med 1gb data. Erke alle som er som deg. Anonymkode: 4d767...09c 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #22 Skrevet 6. juni 2016 Du kan ringe nødnummer uten sim-kort i telefonen. Derfor det er så mange småunger som ringer nødnummer og i ytterste konsekvens blokkerer en reell nødsituasjon, fordi foreldrene ikke vet at nødnummer kan ringes uten sim-kort og gir barna den gamle telefonen å leke med. Anonymkode: 9b8e6...ec8 1
44h Skrevet 6. juni 2016 #23 Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Erke alle som er som deg. Anonymkode: 4d767...09c Det er jeg fullstendig klar over. Jeg spør hvordan ts er.
Sulosi Skrevet 6. juni 2016 #24 Skrevet 6. juni 2016 Jeg har vert inne på tanken selv, kvitte meg med telefonen og bare bruke nett. I praksis betaler jeg for noe jeg bruker uhyre lite. Ett kontantkort til mobil kunne jo fungert men kommer man da på nett med mobilen hvis man har hjemmenett til pc å koble seg på?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #25 Skrevet 6. juni 2016 16 minutter siden, Okapi skrev: Med telefon mener h*n mobiltelefon. Det er nesten ingen som har fasttelefonlenger (faktisk skal nettet avvikles ganske snart), så det er liksom underforstått. Ser ikke helt hvordan man kan tolke "kvitte meg med telefonen og bare ha nettbrett" som "jeg skal ha mobiltelefon". Nettet skal ikke avvikles, det har myndighetene forstått at ikke går, og reversert beslutningen om. TSKan du stille spørsmålet ditt en gang til? Hva er det du ikke ønsker å ha og hva vil du ha/kunne gjøre? Anonymkode: 32009...4dc
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #26 Skrevet 6. juni 2016 5 minutter siden, Sulosi skrev: Jeg har vert inne på tanken selv, kvitte meg med telefonen og bare bruke nett. I praksis betaler jeg for noe jeg bruker uhyre lite. Ett kontantkort til mobil kunne jo fungert men kommer man da på nett med mobilen hvis man har hjemmenett til pc å koble seg på? Da kobler du telefonen opp via wifi, både hjemme og på de stedene hvor det er offentlig tilgjengelig wifi. Anonymkode: 32009...4dc
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #27 Skrevet 6. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettet skal ikke avvikles, det har myndighetene forstått at ikke går, og reversert beslutningen om. TSKan du stille spørsmålet ditt en gang til? Hva er det du ikke ønsker å ha og hva vil du ha/kunne gjøre? Anonymkode: 32009...4dc Vil ikke ha mobiltelefon, bruker ikke sms, ringer aldri. Har ingen apper. Kun bruk av nett via wifi. Ønsker bare nett til litt surfing, nettbank, kg, mail, nrk tv. Anonymkode: 4d767...09c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #28 Skrevet 6. juni 2016 25 minutter siden, 44h skrev: Hva er poenget med det? Jeg betaler bare 200 kroner i mnd. For og bruke den så mye jeg vil med 1gb data. 1 Gb. Wow. Anonymkode: 4d767...09c
Sulosi Skrevet 6. juni 2016 #29 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da kobler du telefonen opp via wifi, både hjemme og på de stedene hvor det er offentlig tilgjengelig wifi. Anonymkode: 32009...4dc Takk, da er det slik jeg har sett for meg. Gikk gjennom fakturaene I dag og her kan jeg spare en tusenlapp I mnd ser jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå