Gå til innhold

Til ALLE Moderatorer.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hitemup

IKKE TOLK DETTE SOM SMISK!!!!!!! For jeg smisker ALDRI og hater folk som smisker...

Men: Jeg vil bare si at jeg synest dere gjør en veldig bra jobb her inne!!

Og aller mest til Hege kanskje, du står på og gjør en kjempejobb ( grunnen til at jeg nevner deg mest, er vel kanskje at du styrer de forumene jeg er mest i..)

Jeg synest dere også bør få litt oppmerksomhet for det er vel ikke mye av det her...

Jeg vil si at dere er kanskje litt pirkete noen ganger, men dere har lover dere må følge dere også.

Stå på dere gjør en bra jobb, og når resten her inne får ut fingern er de sikert enige med meg de også :D

Hitemup.

When i die, let it be. When they come fore me, bury me a G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Dette var hyggelig! Det kan godt hende vi er litt i overkant strenge i blandt, det er ikke alltid så lett å vurdere. Er vi for snille får vi høre det også. :P

Det er mulig du ser meg her inne mer enn de andre moderatorene, Hitemup.

Grunnen til at jeg er her så mye er enkel. Jeg er singel, jobber skift, og trives veldig godt her.

Kan altså være her så mye jeg vil, uten hensyn som de andre må ta. Å ha familie krever sitt vet du. :kgblunk:

For tiden er to av moderatorene på ferie, og jeg har påtatt meg hovedansvaret for tre grupper i tillegg til mine egne fem, det er også en grunn til at du ser meg stort sett over alt.

Samtidig har jeg muligheten til å reagere i samtlige andre grupper, om jeg finner noe som må tas hånd om straks.

Det kan alle moderatorene, og dermed flyter vi fritt, på en måte, selv om vi har faste grupper der vi har hovedansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hitemup trøbbel med nick

Vet du hva da skal jeg gjøre deg en tjeneste siden du er singel. Ok jeg skal være grei mot deg og gi deg en date :D så får vi se hva som skjer :D

hihi

Er det ikke deilig å være singel, leve livet :D

Hitemup.

When i die, let it be. When they come fore me, bury me a G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet, Hitemup, men jeg er singel fordi jeg foretrekker det. Dating kan komme til å kludre til det hele, så jeg tror jeg sier nei takk.. :P

Singel er fint! :briller:

(Dessuten bør du sjekke min profil først.. :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hitemup Ikke innlogga osv

Er du blitt viktig nå da... jaja, da kan du være singel, mange hadde blitt glad over tilbudet! hehe.

Mann i skinn kvinne i sinn. Hmmm skinn liker jeg ikke å gå trur jeg, men jeg kjenner en flytt same i kautokeino Ante eller hva han het. HAN GÅR I SKINN.... :hoho:

Fixer en date til deg med Ante jeg, det er da det minste jeg kan gjørra for en så flink moderator :D

Ok skal slutte å kødde med deg nå, folk kan begynde å prate..

:hoho:

Hitemup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Makaveli trøbbel

Jeg har slutta å kødda nå da...

Men du et big problem her, Hitemup døde og gjennoppsto som Makavel. Men så skifta Makaveli e-mail adr etter han hadde ordna profil osv, og nå har noe klikka. Så JEG FÅR IKKE LOGGA PÅ, og ike sendt noe kode greie pga dette med denne mail greia. What do i do?

Makaveli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...