Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke på død og liv at man skal fly rundt fortelle absolutte alt til alle.

Ts, det er tråd her om en dame som hadde ons med en som hadde kjæreste, som vurderte og si ifra til kjæresten,

les den og se hvordan andre opplevde det ved å fortelle det- mye drama for ingenting spør du meg.

Anonymkode: c0a5d...702

Videoannonse
Annonse
Gjest Netttroll
Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke på død og liv at man skal fly rundt fortelle absolutte alt til alle.

Ts, det er tråd her om en dame som hadde ons med en som hadde kjæreste, som vurderte og si ifra til kjæresten,

les den og se hvordan andre opplevde det ved å fortelle det- mye drama for ingenting spør du meg.

Mye drama for ingenting?:hakeslepp: Å være fuckings utro, er det inegenting nå til dags?:balltre: 

Det er viktig at vedkommende som har blitt behandlet på denne måten får vite sannheten! Av ren respekt!

Endret av Netttroll
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Netttroll skrev:

Mye drama for ingenting?:hakeslepp: Å være fuckings utro, er det inegenting nå til dags?:balltre: 

Det er viktig at vedkommende som har blitt behandlet på denne måten får vite sannheten! Av ren respekt!

Er ikke så intressert å diskutere rundt dette (hvis du mener han var utro,så les hi en gang til, han dukket ikke engang på daten)

Du har din mening og jeg har min, og den har jeg gitt til TS.

AnonymBruker
Skrevet

TS ble dratt inn i dette, hun møtte opp på daten, så det er hennes business mer enn noen andres.
Skjønner ikke helt hvorfor dere skriver at det ikke er hennes business, det er nettopp det det er.

Jeg hadde helt klart sagt fra, så gjør ikke han og vennene hans det samme igjen. Hvem vet, kanskje TS neste gang blir invitert på date av en av vennene hans som også er utro, fordi de nå har funnet ut hvor lett det er.

Anonymkode: 077eb...083

Skrevet
6 timer siden, Tris skrev:

spekuleringene dine er litt på vidda. 

Giiid, nei!

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Netttroll skrev:

Jeg hadde blitt veldig takknemlig, takket pent og tatt saken videre mellom meg og min partner :) 

Og vi vet jo hva det ville betydd i 90% av tilfellene. Full rebel tilt mode, uansett om han hadde vært en drittsekk, eller om han hadde vært uskyldig.

• Liker 1
Skrevet

Nei, ville bare latt det ligge. Ser ingen grunn til å si det til han. Endrer jo ingenting og han bryr seg nok ikke uansett. Douch. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Miklo Velka skrev:

Anonymkode: 5bf57...2d7

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så intressert å diskutere rundt dette (hvis du mener han var utro,så les hi en gang til, han dukket ikke engang på daten)

Du har din mening og jeg har min, og den har jeg gitt til TS.

Det er da vitterlig utroskap å sitte på datingsider eller hva faen han gjorde og avtale å treffe ts og ikke opplyse om en kjæreste!

Utroskap er ikke bare pikk i musa for å si det slik!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Miklo Velka skrev:

Giiid, nei!

Elendig argumentasjon. Har du ikke bedre å si, la henne være i fred.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elendig argumentasjon. Har du ikke bedre å si, la henne være i fred.

1. Det ble skrevet til en annen debattant, ikke TS.
2. Hva er det å argumentere? Jeg kommer med en mening. En annen bruker sier at mine "spekuleringer er litt på vidda". Hva er det å argumentere/diskutere? Jeg valgte heller å legge den død, i stedet for å utbrodere, noe jeg faktisk synes var heller hyggelig gjort, så jeg ikke sporer av tråden.
3. Elendig argumentasjon. Har du ikke bedre å si, la meg være i fred, spesielt så lenge du skriver som AnonymBruker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sist mandag skulle jeg på date med en fyr, han endte opp med å ikke komme. Kanskje han så meg og snudde, hvem vet. Nå har jeg funnet ut at han har kjæreste, og at de har vært sammen i et år. 

Burde jeg gjøre noe? Si til han at jeg vet? 

Dette er første gang noe slikt har skjedd. Kom meget overraskende på. Jeg var litt forsmådd, men går egentlig fint nå. Synes derimot veldig synd på damen hans. 

Anonymkode: 6b9f1...dea

Kanskje han bare ville være din venn ? hvorfor er det så fælt når vi gutter friendzoner dere når dere selv gjør det med oss hele tiden? .....snakk om likestilling. duh

Anonymkode: 66194...173

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han bare ville være din venn ? hvorfor er det så fælt når vi gutter friendzoner dere når dere selv gjør det med oss hele tiden? .....snakk om likestilling. duh

Anonymkode: 66194...173

Sist jeg sjekka er ikke Tinder en venne-app da.. 

Jeg har ikke sagt noe. Synes dog synd i damen hans. Har snappen hans, og har pratet via snap ganske mye, så vet at han ikke er fake/at det er kompisene som lurer. 

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎05‎.‎06‎.‎2016 at 23.03, AnonymBruker skrev:

Sist mandag skulle jeg på date med en fyr

Hva er deres forhistorie? Var det en date, eller bare antok du det, mens han kanskje tenkte det er hyggelig å finne på noe med noen, platonisk?

Jeg var på kino med en gutt for mange år siden, han så tydeligvis på det som en date. Mens jeg hadde en del kompiser, og gikk gjerne på kino med en eller flere av dem uten at noen så på det som en date.

Anonymkode: 2cf72...444

AnonymBruker
Skrevet
Den 6. juni 2016 at 23.25, AnonymBruker skrev:

Hva er deres forhistorie? Var det en date, eller bare antok du det, mens han kanskje tenkte det er hyggelig å finne på noe med noen, platonisk?

Jeg var på kino med en gutt for mange år siden, han så tydeligvis på det som en date. Mens jeg hadde en del kompiser, og gikk gjerne på kino med en eller flere av dem uten at noen så på det som en date.

Anonymkode: 2cf72...444

Mye "dristig" prat, og hans spørsmål om "kan vi møtes for en date", føler jeg ikke gjør det veldig platonisk da. 

Han har forøvrig fortsatt ikke svart meg på snapchat, så jeg tror jeg sletter han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...