Gå til innhold

Han HAR kjæreste!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist mandag skulle jeg på date med en fyr, han endte opp med å ikke komme. Kanskje han så meg og snudde, hvem vet. Nå har jeg funnet ut at han har kjæreste, og at de har vært sammen i et år. 

Burde jeg gjøre noe? Si til han at jeg vet? 

Dette er første gang noe slikt har skjedd. Kom meget overraskende på. Jeg var litt forsmådd, men går egentlig fint nå. Synes derimot veldig synd på damen hans. 

Anonymkode: 6b9f1...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det frister å si det til henne ja, men jeg synes ikke du skal gjøre det. Deres liv, deres business. Du kjenner de ikke, går jeg ut i fra, så da mener jeg at du bør la det ligge, og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det ligge og vær glad du ikke er damen hans..

Anonymkode: f0fe4...b4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd nesten det samme, stakkars dama hans.

Og jeg er veldig glad for at det aldri skjedde noe mellom oss.

Jeg hadde ikke fortalt det til dama. Det blir litt merkelig synes jeg.

 

Anonymkode: c0a5d...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo

Herregud for noen svar! Det er klart hun skal si ifra til kjæresten hans hva han gjør bak ryggen hennes!

Si ifra ts. Slike menn fortjener å bli avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt du vet kan det hende han ikke dukket opp fordi han synes det er gøy å avtale dater med folk, uten å noen gang ha intensjon om å dukke opp. Ikke særlig snilt, men ikke alle folk er snille.

Jeg synes for en gangs skyld du ikke bør si noe. La det ligge og kom deg videre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme for oss vel er ikke vi som skal på date med han :roll:

Anonymkode: 04ee0...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause

Jeg ville ikke sagt det til kjæresten hans om jeg hadde vært deg. Hun hadde utvilsomt latt det gå utover deg uansett og da er det ikke verdt det med tanke på at du ikke har møtt mannen engang. Å si det til han vil ikke ha noen effekt tror jeg, han er nok fullstendig klar over at det er galt å date andre med mindre begge partene er enige om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tris skrev:

Herregud for noen svar! Det er klart hun skal si ifra til kjæresten hans hva han gjør bak ryggen hennes!

Si ifra ts. Slike menn fortjener å bli avslørt.

TS vet da da ingenting om de og deres situasjon. For alt vi vet så kan det være noen kamerater av han som har gjort dette for "moro" skyld, uten at han vet noe om det. Det kan også være at denne fyren er en drittsekk, men hvorfor blande seg inn i deres business? Hvordan tror du at du hadde reagert om ei dame som du ikke vet hvem er, eller har hørt om, hadde kontaktet deg helt ut av det blå, og påstått at din type hadde planlagt date med henne, og ikke dukket opp?

Og hvordan har TS funnet ut at denne fyren har dame, og i tillegg funnet kontaktinfo til henne? 

Nei dette er det like greit å legge dødt, og gå videre, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo
2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

TS vet da da ingenting om de og deres situasjon. For alt vi vet så kan det være noen kamerater av han som har gjort dette for "moro" skyld, uten at han vet noe om det. Det kan også være at denne fyren er en drittsekk, men hvorfor blande seg inn i deres business? Hvordan tror du at du hadde reagert om ei dame som du ikke vet hvem er, eller har hørt om, hadde kontaktet deg helt ut av det blå, og påstått at din type hadde planlagt date med henne, og ikke dukket opp?

Og hvordan har TS funnet ut at denne fyren har dame, og i tillegg funnet kontaktinfo til henne? 

Nei dette er det like greit å legge dødt, og gå videre, mener jeg.

Har du opplevd dette selv på noe vis? Det er overhode ikke greit, og spekuleringene dine er litt på vidda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll

Jeg hadde sakt i fra til dama hans, av ren høflighet! 

Hadde noen vist at min kone drev å datet andre hadde jeg satt stor pris på å få vite det. Og selv om TS ikke kjenner dem, så skader det ikke å gi et lite hint på en pen måte. 

Sannheten er alltid viktigst, og i dette tilfelle klarer ikke denne fyren å være ærlig. Da er det bedre at noen andre forteller det til dama hans, så slipper hun å sløse bort tiden sin på en som ikke fortjener henne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll
7 minutter siden, Miklo Velka skrev:

TS vet da da ingenting om de og deres situasjon. For alt vi vet så kan det være noen kamerater av han som har gjort dette for "moro" skyld, uten at han vet noe om det. Det kan også være at denne fyren er en drittsekk, men hvorfor blande seg inn i deres business? Hvordan tror du at du hadde reagert om ei dame som du ikke vet hvem er, eller har hørt om, hadde kontaktet deg helt ut av det blå, og påstått at din type hadde planlagt date med henne, og ikke dukket opp?

Og hvordan har TS funnet ut at denne fyren har dame, og i tillegg funnet kontaktinfo til henne? 

Nei dette er det like greit å legge dødt, og gå videre, mener jeg.

Jeg hadde blitt veldig takknemlig, takket pent og tatt saken videre mellom meg og min partner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Tris skrev:

Har du opplevd dette selv på noe vis? Det er overhode ikke greit, og spekuleringene dine er litt på vidda. 

 

Et øyeblikk siden, Netttroll skrev:

Jeg hadde sakt i fra til dama hans, av ren høflighet! 

Hadde noen vist at min kone drev å datet andre hadde jeg satt stor pris på å få vite det. Og selv om TS ikke kjenner dem, så skader det ikke å gi et lite hint på en pen måte. 

Sannheten er alltid viktigst, og i dette tilfelle klarer ikke denne fyren å være ærlig. Da er det bedre at noen andre forteller det til dama hans, så slipper hun å sløse bort tiden sin på en som ikke fortjener henne :) 

Hvorfor er dette TS ansvar?

Anonymkode: c0a5d...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Miklo Velka skrev:

TS vet da da ingenting om de og deres situasjon. For alt vi vet så kan det være noen kamerater av han som har gjort dette for "moro" skyld, uten at han vet noe om det. Det kan også være at denne fyren er en drittsekk, men hvorfor blande seg inn i deres business? Hvordan tror du at du hadde reagert om ei dame som du ikke vet hvem er, eller har hørt om, hadde kontaktet deg helt ut av det blå, og påstått at din type hadde planlagt date med henne, og ikke dukket opp?

Og hvordan har TS funnet ut at denne fyren har dame, og i tillegg funnet kontaktinfo til henne? 

Nei dette er det like greit å legge dødt, og gå videre, mener jeg.

Jeg hadde iallefall satt veldig stor pris på å få høre det av dama hvis det hadde vært mannen min det var snakk om. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Miklo Velka skrev:

TS vet da da ingenting om de og deres situasjon. For alt vi vet så kan det være noen kamerater av han som har gjort dette for "moro" skyld, uten at han vet noe om det. Det kan også være at denne fyren er en drittsekk, men hvorfor blande seg inn i deres business? Hvordan tror du at du hadde reagert om ei dame som du ikke vet hvem er, eller har hørt om, hadde kontaktet deg helt ut av det blå, og påstått at din type hadde planlagt date med henne, og ikke dukket opp?

Og hvordan har TS funnet ut at denne fyren har dame, og i tillegg funnet kontaktinfo til henne? 

Nei dette er det like greit å legge dødt, og gå videre, mener jeg.

Helt enig.

Anonymkode: c0a5d...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor er dette TS ansvar?

Anonymkode: c0a5d...702

Ingen som har sakt det. Men TS spør hva hun skal gjøre - Da gir jeg mitt svar. Akkurat som de som mener at hun ikke burde si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Cambria skrev:

For alt du vet kan det hende han ikke dukket opp fordi han synes det er gøy å avtale dater med folk, uten å noen gang ha intensjon om å dukke opp. Ikke særlig snilt, men ikke alle folk er snille.

Jeg synes for en gangs skyld du ikke bør si noe. La det ligge og kom deg videre :)

 

Et øyeblikk siden, Badass skrev:

Jeg ville ikke sagt det til kjæresten hans om jeg hadde vært deg. Hun hadde utvilsomt latt det gå utover deg uansett og da er det ikke verdt det med tanke på at du ikke har møtt mannen engang. Å si det til han vil ikke ha noen effekt tror jeg, han er nok fullstendig klar over at det er galt å date andre med mindre begge partene er enige om det. 

enig,

Anonymkode: c0a5d...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Netttroll skrev:

Ingen som har sakt det. Men TS spør hva hun skal gjøre - Da gir jeg mitt svar. Akkurat som de som mener at hun ikke burde si i fra.

Hun spør om hun skal si til HAN at hun vet.

Hun spør ikke om hun skal fortelle det til kjæresten hans..

Anonymkode: c0a5d...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll

Ulogisk å fortelle det til han, forandrer jo ingenting. Hun burde absolutt ta kontakt med dama om hun først vil gjøre noe med dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Miklo Velka skrev:

Skjønner at det frister å si det til henne ja, men jeg synes ikke du skal gjøre det. Deres liv, deres business. Du kjenner de ikke, går jeg ut i fra, så da mener jeg at du bør la det ligge, og gå videre.

Enig.

Anonymkode: c0a5d...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...