Katten.2.0 Skrevet 5. juni 2016 #21 Skrevet 5. juni 2016 Ser ikke behovet for å gå ned noe som helst. Kanskje litt styrketrening, men det er flisespikking. Vær stolt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #22 Skrevet 5. juni 2016 Du trenger overhodet ikke gå ned i vekt! Ingenting! Og hoftene dine er helt misunnelsesverdige, du har ingen tegn til ridebukselår eller noe. Magen din er også fin, og de aller fleste har litt fett som vises når de sitter. Den eneste du kunne jobbet med, er kanskje å stramme lårene litt? Men herregud, ikke gru deg til å gå i bikini. For de første er du sikkert finere enn de fleste andre som kommer til å være der, og for det andre burde man uansett ikke grue seg til å gå i bikini, for det synes jeg er for alle, samme hvordan man ser ut! Anonymkode: b9c31...432
BlendaSensitive Skrevet 6. juni 2016 #24 Skrevet 6. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Rapportert Anonymkode: ad722...4fe Hvorfor? Om hun hadde tvihold på å gå ned mange kilo selv etter at flere sier hun ikke behøver, så hadde det vært en sak. Men her innså hun jo kjapt at det kanskje er mest trening som behøves for den finpussen hun behøver. (ellers er jeg helt for å stenge tråder der noen ønsker gå ned mange kilo på en allerede normal kropp) 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #25 Skrevet 15. juni 2016 Hei alle sammen. Nå har jeg begynt å trene og har trent i snart to uker. Ser dere noe forskjell eller er jeg på stedet hvil? Føler jeg har spist bedre og trent mye men jeg går ikke ned i vekt.. Legger ved bilde hos noen vil kommentere http://tinypic.com/r/2cx69hk/9 Anonymkode: 47fe4...bc6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #26 Skrevet 15. juni 2016 @BlendaSensitive 🙈 Siden du ga meg så gode svar sist 💕 Anonymkode: 47fe4...bc6 1
BlendaSensitive Skrevet 16. juni 2016 #27 Skrevet 16. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen. Nå har jeg begynt å trene og har trent i snart to uker. Ser dere noe forskjell eller er jeg på stedet hvil? Føler jeg har spist bedre og trent mye men jeg går ikke ned i vekt.. Legger ved bilde hos noen vil kommentere http://tinypic.com/r/2cx69hk/9 Anonymkode: 47fe4...bc6 På to uker! Tydelig eksempel på at vekt ikke betyr så mye i slutfinishen, men muskler. Ser sterk og bra ut. Bra jobbet! (om jeg hadde fått sånne resultater på to uker....misunnelig!)
Forundret.. Skrevet 16. juni 2016 #28 Skrevet 16. juni 2016 Når en faktisk har litt ekstra på kroppen, eller har et normalt syn på kropp så blir det urovekkende å lese at noen som TS mener de har noen kilo for mye. Hadde tråden gått i at jeg føler at jeg er blitt litt slapp i fisken, ønsker å stramme opp litt så ok. For meg så virker det ut som om dette er atter en tråd der en som TS forsøker å sanke inn kommentarer på at hun ser bra ut... Hvorfor ikke bare skrive det med en gang liksom? 1
BlendaSensitive Skrevet 16. juni 2016 #29 Skrevet 16. juni 2016 11 minutter siden, Forundret.. skrev: Når en faktisk har litt ekstra på kroppen, eller har et normalt syn på kropp så blir det urovekkende å lese at noen som TS mener de har noen kilo for mye. Hadde tråden gått i at jeg føler at jeg er blitt litt slapp i fisken, ønsker å stramme opp litt så ok. For meg så virker det ut som om dette er atter en tråd der en som TS forsøker å sanke inn kommentarer på at hun ser bra ut... Hvorfor ikke bare skrive det med en gang liksom? Om du ser siste innlegger, så ser du hat hun ikke har gått ned i vekt, men trener istede og økt i muskler. På meg virker det som at ts la bort tanken om å gå ned masse, men heller fokusere på trening og muskler for å bli strammere. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #31 Skrevet 16. juni 2016 3 timer siden, BlendaSensitive skrev: På to uker! Tydelig eksempel på at vekt ikke betyr så mye i slutfinishen, men muskler. Ser sterk og bra ut. Bra jobbet! (om jeg hadde fått sånne resultater på to uker....misunnelig!) Takk. Da fortsetter jeg bare der jeg er nå! Takk for dine råd og at du skjønner greia her. Ikke alle svar her som er like konstruktive og gode som dine. Setter pris på det! 😊 ønsker en god sommer videre! Anonymkode: 47fe4...bc6 1
BlendaSensitive Skrevet 16. juni 2016 #32 Skrevet 16. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Da fortsetter jeg bare der jeg er nå! Takk for dine råd og at du skjønner greia her. Ikke alle svar her som er like konstruktive og gode som dine. Setter pris på det! 😊 ønsker en god sommer videre! Anonymkode: 47fe4...bc6 Takk det samme. Hadde vært noe helt annet om du tviholdt på at du SKULLE ned x antall kilo. Men virker som at du har en sunn instilling - en trent kropp er aldri feil.
Gjest Ajax Skrevet 16. juni 2016 #33 Skrevet 16. juni 2016 Den 5.6.2016 at 20.42, Teardrop skrev: Mellomrom mellom lårene er oftest laget i photoshop og de få som har dette naturlig er for tynne. Jeg har ikke sett 1 person som ikke har "fett på magen" når de sitter. Ikke engang den anoretiske kusina mi! Slutt å synes du er feit, du er mest sannsynlig dritbra! Helt sant!! Jeg har fettprosent på 7-8 og jeg får også pølse på magen om jeg sitter fremoverbøyd. Hadde jeg sett slik ut som deg og i tillegg hatt en sydentur i vente, så er det ingen som kunne fått meg til å grue meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå