Necasi Skrevet 12. juni 2016 #21 Del Skrevet 12. juni 2016 Den 10.6.2016 at 12.59, AnonymBruker skrev: Heisann, Synes det virker som du er eller sliter og er lei deg, rett og slett? hm.. Alikevel så dukker det kort opp med en fest. Dette kan være graviditet kansje. Sorry om jeg tar feil her! Ja det er litt sånn SEIER. og så rett i bunn. Barn kan tappe oss da. I etterkant står du på beina, og du setter grenser til deg selv og andre slik at du får det bra og du greier deg fint selv om du er sliten. Anonymkode: f0702...961 Hei! Dette stemmer nok. Har ikke hatt det greit på en god stund, men det begynner sakte, men sikkert å ordne seg. Fortalte hva du skrev til kjæresten, og han sperret opp øynene og bare: neineinei. Så håper det ikke er en graviditet, haha. Kan hende det er det at jeg får tilbake det jeg holder kjærest - mine kjæledyr. Flyttet til utlandet for en kort stund siden, men har ikke mulighet til å få de over ennå... Får håpe at seieren er at jeg får de hit. :-D Tusen takk for svar! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringblomsten Skrevet 12. juni 2016 #22 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg ønsker også å bli spådd om det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #23 Del Skrevet 12. juni 2016 28 minutter siden, Ringblomsten skrev: Jeg ønsker også å bli spådd om det er mulig! Sliter du med å bestemme deg for noe? I så fall må du huske at den mest logiske løsningen ikke alltid er den riktige og at svaret kanskje ikke er svart/hvitt. Det virker som du trenger å pushe deg selv og bevege deg utenfor komfortsonen, men synes det er vanskelig. Du vil få anledning til det denne sommeren, men det vil innebære at du tenker nytt. Anonymkode: dd1c4...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #24 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg vil også bli spådd, hvis noen har tid og ork Anonymkode: d461d...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringblomsten Skrevet 13. juni 2016 #25 Del Skrevet 13. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter du med å bestemme deg for noe? I så fall må du huske at den mest logiske løsningen ikke alltid er den riktige og at svaret kanskje ikke er svart/hvitt. Det virker som du trenger å pushe deg selv og bevege deg utenfor komfortsonen, men synes det er vanskelig. Du vil få anledning til det denne sommeren, men det vil innebære at du tenker nytt. Anonymkode: dd1c4...119 Nais, tusen takk! Står faktisk mulig over et valg som kan forandre mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #26 Del Skrevet 13. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil også bli spådd, hvis noen har tid og ork Anonymkode: d461d...81c Det virker som du har hatt et lite problem i det siste med å ikke kunne bestemme deg. ( om ikke jeg spår samme personen som ble spådd rett over her?? ) virker som du har tenkt å studere- Anonymkode: f0702...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #27 Del Skrevet 13. juni 2016 Den Wednesday, June 08, 2016 at 13.34, AnonymBruker skrev: Heisann, bærer du på vonde greier fra fortiden? Ja, jeg og resten av verden... Det kan være dødsfall eller det kan være et forhold som tok slutt. Vil tro de fleste voksne damer har opplevd en av delene, ja. du skal bare gi slipp på det hadde vært ekstremt rart om du ba meg holde fast på det! og ta sjangsen på det nye gode livet har i vente Samme her, rart om du ba meg IKKE ta sjansen på det. ..kan virke som det kommer en gammel bekjent inn i livet dit igjen snart. Du mener kanskje, kanske ikke? ta imot og nyt, slapp av. kjenn på hva DU føler. ofte må man gå inn og grine litt og gå over gamle greier på ny slik at man kan gå videre. gode samtaler med venner kan gjøre alt så mye lettere, så lytt godt om det er noen som du kjenner som kommer med gode samtaler. det er ikke farlig å grine. Igjen ganske generelle råd - gode samtaler gjør godt ja! Er det noen det IKKE gjelder for? beskjeden er å stå sterk fordi det ordner seg. om det er økonomi eller om det er ensomhet så er slike vansker noe som er forbifarende. Hva ville motsatt beskjed vært, liksom? Knekk sammen, for det kommer ikke til å ordne seg? om det er en situasjon som er "låst" og liksom ikke noe å gjøre med så kan man heller ikke bekymre seg i hjel på det. Synes jeg hører deg spå at man skal bekymre seg i hjel.... Det kan føler urettferdig, men du skal gå videre og tenke litt sånn pytt pytt det var kjipt men det er et lys i tunellen. ?? "Du må ikke gå videre, for deg er det ikke noe lys i tunnellen"....? Eh, nei. Blir vel det sammr til alle... Anonymkode: f0702...961 Anonymkode: 9d541...c21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #28 Del Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9d541...c21 Luv ya! Anonymkode: d4be8...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #29 Del Skrevet 13. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker som du har hatt et lite problem i det siste med å ikke kunne bestemme deg. ( om ikke jeg spår samme personen som ble spådd rett over her?? ) virker som du har tenkt å studere- Anonymkode: f0702...961 Uuuhm... Nei, altså nå ble jeg skuffet! Ingenting stemmer Hvis ikke ''lite problem'' går innunder ''hva skal jeg ha til middag i dag''. Studere derimot, det har jeg absolutt, definitivt, ingen planer om. Anonymkode: d461d...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #30 Del Skrevet 14. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9d541...c21 Hei du feige anonym , jeg sitter her med noen kort. Personen spurte om å få en reading. JEg gir en reading, det er for morro skyld, okay? Er det greit for deg eller? Anonymkode: f0702...961 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #31 Del Skrevet 14. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Uuuhm... Nei, altså nå ble jeg skuffet! Ingenting stemmer Hvis ikke ''lite problem'' går innunder ''hva skal jeg ha til middag i dag''. Studere derimot, det har jeg absolutt, definitivt, ingen planer om. Anonymkode: d461d...81c Sorry sorry, det var ikke meningen å skuffe deg. Jeg håper jeg treffer bedre denne gangen og at det underholder hehe. Jeg legger tre kort til deg nå på morrakvisten - syv staver som problem, ti sverd som årsak og magikeren som utfall. Syv staver er en som kjemper. Og sånn som anonym sa lengre oppe, hvem kjemper vel ikke da?? Det er vel fryktelig generellt sagt? Ja. Men sånn er livet, vi kjemper og kamper, vi skal jo framover. Legger man seg ned og slutter å kjempe på så kommer man seg ingen steder. Alle har en kamp i livet. årsak til den kampen er ti sverd. Det er et kort om noen som sliter med et eller annet. ( så kommer anonym lengre oppe her og sier HVEM HAR DET VEL IKKE SÅNN DA? Hæ? hæ? Jo alle er nede inniblant. Vi mennesker er merkelig like.) Så det ser ut som at du har hatt det kjipt og at du kjemper. Utfallet er magikeren. Det er en som står med en kreativ stav og gjør ting. Så det ordner seg for deg!!! Anonymkode: f0702...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 14. juni 2016 #32 Del Skrevet 14. juni 2016 Har noen lyst å spå meg? Er veldig nysgjerrig på kjærligheten, og økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #33 Del Skrevet 14. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei du feige anonym , jeg sitter her med noen kort. Personen spurte om å få en reading. JEg gir en reading, det er for morro skyld, okay? Er det greit for deg eller? Anonymkode: f0702...961 Hei du hissige anonym! Jada, greit for meg, riktig så underholdende. Jeg har tarotkort jeg også Men du tpk poenget mitt, eller? Anonymkode: 9d541...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #34 Del Skrevet 15. juni 2016 19 timer siden, kattepusen skrev: Har noen lyst å spå meg? Er veldig nysgjerrig på kjærligheten, og økonomi Stemmer det at du har en i sikte? En du får blandede signaler fra. Dere har en god tone, men du er usikker på om det bare er vennskapelig. Det som fort kan skje er at begge to tenker akkurat dette og at dere havner i en felles "friend zone". Jeg vil råde deg til å være klar om hva du føler før det har gått for lang tid, hvis ikke kan du bli helt opphengt i ham og det kan ende i langvarig kjærlighetssorg. Hvis han ikke føler det samme har du likevel funnet en potensielt god venn og det vil ikke gå lang tid før du finner en som vil få din nåværende flamme til å blekne. Nå må jeg på jobb, så rekker ikke å ta økonomien. Men lykke til med kjærligheten! Anonymkode: dd1c4...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. juni 2016 #35 Del Skrevet 15. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det at du har en i sikte? En du får blandede signaler fra. Dere har en god tone, men du er usikker på om det bare er vennskapelig. Det som fort kan skje er at begge to tenker akkurat dette og at dere havner i en felles "friend zone". Jeg vil råde deg til å være klar om hva du føler før det har gått for lang tid, hvis ikke kan du bli helt opphengt i ham og det kan ende i langvarig kjærlighetssorg. Hvis han ikke føler det samme har du likevel funnet en potensielt god venn og det vil ikke gå lang tid før du finner en som vil få din nåværende flamme til å blekne. Nå må jeg på jobb, så rekker ikke å ta økonomien. Men lykke til med kjærligheten! Anonymkode: dd1c4...119 Tja jo kanskje, men det er en hun og ikke en han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #36 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg vil gjerne ha en reading for meg og en for min mann, hvis det er mulig. 😊 -FrøkenFrue Anonymkode: fb472...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 15. juni 2016 #37 Del Skrevet 15. juni 2016 Meg også takk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #38 Del Skrevet 15. juni 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei du hissige anonym! Jada, greit for meg, riktig så underholdende. Jeg har tarotkort jeg også Men du tpk poenget mitt, eller? Anonymkode: 9d541...c21 Hvorfor har du kort når du liker å hakke på andre som legger kort da? Spør bunken og..åå..du kjeder deg. Anonymkode: f0702...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #39 Del Skrevet 15. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne ha en reading for meg og en for min mann, hvis det er mulig. 😊 -FrøkenFrue Anonymkode: fb472...00b hei frøken frue. Kan du passe litt på nakken din om du er stresset? Når det gjelder deg generellt så kan det være du trenger å ta tak i en situasjon og snu den til det bedre. Du må gjøre en liten innsats altså. Kansje det gjelder dere begge? Er det litt vanskelig eller? Anonymkode: f0702...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #40 Del Skrevet 15. juni 2016 tenkte jeg skulle si at det er to stk av oss som spår i tråden nå. du som også spår, kan du spå meg eller? kansje et godt råd eller no? lurer på jobb (tenker på å studere ) framover og helsa Anonymkode: f0702...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå