Storekommode Skrevet 15. juni 2016 #41 Del Skrevet 15. juni 2016 Åh, kult! Har en av dere lyst til å spå meg òg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #42 Del Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du kort når du liker å hakke på andre som legger kort da? Spør bunken og..åå..du kjeder deg. Anonymkode: f0702...961 Nei, kjeder meg ikke, men av en eller annen grunn irriterer det meg at så mange folk tror på åpenbart fjas. Ja, jeg kan legge tarotkort, var stor underholdning på vorspiel en periode husker jeg! Men så var det en venninne som nesten tok det for alvorlig, og nesten trodde på det, så da slutta jeg. Var jo bare for moro skyld, og det var gode venner, så jeg valgte jo den betydningen av kortet som jeg synes passa til deres liv... Men alle skjønte jo at det bare var tull, unntatt hun ene. Og jeg kjenner også gode, snille mennesker i dag som tror på en del sånt, og jeg føler at de blir lurt... De får jo gjøre som de vil, men noen sitter jo og tjener penger. Såååå.....nå fikk jeg lyst til å finne igjen kortstokken Anonymkode: 9d541...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #43 Del Skrevet 15. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, kjeder meg ikke, men av en eller annen grunn irriterer det meg at så mange folk tror på åpenbart fjas. Ja, jeg kan legge tarotkort, var stor underholdning på vorspiel en periode husker jeg! Men så var det en venninne som nesten tok det for alvorlig, og nesten trodde på det, så da slutta jeg. Var jo bare for moro skyld, og det var gode venner, så jeg valgte jo den betydningen av kortet som jeg synes passa til deres liv... Men alle skjønte jo at det bare var tull, unntatt hun ene. Og jeg kjenner også gode, snille mennesker i dag som tror på en del sånt, og jeg føler at de blir lurt... De får jo gjøre som de vil, men noen sitter jo og tjener penger. Såååå.....nå fikk jeg lyst til å finne igjen kortstokken Anonymkode: 9d541...c21 gjør det Anonymkode: f0702...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 15. juni 2016 #44 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg vil også bli spådd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #45 Del Skrevet 15. juni 2016 5 timer siden, Storekommode skrev: Åh, kult! Har en av dere lyst til å spå meg òg? Rare greier, når jeg la kort til deg så fikk jeg liksom bare lyst til å legge de bort. Jeg gidder ikke! følte jeg. Men jeg la de, og jeg brukte faktisk en litt spesiell formasjon som heter suksess. (link) på kort en fikk jeg : king cups kort to : eight cups kort tre : seven swords kort fire : page wands Det ble mange karakter typer og de står visstnok for mennesketyper i livet ditt. Og de folkene her virker ganske greie! kort en er en fyr som er gjerne fars-skikkelse, og det kan bety at du er bekymret for en mann. Kort to var opp ned, og da kan det bety litt vanskeligheter, og det passer liksom bra med betydningen av plasseringen her. betydningen her kan være at du ikke vet hvilken vei du skal ta, forvirring, og så tenker man litt sånn, gresset er grønnere på den andre siden. Det kan lønne seg å tenke seg godt om her da. Syv sverd er som det underliggnende du ikke helt tenker over. Og det handler om at alt kansje ikke er som det synes til å være. Kort fire står for folk eller ideer som kan være nyttig for deg. Dette kortet står da for en ung person som har masse energi, godt humør og er til å stole på. Håper du fikk noe ut av dette, om ikke litt underholdning Anonymkode: f0702...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 15. juni 2016 #46 Del Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rare greier, når jeg la kort til deg så fikk jeg liksom bare lyst til å legge de bort. Jeg gidder ikke! følte jeg. Men jeg la de, og jeg brukte faktisk en litt spesiell formasjon som heter suksess. (link) på kort en fikk jeg : king cups kort to : eight cups kort tre : seven swords kort fire : page wands Det ble mange karakter typer og de står visstnok for mennesketyper i livet ditt. Og de folkene her virker ganske greie! kort en er en fyr som er gjerne fars-skikkelse, og det kan bety at du er bekymret for en mann. Kort to var opp ned, og da kan det bety litt vanskeligheter, og det passer liksom bra med betydningen av plasseringen her. betydningen her kan være at du ikke vet hvilken vei du skal ta, forvirring, og så tenker man litt sånn, gresset er grønnere på den andre siden. Det kan lønne seg å tenke seg godt om her da. Syv sverd er som det underliggnende du ikke helt tenker over. Og det handler om at alt kansje ikke er som det synes til å være. Kort fire står for folk eller ideer som kan være nyttig for deg. Dette kortet står da for en ung person som har masse energi, godt humør og er til å stole på. Håper du fikk noe ut av dette, om ikke litt underholdning Anonymkode: f0702...961 Åh, så rart, tusen takk for at du gjorde det likevell! Det første stemte iallefall bra, de andre forstod jeg ikke helt.. Artig å bli spådd uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 15. juni 2016 #47 Del Skrevet 15. juni 2016 Kan du spå meg også? Jeg lurer på om kroppen min blir smertefri + generelle ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #48 Del Skrevet 15. juni 2016 Å, jeg vil gjerne også bi spådd. Har aldri forsøkt det før... Noen som vil? :D Anonymkode: 1e62b...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #49 Del Skrevet 15. juni 2016 Hei, jeg vil gjerne bli spådd om han jeg er forelska i. Har han lyst til å ha ett kjærlighetsforhold til meg, eller blir det hjertesorg for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå