Gå til innhold

Hei! Er det slutt med tarotspåing?

Nåleputa

Anbefalte innlegg

Det var så morsomt!

-Men skjønner at det muligens ble slitsomt for kortleggren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjøp deg kort selv, da vel! Så kan du spå deg selv så mye du orker :)

Anonymkode: 9d541...c21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan legge et kort til deg.

Anonymkode: f0702...961

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gjerne det! 👍🏻😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, Nåleputa skrev:

Ja, gjerne det! 👍🏻😀

Det virker som du er i uenighet med noen, slik at du kaster bort energier. Det er som om et team ikke fungerer lengre, det kan være av en ugjennomtenkt kommentar eller noe som har såret. Sjalusi. Det ser ut som det er en byrde for deg og at du bærer tungt, men det vil du greie..så det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som du er i uenighet med noen, slik at du kaster bort energier. Det er som om et team ikke fungerer lengre, det kan være av en ugjennomtenkt kommentar eller noe som har såret. Sjalusi. Det ser ut som det er en byrde for deg og at du bærer tungt, men det vil du greie..så det ordner seg.

Hva med kjærligheten? :D ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Nåleputa skrev:

Hva med kjærligheten? :D ;)

Har du akkurat gått igjennom et brudd eller? Ser "ny start" og seperasjoner. At du føler deg litt håpløs? Ikke rart du spurte om en reading da. :)  Kan nesten virke som du sliter litt i etterkant av dette forholdet, med tanke på sjalusi? stemmer det? 

Synes du skal prøve å legge av deg det her. Om andre er sjalu eller om det er deg som er sjalu, det har jeg ikke peiling på. Men bare tenk sånn, jaja, dette har jeg, og det har de. Jeg greier meg. Det er mye godt i vente. 

At du kommer til å møte noen det tror jeg ja. Men du får dyrke deg selv litt. feks trene kroppen og klippe håret slik DU vil ha det, prøv noe nytt som du lenge har hatt lyst til. sorry om dette er helt på viddene altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, metanoia skrev:

Åååh, jeg vil også :fnise: Noen snille sjeler her som vil spå meg?

Heisann, bærer du på vonde greier fra fortiden? Det kan være dødsfall eller det kan være et forhold som tok slutt. du skal bare gi slipp på det og ta sjangsen på det nye gode livet har i vente..kan virke som det kommer en gammel bekjent inn i livet dit igjen snart. ta imot og nyt, slapp av. kjenn på hva DU føler. ofte må man gå inn og grine litt og gå over gamle greier på ny slik at man kan gå videre. gode samtaler med venner kan gjøre alt så mye lettere, så lytt godt om det er noen som du kjenner som kommer med gode samtaler. det er ikke farlig å grine. :)

beskjeden er å stå sterk fordi det ordner seg. om det er økonomi eller om det er ensomhet så er slike vansker noe som er forbifarende. 

om det er en situasjon som er "låst" og liksom ikke noe å gjøre med så kan man heller ikke bekymre seg i hjel på det. Det kan føler urettferdig, men du skal gå videre og tenke litt sånn pytt pytt det var kjipt men det er et lys i tunellen. ?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, metanoia skrev:

Åååh, jeg vil også :fnise: Noen snille sjeler her som vil spå meg?

Jeg er ikke en snill sjel, men jeg kan gjerne spå deg. Men ikke forvent deg mer enn 70-80% treffsikkeret, altså nøyaktig det samme som astrologi, tarot, numerologi eller spåkoner klarer. Eller du kan like gjerne lese et helt tilfeldig horoskop i en eller annen gammel avis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann, bærer du på vonde greier fra fortiden? Det kan være dødsfall eller det kan være et forhold som tok slutt. du skal bare gi slipp på det og ta sjangsen på det nye gode livet har i vente..kan virke som det kommer en gammel bekjent inn i livet dit igjen snart. ta imot og nyt, slapp av. kjenn på hva DU føler. ofte må man gå inn og grine litt og gå over gamle greier på ny slik at man kan gå videre. gode samtaler med venner kan gjøre alt så mye lettere, så lytt godt om det er noen som du kjenner som kommer med gode samtaler. det er ikke farlig å grine. :)

beskjeden er å stå sterk fordi det ordner seg. om det er økonomi eller om det er ensomhet så er slike vansker noe som er forbifarende. 

om det er en situasjon som er "låst" og liksom ikke noe å gjøre med så kan man heller ikke bekymre seg i hjel på det. Det kan føler urettferdig, men du skal gå videre og tenke litt sånn pytt pytt det var kjipt men det er et lys i tunellen. ?? :P

Tusen takk! :takke:

Et øyeblikk siden, NydeligMann skrev:

Jeg er ikke en snill sjel, men jeg kan gjerne spå deg. Men ikke forvent deg mer enn 70-80% treffsikkeret, altså nøyaktig det samme som astrologi, tarot, numerologi eller spåkoner klarer. Eller du kan like gjerne lese et helt tilfeldig horoskop i en eller annen gammel avis. 

Ja, bare spå i vei, jeg venter spent! Skal ikke ha for høye forhåpninger, jeg lover. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, NydeligMann skrev:

vil du bli spådd da ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, NydeligMann skrev:

hmm du skal passe litt på dietten din 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hmm du skal passe litt på dietten din 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den Monday, June 06, 2016 at 12.10, AnonymBruker skrev:

Har du lyst til å legge kort på meg? Svært takknemlig om du vil sette av tid til det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du akkurat gått igjennom et brudd eller? Ser "ny start" og seperasjoner. At du føler deg litt håpløs? Ikke rart du spurte om en reading da. :)  Kan nesten virke som du sliter litt i etterkant av dette forholdet, med tanke på sjalusi? stemmer det? 

Synes du skal prøve å legge av deg det her. Om andre er sjalu eller om det er deg som er sjalu, det har jeg ikke peiling på. Men bare tenk sånn, jaja, dette har jeg, og det har de. Jeg greier meg. Det er mye godt i vente. 

At du kommer til å møte noen det tror jeg ja. Men du får dyrke deg selv litt. feks trene kroppen og klippe håret slik DU vil ha det, prøv noe nytt som du lenge har hatt lyst til. sorry om dette er helt på viddene altså..

Ja, "nettopp" slutt, men jeg er ikke sjalu. Har forelsket meg i en annen. Men tror xmannen er mye mer sjalu. Han vet ikke om denne forelskelsen. Jeg driver å trener, men jeg har ikke noe lyst til å klippe det lange håret mitt. ;)

-Mye riktig her altså. Tusen takk! :):):) 

Men han jeg er forelsket i, når er han klar? Ser du det? Eller skal jeg bare vente til forelskelsen går over?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 6/8/2016 at 16.01, Lykkehjerte skrev:

Har du lyst til å legge kort på meg? Svært takknemlig om du vil sette av tid til det! :)

Her er det sånn stagnasjon? Lathet, kjedsomhet. Husk at verden rundt deg skylder ikke deg liv og glede, men det kommer fra deg og din holdning til livet. En god positiv holdning til livet forandrer mye. Litt sånn "ja jeg prøver noe nytt for det kan jeg greie" Man kan bli litt fanget i sin egen boble av negativitet. ( det blir jeg ihvertfall ) men du kan greie alt du vil altså. Du må bare finne ut hva du vil og prøve. Jeg anbefaler å sette deg ned og slappe av, la tankene flyte og se for deg en liste i hodet over ting du har lyst til å prøve. lag en lang liste i hodet. :) og så prøver du..

Er det en helt ny start eller forandring som har laget litt vansker for deg? Det kan være en utfordring med en ny forandring i livet, men det er nok sånn for oss alle. 

Virker som det er et barn eller en ung person som kommer inn og hjelper deg litt. Barn har jo en litt fin og spesiell måte å se på livet. Men det handler om inspirasjon og kjærlighet da.

Og så må du stå sterkt i deg selv og sette grenser, hørest nesten ut som du skal bli mamma? Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 6/8/2016 at 15.55, Necasi skrev:

Kan noen spå meg også? :-D

Heisann,

Synes det virker som du er eller sliter og er lei deg, rett og slett? hm..

Alikevel så dukker det kort opp med en fest. Dette kan være graviditet kansje. Sorry om jeg tar feil her!

Ja det er litt sånn SEIER. og så rett i bunn. Barn kan tappe oss da.

I etterkant står du på beina, og du setter grenser til deg selv og andre slik at du får det bra og du greier deg fint selv om du er sliten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...