Gå til innhold

Noen som bruker Windows 10 ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker fortsatt W7 på maskinene mine.

Dvs har tweaket W10 til å bli noen lunde brukbar på en lappiss, men liker ikke at det lastes ned og installeres haugevis av drivere som crasher når de finner det for godt (home versjon)

Ytelsesmessig merker jeg ingen forskjell fra W7.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må følge de fleste andre her og gi tommel opp for Windows 10. Det er litt tregere enn W8.1 (som for øvrig var fabelaktig bra!), men vesentlig mer optimalisert enn Windows 7. Jeg har brukt W10 både på jobb og privat siden W10 ble lansert og jeg må trues med våpen hvis du skal få meg tilbake på Windows 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...