Gå til innhold

Noen som bruker Windows 10 ?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har lastet ned Windows 10 her?

Hvordan fungerer dette, for dere? Har datamaskinen egentlig blitt bedre, eller er det bare problemer?

Anonymkode: 593b2...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Windows 10 er ganske digg det.

  • Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har lastet ned Windows 10 her?

Hvordan fungerer dette, for dere? Har datamaskinen egentlig blitt bedre, eller er det bare problemer?

Anonymkode: 593b2...b2c

Jeg synes windows 10 er veldig bra. Raskere og bedre på de fleste pcer.

I 30 dager etter at du har installert windows 10 har du mulighet til å gå tilbake til det forrige systemet. Testet det en gang og det gikk o løpet av noen få minutter. 

AnonymBruker
Skrevet

Windows 10 er digg. 

Anonymkode: e25aa...518

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg synes Windows 10 er veldig bra.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg synes Windows 10 er bedre enn både Windows 7 og 8. Og man velger helt selv hvilke data man vil sende til Microsoft, man trenger ikke en gang være spesielt smart for å finne ut hvordan man skrur det av. 

Skrevet

Windows 10 fungerer veldig bra på alt av mine PCer. Det er bare på jobb PCen det har vært problemer. 

Jeg ser frem til at Windows modnes, særlig på switching mellom skjermbasert og tastatur styring. 

Gjest Birti
Skrevet

Jeg hadde windows 8 på privatpcen min, og har fått et helt nytt liv uten firetusen banneord hver gang pcen skrus på etter at jeg oppdaterte til windows 10. Deilig med noe som fungerer igjen! :D

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Windows 10 + Maxthon Cloudbrowser er ganske himmelsk.

Skrevet

Fungerer helt greit når jeg oppdaterte fra Win 7. Kun litt knoting med Wi-Fi dongel. Måtte oppdatere drivere. Ellers alt bra. 😊

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. :) 

Skrevet

Windows 10 er helt fantastisk. Hadde Windows 8 før det, akkurat kjøpt meg ny pc. Forsto meg aldri helt på det, det var lite oversiktlig og irriterende. Heldigvis kom Win10 ut kort tid etter, så jeg fikk bytta :) 

Skrevet

Likte Windows 7 bedre, men mulig det bare er fordi jeg ikke er helt vandt til Win10, hvert fall bedre enn Win8.1 :)

Skrevet

Windows 10 er bra det, mye bedre enn både Windows 8 og 8.1, de hatet jeg intenst. Men Windowsen jeg har likt best er Windows 7. 

Skrevet

Win10 er fint :) bruker det på pc og tlf. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
Skrevet
Den 4. juni 2016 at 15.50, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har lastet ned Windows 10 her?

Hvordan fungerer dette, for dere? Har datamaskinen egentlig blitt bedre, eller er det bare problemer?

Anonymkode: 593b2...b2c

Nei heldigvis så finnes det alternativer :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...