AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Er det noen som har lastet ned Windows 10 her? Hvordan fungerer dette, for dere? Har datamaskinen egentlig blitt bedre, eller er det bare problemer? Anonymkode: 593b2...b2c
petterm Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har lastet ned Windows 10 her? Hvordan fungerer dette, for dere? Har datamaskinen egentlig blitt bedre, eller er det bare problemer? Anonymkode: 593b2...b2c Jeg synes windows 10 er veldig bra. Raskere og bedre på de fleste pcer. I 30 dager etter at du har installert windows 10 har du mulighet til å gå tilbake til det forrige systemet. Testet det en gang og det gikk o løpet av noen få minutter.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Windows 10 er digg. Anonymkode: e25aa...518
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Jeg synes Windows 10 er veldig bra.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Amfeila Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Jeg synes Windows 10 er bedre enn både Windows 7 og 8. Og man velger helt selv hvilke data man vil sende til Microsoft, man trenger ikke en gang være spesielt smart for å finne ut hvordan man skrur det av.
stan Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 Windows 10 fungerer veldig bra på alt av mine PCer. Det er bare på jobb PCen det har vært problemer. Jeg ser frem til at Windows modnes, særlig på switching mellom skjermbasert og tastatur styring.
Gjest Birti Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 Jeg hadde windows 8 på privatpcen min, og har fått et helt nytt liv uten firetusen banneord hver gang pcen skrus på etter at jeg oppdaterte til windows 10. Deilig med noe som fungerer igjen! :D
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. juni 2016 #11 Skrevet 4. juni 2016 Windows 10 + Maxthon Cloudbrowser er ganske himmelsk.
Den mystiske Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 Fungerer helt greit når jeg oppdaterte fra Win 7. Kun litt knoting med Wi-Fi dongel. Måtte oppdatere drivere. Ellers alt bra. 😊
satan Skrevet 4. juni 2016 #15 Skrevet 4. juni 2016 Windows 10 er helt fantastisk. Hadde Windows 8 før det, akkurat kjøpt meg ny pc. Forsto meg aldri helt på det, det var lite oversiktlig og irriterende. Heldigvis kom Win10 ut kort tid etter, så jeg fikk bytta
novo Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 Likte Windows 7 bedre, men mulig det bare er fordi jeg ikke er helt vandt til Win10, hvert fall bedre enn Win8.1
Salka Skrevet 6. juni 2016 #17 Skrevet 6. juni 2016 Windows 10 er bra det, mye bedre enn både Windows 8 og 8.1, de hatet jeg intenst. Men Windowsen jeg har likt best er Windows 7.
tdm900 Skrevet 6. juni 2016 #20 Skrevet 6. juni 2016 Den 4. juni 2016 at 15.50, AnonymBruker skrev: Er det noen som har lastet ned Windows 10 her? Hvordan fungerer dette, for dere? Har datamaskinen egentlig blitt bedre, eller er det bare problemer? Anonymkode: 593b2...b2c Nei heldigvis så finnes det alternativer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå