IdaEl Skrevet 4. juni 2016 #1 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Hei! Jeg er ei 28 år gammel jente som har livet på stell, men føler at noe mangler. Etter jeg flyttet til Oslo har jeg ikke fått nær kontakt med mange jentevenninner, så nå prøver jeg denne måten:) Det jeg ønsker er venninner som har lyst til å dra på cafe, grille i parken, kino, shoppe, filmkvelder og kanskje en fest nå og da. Helt vanlig jente-greier:) Alder er ikke så farlig egentlig bare vi har noe til felles, men det finner vi vel ut av etter en samtale eller to. Jeg er en oppegående og morsom person. Lett å ha samtaler med og vil ha venninner som kan være der for hverandre. Egentlig er jeg lett å komme i kontakt med, men jeg har aldri vært personen til å ta første skrittet. Dette er altså ganske utenfor komfortsonen! I "min alder" er det ikke like lett å bli kjent med nye venninner så kanskje det går på denne måten... Endret 4. juni 2016 av IdaEl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflowwer Skrevet 4. juni 2016 #2 Del Skrevet 4. juni 2016 Godt gjort å ta initiativ på denne måten, må jeg si :-) Lykke til! - jente, (snart) 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lazerpanda Skrevet 4. juni 2016 #3 Del Skrevet 4. juni 2016 Hei:) Samboeren min og jeg flyttet akkurat til Asker på grunn av jobb. Jeg kjenner ikke så mange her fra før, så det hadde vært hyggelig å bli kjent! Høres ut som vi har like hobbyer, så bare å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEl Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2016 22 timer siden, lazerpanda skrev: Hei:) Samboeren min og jeg flyttet akkurat til Asker på grunn av jobb. Jeg kjenner ikke så mange her fra før, så det hadde vært hyggelig å bli kjent! Høres ut som vi har like hobbyer, så bare å ta kontakt. Sendt deg pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosk Skrevet 6. juni 2016 #5 Del Skrevet 6. juni 2016 Den 4. juni 2016 at 13.24, IdaEl skrev: Hei! Jeg er ei 28 år gammel jente som har livet på stell, men føler at noe mangler. Etter jeg flyttet til Oslo har jeg ikke fått nær kontakt med mange jentevenninner, så nå prøver jeg denne måten:) Det jeg ønsker er venninner som har lyst til å dra på cafe, grille i parken, kino, shoppe, filmkvelder og kanskje en fest nå og da. Helt vanlig jente-greier:) Alder er ikke så farlig egentlig bare vi har noe til felles, men det finner vi vel ut av etter en samtale eller to. Jeg er en oppegående og morsom person. Lett å ha samtaler med og vil ha venninner som kan være der for hverandre. Egentlig er jeg lett å komme i kontakt med, men jeg har aldri vært personen til å ta første skrittet. Dette er altså ganske utenfor komfortsonen! I "min alder" er det ikke like lett å bli kjent med nye venninner så kanskje det går på denne måten... Hei. Bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå