AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Del Skrevet 1. juni 2016 Hva skjer med alle telle-trådene på Kvinneguiden? Hvis du går under Sosial prat, humor og ordleker så vil du finne flere aktive telle-tråder der målet er bare å telle. Telle opp. Telle ned. Telle til 10 000. Telle til 2500. Telle ned til 0. Telle telle telle.... Ikke bli sur på meg dere som er aktive i telletrådene, jeg bare lurer på......... hvorfor? Hvorfor gidder dere? Er det for å få flere innlegg? Det må da være fryktelig kjedelig. Fant 7 aktive telletråder og jeg lurer bare på hvorfor folk liker de så godt Anonymkode: 5cbc1...0d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 1. juni 2016 #2 Del Skrevet 1. juni 2016 Har heller aldri skjønt greia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Del Skrevet 1. juni 2016 Har lurt på det samme. Og i sarkastiske øyeblikk har jeg tenkt at det sikkert er de som får mestringsfølelse av sånt. Men de plager meg ikke. Jeg er aktiv i dagbøkene, og vet at det er mange som ikkje skjønner greia der heller. Anonymkode: b27ce...c90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Del Skrevet 1. juni 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lurt på det samme. Og i sarkastiske øyeblikk har jeg tenkt at det sikkert er de som får mestringsfølelse av sånt. Men de plager meg ikke. Jeg er aktiv i dagbøkene, og vet at det er mange som ikkje skjønner greia der heller. Anonymkode: b27ce...c90 Synes dagbøkene er mer interessante enn telle-trådene. Det er som oftest faktisk bokstaver i dagbøkene, mens telletrådene er bare telling. Noen dagbøker er spennende og for mange er det gøy å skrive dagbok. Kan ikke se for meg at de som sitter å teller på Internett har det så fryktelig morsomt. Jeg gidder liksom aldri å lese sider på sider i de telletrådene. Anonymkode: 5cbc1...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 1. juni 2016 #5 Del Skrevet 1. juni 2016 Ekstrem kjedsomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Del Skrevet 1. juni 2016 Uføre har lite å ta seg til? Neida. Det er vel bare alle slags folk som vil få opp antall innlegg kjapt. Anonymkode: acb23...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Del Skrevet 1. juni 2016 Veldig fint tidsfordriv! I tillegg kan det jo faktisk være ganske sosialt, og spennende. Anonymkode: bba1e...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #8 Del Skrevet 7. april 2017 Hater telletråder Anonymkode: a64f1...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #9 Del Skrevet 8. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hater telletråder Anonymkode: a64f1...c1d Skam deg! Anonymkode: 05502...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Del Skrevet 8. april 2017 På Wednesday, June 01, 2016 den 15.00, AnonymBruker skrev: Hva skjer med alle telle-trådene på Kvinneguiden? Hvis du går under Sosial prat, humor og ordleker så vil du finne flere aktive telle-tråder der målet er bare å telle. Telle opp. Telle ned. Telle til 10 000. Telle til 2500. Telle ned til 0. Telle telle telle.... Ikke bli sur på meg dere som er aktive i telletrådene, jeg bare lurer på......... hvorfor? Hvorfor gidder dere? Er det for å få flere innlegg? Det må da være fryktelig kjedelig. Fant 7 aktive telletråder og jeg lurer bare på hvorfor folk liker de så godt Anonymkode: 5cbc1...0d7 Det er for at de skal få mengder av likes. Og for å ha noen å "klikke" med. (Les bygge bånd med, for senere hjelp og støtte når noen går dem i mot.) Gå inn og se i telletrådene med likes, så ser du at det viktige er likes, og at enkelte før økt sine innleggstall. Det er og viktig å vise at man følger med i tråden, ved å takke og å vis til at nå, nå mangler vi bar 3, 7, 99 likes før vi endelig kan telle videre. "Og femmer likesen var fra meg, altså" nesten viktigst å fortelle at nå, nå delte jeg en likes, igjen med deg. Så kan du gjøre meg en tjeneste når jeg trenger hjelp i en annen tråd. Anonymkode: 350c5...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå