Tamina82 Skrevet 1. juni 2016 #1 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Jeg er tilflyttet til byen og har opp gjennom årene fått mange bekjente her, men få nære venninner/venner. Alle har liksom nok med venninnegjengen fra vgs. og/eller familien sin, så her faller både mannen min og jeg utenfor, Mannen min er heller ikke fra byen og kjenner enda færre. Jeg er nok den av oss som sliter mest med "ensomheten" og håper å kunne komme i kontakt med likesinnede her. Vi har to små barn (under 3 år) og er begge i full jobb. Ingen familie her. Mye av tiden går med til barna, så ikke hatt tid til å dyrke egne interesser de siste årene. Men er glad i friluftsliv, kaféturer og kvelder i sofakroken med noen glass vin og/eller god mat. Eller en god film. Av persontrekk ville jeg nok beskrevet meg selv som snill, hjelpsom, følsom og litt tilbaketrukket (høres veidig kjedelig ut nå når jeg prøver å beskrive meg 😝). Men karaktertrekk som spontan, eventyrlysten og glad i en fest forsvant når barna kom 😝 kanskje de ser dagens lys igjen etter vært. håper noen føler på lysten til å bli bedre kjennt med meg 😊 både damer/jenter og par (i alle alder) er velkommen til å ta kontakt. Endret 1. juni 2016 av Tamina82 Tilføyelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå