Gå til innhold

Alenemor på 36 som treffer unggutter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og?

Har TS snakket noe at dette er noe hun skjuler? Eller ønsker å skjule?

Nei.

Er dette ditt typisk svar i slike tråder?

Er ikke første gang jeg ser det svaret fra deg, og når du bare svarer slikt, blir det jo ingen sammenheng. Da kunne du likevel ha droppet å svart.

Anonymkode: eb656...cdf

Og med det uttrykket der, mener jeg at når hun skjuler dette for barna sine vil de før eller senere oppdage det. Hva da? Hadde blitt så flau og så sint på mor mi om det hadde vært meg. Så, den sannheten kommer frem, før eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 30.5.2016 at 1.27, AnonymBruker skrev:

Jeg har 2 unger 14 og 15.

Jeg får kjeft av veninner pga jeg har ONS med gutter mellom 18-25.

De sender massebilder av seg selv til meg på facebook og snap. nakenbilder.

Er jeg ei dårlig mor pga dette?

Anonymkode: 36699...abe

Jeg vil ikke kalle deg en dårlig mor, fordi nå ligger du ikke med mindreårige. Men jeg synes det er veldig ansvarsløst fordi du ligger rundt med gutter på alder med barna dine, og det vil sette dine barn i dårlig lys. Tror du ikke disse unge mannfolka synes det er kult å knulle en MILF, og tror du ikke de snakker om deg bak din rygg? Rykter sprer seg fort, og jeg tror nok ikke barna dine hadde likt å høre at deres mor har seg med jevnaldrende. Nå kunne disse guttene du kommer i kontakt med, vært dine barn... 

Anonymkode: 8e001...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, tussi680 skrev:

Og med det uttrykket der, mener jeg at når hun skjuler dette for barna sine vil de før eller senere oppdage det. Hva da? Hadde blitt så flau og så sint på mor mi om det hadde vært meg. Så, den sannheten kommer frem, før eller senere.

Wow, for noen spekulasjoner, og du høres ut som du er dommeren i himmelen, mellom død og liv,

snakk om overdramatisere! Nei, det er ikke alltid sannheten kommer fram, og i mange tilfeller, dessverre ikke.

Anonymkode: eb656...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann på 25? Lett som en plett! Hadde kjørt på uten tvil.
En tenåring på 18? Nei... Bare nei.
 

Anonymkode: db8d8...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 og har en sønn på 18! Kunne ikke fallt meg inn og hatt sex med en på samme alder som min sønn! Hadde blitt heeeelt feil for meg! Og jeg hadde nok begynnt og lure på damen på 36 , hvis jeg hadde fått vite at min sønn hadde sex med henne! But thats me😊 men at det går utover ungene hvis det kommer ut sånne rykter er helt klart. Så tenk deg litt om her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det må være utrolig pinlig for barna dine om de fikk greie på det.. Tenk om du har deg med en fremtidig kompiss av barna dine.. Du må jo ha et rykte på deg siden unge gutter sender deg bilder.

Det er sikkert en skikkelig selvtillit boost for deg at disse unge guttene er interesert i deg.. Men ærlig talt 18 år gammle gutter tar alt de kan få. 

Greit at du må få lov å ha et sexualliv selv om du er mor. Men synes du bør tenke deg om at tenåringer er veldig sårbare. Det er en emosjonellt vanskelig alder, med mye opp og nedturer. Hormonene er ute av kontroll og en er på desperat jakt etter en identitet. Synes virkelig du bør spare barna dine for den ydmygelsen dette kan påføre dine barn.. Ungdomstiden kan være tøff nok on di ikke skal ha en super løs mor som er bygdas lattis å skjemmest av i tillegg..

Å ja du føler deg sikkert som tidenes MILF. Men tro meg folk snakker nok om deg og synes det er kleint, pinlig, vulgært.. Hadde du ikke hatt barn selv hadde det vert en annen ting. Men synes likevel 18 år er altfor ungt. Det er stor forskjell på 18 og 25 år. 

 

Anonymkode: 9e0be...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎30‎.‎05‎.‎2016 at 1.27, AnonymBruker skrev:

Jeg har 2 unger 14 og 15.

Jeg får kjeft av veninner pga jeg har ONS med gutter mellom 18-25.

De sender massebilder av seg selv til meg på facebook og snap. nakenbilder.

Er jeg ei dårlig mor pga dette?

Anonymkode: 36699...abe

Lille broren min tok min mor på fersken med en som var like gammel som han, usj, hun mistet litt respekt etter det. Når det er sagt så er vel det der på moten blant kvinner nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er normalt, faktisk så er det ganske ekkelt.:ph34r:

Anonymkode: 08dbe...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kikkana skrev:

Lille broren min tok min mor på fersken med en som var like gammel som han, usj, hun mistet litt respekt etter det. Når det er sagt så er vel det der på moten blant kvinner nå.

Nei, det er virkelig ikke slik verden er alltid, det hører med untak-er ikke normalt og regner med dette ikke er en ressurssterk dame.

Anonymkode: 08dbe...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er virkelig ikke slik verden er alltid, det hører med untak-er ikke normalt og regner med dette ikke er en ressurssterk dame.

Anonymkode: 08dbe...fc0

Vel, så lenge man er voksen, er det jo ikke noe galt i seg selv. Men kan bli litt ekkelt for ungdommen om mor har seg med en semi voksen. 

 

Min gamle sjef som er dame over 35-40 ish, har i alle fall 1 ganske så ung loverboy. Så det handler vel ikke om en type menneske på grunnlag av ressurs\ samfunnslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kikkana skrev:

Vel, så lenge man er voksen, er det jo ikke noe galt i seg selv. Men kan bli litt ekkelt for ungdommen om mor har seg med en semi voksen. 

 

Min gamle sjef som er dame over 35-40 ish, har i alle fall 1 ganske så ung loverboy. Så det handler vel ikke om en type menneske på grunnlag av ressurs\ samfunnslag.

For  meg handler det om det, klarer ikke å se ressursterke damer i en slik setting, de har issues.

Anonymkode: 08dbe...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unggutter har prøvd seg på meg og, de får blankt NEI.

Anonymkode: 08dbe...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For  meg handler det om det, klarer ikke å se ressursterke damer i en slik setting, de har issues.

Anonymkode: 08dbe...fc0

Det er nå så. Får det ikke til å stemme selv heller, samme gjelder en kar på 50 med ei på 20. Dem fleste tilfellee er vel fra fylla

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, kikkana skrev:

Det er nå så. Får det ikke til å stemme selv heller, samme gjelder en kar på 50 med ei på 20. Dem fleste tilfellee er vel fra fylla

Jupp, hver sin smak og verdighet her i livet.

Anonymkode: 08dbe...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes at hun på 36 burde vært diskret, og i det minste møtt unge myndige menn som bor langt unna (mange mil unna) slik at hun ikke risikerer at de mennene røper for hennes barn hva som skjer.

Hun burde holde seg anonym.

Det må være svært ekkelt for hennes barn dersom det begynner å gå rykter om det som moren bedriver som de får høre om.

Anonymkode: c4ad9...464

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, for noen spekulasjoner, og du høres ut som du er dommeren i himmelen, mellom død og liv,

snakk om overdramatisere! Nei, det er ikke alltid sannheten kommer fram, og i mange tilfeller, dessverre ikke.

Anonymkode: eb656...cdf

Ja, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, tussi680 skrev:

Ja, ikke sant?

Ok, så du er enig at det er ikke alltid sanheten kommer fram.

Bra.

Anonymkode: eb656...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, tussi680 skrev:

Nei.

Hvem svarer du?

Anonymkode: eb656...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...