Gå til innhold

Alenemor på 36 som treffer unggutter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 unger 14 og 15.

Jeg får kjeft av veninner pga jeg har ONS med gutter mellom 18-25.

De sender massebilder av seg selv til meg på facebook og snap. nakenbilder.

Er jeg ei dårlig mor pga dette?

Anonymkode: 36699...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men det er godt mulig du er en dårlig mor uavhengig av dette.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke en dårlig mor, bare en eventyrlysten kvinne med all rett til å gjøre akkurat det du vil som tilfredsstiller deg! Bare ikke involver ungene dine så de ser at du evt har med deg en 18 åring hjem, er nok noe du vil unngå :P

Anonymkode: f00d6...5a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Ungene ser det selfølgelig ikke

Anonymkode: 36699...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

TS

Ungene ser det selfølgelig ikke

Anonymkode: 36699...abe

Noen spesiell grunn til at du har ons med så unge? :P 

Anonymkode: f00d6...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Noen spesiell grunn til at du har ons med så unge? :P 

Anonymkode: f00d6...5a9

De gjør alt jeg sier de skal.

Anonymkode: 36699...abe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge ikke barna dine får det med seg går det nok bra :)

Må jo være lov til å kose seg litt :tongue:

Anonymkode: bd926...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør heve alderen på seksualpartnerene dine i takt som eldstemann blir eldre. Han bør slippe å risikere at hans mor har hatt seg med en i omgangskretsen. Og viss det er slik at "alle" menn i bygda sender nakenbilder av seg til deg, kan man jo lure på om du har et rykte ( det var slik jeg tolket HI, rett meg om jeg tar feil), og et slikt rykte kan gå ut over barna.

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer om barna dine finner ut at du ligger med gutter som bare er noen år eldre, jeg. Du er sikkert ingen dårlig mor. Lurer mer på om du kan bli en pinlig mor å ha hvis de finner det ut..

Anonymkode: 39382...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De gjør alt jeg sier de skal.

Anonymkode: 36699...abe

Dominant? ;)

Anonymkode: f00d6...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macro skrev:

Du bør heve alderen på seksualpartnerene dine i takt som eldstemann blir eldre. Han bør slippe å risikere at hans mor har hatt seg med en i omgangskretsen. Og viss det er slik at "alle" menn i bygda sender nakenbilder av seg til deg, kan man jo lure på om du har et rykte ( det var slik jeg tolket HI, rett meg om jeg tar feil), og et slikt rykte kan gå ut over barna.

 

Jeg har tenk på det samme. Og har aldri send bilder igjen.

Anonymkode: 36699...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke en dårlig mor, bare en eventyrlysten kvinne med all rett til å gjøre akkurat det du vil som tilfredsstiller deg! Bare ikke involver ungene dine så de ser at du evt har med deg en 18 åring hjem, er nok noe du vil unngå :P

Anonymkode: f00d6...5a9

Flott. Da regner jeg med at en mann på 36 som leker seg med 18-åringer også slipper unna med betegnelsen "Eventyrlysten". ;)

Anonymkode: 10999...dfe

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker jo umoden som foretrekker å ha deg med så unge. Og maktkåt. Og umodenhet gir ingen god mor. 

Anonymkode: d9838...b51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er du ikke redd for, at en av disse guttene, plutselig viser seg å være kompis med barna dine. Og hva med rykter? Barna kan lett få med seg det.

Anonymkode: 2ef5e...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes dette i utgangspunktet er helt ok, TS. Men du burte nok fortrinnsvis hatt deg med gutter utenbys fra? Jeg vet ikke hvor kult det er for barna sine å risikere bli bevisstgjort på at mora deres har seg med bygdas jevnaldrene.

Anonymkode: 5d4b7...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke en dårlig mor, bare en eventyrlysten kvinne med all rett til å gjøre akkurat det du vil som tilfredsstiller deg! Bare ikke involver ungene dine så de ser at du evt har med deg en 18 åring hjem, er nok noe du vil unngå :P

Anonymkode: f00d6...5a9

Regner med at du hadde sagt det samme dersom det var en 36 år gammel mann som jevnlig hadde seg med 18-åringer, ikke sant? 

Anonymkode: 00549...ac2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at du hadde sagt det samme dersom det var en 36 år gammel mann som jevnlig hadde seg med 18-åringer, ikke sant? 

Anonymkode: 00549...ac2

Ja.

Jeg hadde også sagt det samme om det var en 40 år gammel mann som jevnlig hadde seg med 16-åringer.

Anonymkode: 5d4b7...231

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 18åring kunne vært sønnen din, og er knapt ferdig på vgs. dersom dette er sant, så syns jeg dessverre aldersforskjellen er for stor. Dette syns jeg er ekkelt, og jeg er en jente på 19. en på 25 er hvertfall litt mer voksen og har litt livserfaring.

Jeg mener ikke å være moralpoliti, men dersom det at du ligger rundt og at du får et rykte på deg kan slå til bake på barna dine, så burde du kanskje revurdere om det er noe du virkelig ønsker å fortsette med.Håper alle involverte er klar over at det kun er sex du er ute etter.

Anonymkode: 650aa...4f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Noen sånne milf`er fantes rundt omkring da jeg var glad tenåring. De hadde gjerne "besøk" når ungene var hos far. Og ungutta visste godt hvem disse damene var.  Selvsagt fikk de masse oppmerksomhet av hormonelle tenåringer og flere hakk på sengestolpen.

Ikke innbill deg at dette er noen hemmelighet. Disse damene var tenåringsmammaers værste mareritt. Å hente sin 19 år gamle sønn kl11:00 på en søndag i festklær i det rimeligste boretslaget i bygda var ikke status:tongue:

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde dukket opp ganske andre svar i denne tråden hvis det var en mann på 36 som kommanderte ungjenter fra 18 år til å sende nakenbilder. Dobbeltmoral?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...