Gå til innhold

Anbefaling flyttebyrå Oslo


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale et flyttebyrå? Skal flytte ut av middels stor leilighet. 

Hjelper flyttebyrå til med pakking også? Noen som har erfaring med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte Activ transport til flytting i Oslo i mars, og var veldig fornøyde med dem. De kom noe forsinket, men utenom det var de veldig hyggelige, påpasselige og forsiktige med alle møblene våre, og ikke minst var de blant de rimeligste vi fikk tilbud fra (hentet inn pris fra rundt 10 stk).

Vi brukte dem imidlertid kun til selve flyttingen, og ikke til pakking, så jeg vet ikke om de hjelper til med det også.

Anonymkode: f3fea...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken by bor du i da? Liten vits å tipse om et flyttebyrå langt unna i en annen by en annen kant av landet, hvis du bare skal flyflytte f.eks. noen kilometer innenfor samme distrikt.

Disse holder til i Oslo, og jeg valgte å bestille flytting fra dem i sommer: Bergs Transport og Flyttebyrå

http://mittanbud.no/profil/100580/bergs-transport-og-flyttebyr%C3%A5/

Jeg leste tilbakemeldingene fra folk på MittAnbud, og følte at jeg kunne regne med god service og flyttehjelp av disse. Har ikke flyttet ennå, så jeg vet ikke hvordan det ender opp til syvende og sist, men det er altså disse jeg har valgt å stole på.

Anonymkode: 56b31...0f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Som du ser av det som står på nettsidene til Bergs Flyttebyrå, kan du få hjelp til også nedpakking og oppakking om du ønsker det. Dette koster selvsagt i tillegg, det er ikke noen gratistjeneste.

Anonymkode: 56b31...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder Oslo ja! Men flytter en liten kjøretur ut av Oslo by. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttegutta er bra☺ Møtte opp i tide og gjorde en god jobb. Brukt dem 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Eg har benyttet Osloflyttehjelp.no ved 4 anledninger. De har alltid vært punktlige, raske og pålitelige. Jag hadde de til at pakke, flytte, rydde og vaske min bolig. Kan absolutt anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte activ på både flytt og flyttevask, veldig fornøjd😊 

Anonymkode: 4adb9...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Vi har brukt West Flyttebyrå. Veldig fornøyd med service og transport. I nøden stilte de opp med flytting på en helligdag. Kan varmt anbefales. Jeg kommer til å benytte de igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg ville holdt meg unna Osloflyttehjelp. De møtte opp senere enn avtalt, snakket i telefonen under flytting, har betingelser i "liten skrift" hvor prisen gjerne ser lavere ut enn den blir, de brukte beskyttelsesmateriale på tingene mine uten å spørre (som de belastet meg for). De anbefalte meg også å betale kontant på stedet (opplevde der gammeldags og skummelt mpt. mulig svindel). Jeg burde kanskje lett etter et annet flyttebyrå av den enkle grunn at de hadde masse skrivefeil i mailen hvor jeg fikk tilbud. Jeg vet ikke om dette gjelder firmaet generelt, men det var min opplevelse. Da jeg ga konstruktiv tilbakemelding, ble jeg ikke møtt, og derfor deler jeg dette med alle dere der ute, da jeg ikke unner noen å havne i en lignende situasjon.

Anonymkode: d6928...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.1.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev:

de brukte beskyttelsesmateriale på tingene mine uten å spørre (som de belastet meg for)

ehhh hadde du foretrukket at tingene dine ble ødelagt? 

Anonymkode: e0f2c...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...