Gjest Tom/Loki Skrevet 4. juni 2016 #61 Del Skrevet 4. juni 2016 Har aldri hørt noen rykter og ikke bryr jeg meg heler om hva folk eventuelt skulle si om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #62 Del Skrevet 4. juni 2016 20 timer siden, Raven Emerald skrev: Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. Dette er vel ikke et rykte og ingen mobber noen pga dette, men her er en del rykter: http://vangseter.no/ kjekt å vite om tlf.nr dit om det skulle være noe. :):klem: Anonymkode: f1814...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #63 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg er visst ganske løs, og ligger rundt med alle. Henger sammen med at jeg er ganske glad i å prate med folk, og er er stort sett ganske blid og ikke tar meg selv så høytidelig. Er en ganske omgjengelig person med andre ord, og det er det ikke alle som liker at jeg jeg når jeg er på bygda på besøk hos foreldrene mine. Jeg syns det var ganske pinlig i starten, men nå gidder jeg ikke å bry meg noe om disse ryktene. Folk får si hva de vil Har enda ikke opplevd å høre gode rykter om meg selv. Anonymkode: c7d28...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 4. juni 2016 #64 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg fikk høre høyt og tydelig når jeg var på den lokale pubben "Der er hun som alle spanderer på fordi hun ligger med dem" fra to "eldre" damer. Da lo jeg litt. Det er sant at det hendte at jeg ble spandert på, men det ble med det for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå