Gå til innhold

Hva er det verste, og beste ryktet du har hørt om deg selv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ryddet for utestengt bruker og svar til denne.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er du en heks?

Anonymkode: 5ab08...30e

Selvsagt ikke.

Anonymkode: 29e1d...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg er hore fordi noen så meg på hotell med kjæresten min. Fyflate! 

Anonymkode: dac2e...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To rykter jeg selv har hørt:

At jeg var løs.  

Og at jeg aldri lå med noen.

Usikker på hvilket som er best og verst, as

Anonymkode: be52f...d7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 30.5.2016 at 2.24, Gjest Loverdose 2.0 skrev:

Det var en periode hvor det gikk sinnssykt mange rare rykter om meg her jeg bor, dette er heldigvis noen år siden. Da var det snakk om at faren min slo meg(!) og at jeg likte å skyte amfetamin (henger nok sammen med plutselig kraftig vekttap, og nei jeg skjøt ikke amfetamin herregud). De andre er ikke så viktige, de var ikke så alvorlige heller akkurat. 

Har forøvrig ikke hørt noen gode rykter. :P Sånn er livet på de mindre stedene!

Haha, hadde gått ned mye vekt her og husker jeg en sommer til et skoleår på vgs- Enten andre eller tredje, husker ikke helt. Da hadde jeg spiseforstyrrelser da, jaja ;) og jeg hadde nok gått ned maaange kg, når jeg egentlig bare hadde gått ned 3 kg, og ikke visste grunnen. Da husker jeg at jeg var sur, og litt sjokkert over hvor dumme folk kunne være å tro noe sånt., haha ;);)

Anonymkode: feed7...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste: At jeg bestemte over kjæresten og gjorde han om til en "tøffel". Hva som egentlig skjedde var at vi var på en klassetur og hadde fest på hotellrommet, så kom en lærer gående forbi, og jeg trekte med meg samboer ut av rommet for å slippe å bli sendt hjem til Norge igjen siden vi ikke fikk lov til å drikke alkohol/være på andres hotellrom etter 11. Og da trodde folk jeg bestemte over han, at jeg ikke lot han snakke med andre jenter... Det ryktet gikk rundt en stund etterpå. Irriterende. Orket ikke en gang forklare, sånn at ryktet bare skulle gå bort.

Beste: Hm... Opplever sjelden rykter som jeg selv får høre, så jeg aner rett og slett ikke. Ryktet over er det eneste jeg har fått vite om. 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alekz

Hørte rykter om at jeg er rundbrenner og bytter ut mannfolka oftere enn vanlige folk bytter sokker. I løpet av mitt 21 år lange liv har jeg datet 4 stk. En endte med forhold (8mnd) og dater fjerdemann as we speak. Har hatt 3 (frivillige) sexpartnere siden jeg fylte 16 år. Har blitt voldtatt en gang fordi jeg sa at jeg ikke ligger med hvem som helst. 

For ca 2 år siden begynte det også å gå rykter om at jeg hadde vært utro. Litt ironisk med tanke på at jeg fikk min første kjæreste over et år etter det påståtte utroskapet skal ha funnet sted. Datet heller ingen på den tiden.

Fikk høre at jeg kjøpte dyre ting til meg selv og hesten min for at det skulle se ut som at jeg var rik og at jeg trodde at jeg var bedre enn alle andre. Nå har det seg sånn at jeg kun kjøper dyre merkevarer når de er på salg. Som oftest bare når det er 50-70% avslag. Ellers tar jeg til finn.no og kjøper brukt. Det har ingenting med at jeg vil at folk skal tro at jeg er "rik", men rett og slett det et jeg vil ha produkter med god kvalitet og helst så billig som mulig. 

Ellers har jeg bare hørt såkalte "fjortis"-rykter som at jeg har slengt drit om den ene og den andre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det beste var da det gikk rykter blant de yngre elevene på barneskolen at jeg var et troll. Hadde uregjerlig hår som ble svart som et resultat av en mislykket hjemmefarging.

Greier ikke å komme på et verste rykte. 

Anonymkode: 9372e...f3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde visst hatt sex med rundt 10 menn på jobben...kan jo ikke snakke smalltalk med mannfolk vettu,da har man jo noe på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At en i familien tok livet av seg fordi han fikk baksmell på skatten.

Hadde lyst til å dra hjem til han som spredde ryktet og gni skatteoppgjøret i trynet hans. 

Jeg var veldig ung da det skjedde,ikke myndig.

Han fikk penger igjen,bare så det er sagt.

Og grunnen til selvmordet vet ingen,psykiske problemet antar man.

Opplevde det som så ondsinnet og totalt unødvendig oppi sjokket og sorgen. 

Anonymkode: a2cd0...e57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min tante fikk rykte på seg for mange år siden, rett etter hun hadde blitt singel og måtte leie hus. Det ble sagt at hun livnærte seg som hore for menn fra Litauen, mange hadde sett slike menn komme og gå der.

Sannheten var at det var noen slike menn som leide i etasjen over 😜 

Anonymkode: 26fd6...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.5.2016 at 8.50, AnonymBruker skrev:

At jeg tok betalt for sex en gang.... for noe bull - helt sykt å lyve om

Anonymkode: a9f32...7a9

heller det enn at du betalte for sex vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke akkurat rykte, men heller feilaktig inntrykk av meg. At jeg er overlegen og tror jeg er bedre enn andre, som ikke er sant. Trist å høre slikt om seg selv. Det har sikkert gått, eller går rykter om meg, men jeg har aldri hørt noe selv.

Anonymkode: 40429...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har aldri hørt noen rykter om meg selv o_O

Anonymkode: 937d8...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tok et vgs-år i utlandet, og fikk høre noen år senere at jeg visstnok hadde født (og blitt fratatt) tvillinger den gangen. Stakkars meg. :sprettoy: 

Anonymkode: 77429...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå i voksen alder skjer det ikke så mye. Noen bitre mennesker går rundt å sier jeg er en prinsesse. Vet ikke helt hvor fælt det er jeg da :fnise:

Anonymkode: 0bbae...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fått høre igjen av kompis av kompis til eks at jeg var rå i senga. Litt kjedelig at slike detaljer blir delt, men heldigvis var det den veien og ikke negativt :P 

Vet også at det gikk rykter om at jeg var vanvittig smart. Noe jeg ikke er, selv om jeg har kunnskap om mye og klarer å resonnere meg frem til informasjon, så er jeg ikke så smart som de skal ha det til.

Verste må ha vært at jeg var løs og hadde kjønnsvorter. Kom jenter bort til meg for å spørre om det, fordi de hadde drevet med noen jeg hadde rota med etc. Jeg er sikkert det mange vil kalle løs, som jeg selv kaller frisinnet når det gjelder sex, men det er uansett en privatsak. 

Anonymkode: 14bf0...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...