AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #21 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg ble sjekket opp av en fyr en gang som hadde hørt at jeg var veldig god i senga Gikk tydeligvis en del rykter om dette. Foreldrene mine fikk høre at jeg var narkoman da jeg gikk på VGS. Har aldri rørt narkotika da, men å bli sett sammen med noen andre folk antok var narkoman var tydeligvis nok. Lenge leve bygdedyret! Anonymkode: 14c2b...08f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lingua franca Skrevet 30. mai 2016 #22 Del Skrevet 30. mai 2016 Husker det gikk et rykte om at jeg visstnok hadde ligget med en fyr jeg bare hadde kysset, dette var på VGS, og jeg var jomfru. Tror det var han fyren som satte ut ryktet selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #23 Del Skrevet 30. mai 2016 At jeg var prostituert (jeg var 25 år og fremdeles jomfru og til og med ukysset). At jeg lå med alle "negre" i byen (se punkt 1...) At jeg var gravid med en "neger" (se punkt 1...) At jeg var gravid med min egen lillesøster. Jeg var 12 år gammel, min mor var gravid og det ble naturligvis kjøpt inn babyutstyr og greier. Men det var visstnok jeg som var gravid, min mors mage var bare en dekkoperasjon... At jeg var nazist; dette var midt i tenåra en gang. Det var nemlig flere som hadde sett meg gå med palestinaskjerf... At jeg ikke var lei meg når storesøster døde da jeg var åtte år gammel. Det var visstnok mange som hadde sett meg gråte på en "rar" måte i begravelsen, så jeg hadde antakelig bare latet som. Dette er det ryktet som har såret meg mest... :/ At jeg hadde vært i så mye bråk med politiet at jeg ikke kunne komme på klassefest siste året på videregående, for hvis jeg kom, ble vi nektet å leie lokale. Det nærmeste jeg hadde vært politiet var å ha levert inn en mistet lommebok på gata. At jeg hadde blitt sammen med ikke bare en, men to psykopater som nektet meg å gå ut. Jeg fikk meg kjæreste omtrent parallellt med at jeg ble alvorlig syk, og istedenfor å tro på at jeg lå på sykehuset mesteparten av tida og var sengeliggende hjemme resten, rottet alle de såkalte vennene mine seg sammen og bestemte seg for at det altså var kjæresten min som holdt meg innesperret. Dette holdt de på med i flere år. To av de fikk jeg skværet opp med rundt ti år senere, men det skulle jeg ikke gjort, for jeg ble alvorlig syk nok en gang og traff min nåværende samboer rett etter det. Og jammen mente ikke noen av de samme folka at også han måtte være psykopat siden jeg ikke lenger var ute noe særlig... At jeg stjal på jobben og pleide å komme for sent. Jeg havnet i en politisk diskusjon i lunsjen etter rundt seks år i samme jobb, en diskusjon hvor det kom fram at jeg stemmer SV, og dette ble visst vanskelig for enkelte, for plutselig, allerede dagen etter, begynte det å gå stygge rykter om meg der. Sjefen min fikk stadig nye meldinger fra andre om at jeg stjal og at jeg kom for sent daglig, selv om jeg visste at jeg ikke gjorde noen av delene. Etter hvert begynte jeg å ta bilde av klokka på kontoret hver morgen for å kunne bevise at jeg var der i tide, i tillegg til at jeg påpekte at ingenting manglet noe sted, verken penger eller andre ting, og at jeg derfor neppe hadde stjålet noe. Da tok det ikke lang tid før jeg begynte å finne mindre pengebeløp rundt om i jakkelommer og i veska mi, i tillegg til at to av de ansatte begynte å møte opp tidligere på jobb for å rekke å stille klokka framover, slik at det så ut som om jeg kom et kvarter for sent. Heldigvis skjønte jeg det fort og fikk filma dem mens de gjorde det. På en annen jobb meldte jeg i fra oppover i systemet om en svært grov feil min nærmeste sjef hadde gjort, som fort kunne fått fatale konsekvenser. (Tenk type glemme igjen en to-åring alene på stranda når barnehagen var på tur, fordi det kom ei lekker dame i bikini gående forbi og inviterte en med hjem...) Dette ble det selvfølgelig satt igang en hevnaksjon på grunn av. Denne mannens bestekamerat jobbet på samme sted og hadde stort sett alle de tidligste vaktene, mens jeg hadde stort sett alle de seneste, og det begynte å komme omtrent daglige klager fra denne tidligvakta på at jeg ikke hadde ryddet dagen før, noe som var sistevaktas (altså min) jobb. Jeg begynte dermed å filme lokalet hver ettermiddag etter at jeg hadde ryddet ferdig for å kunne bevise at jeg hadde gjort jobben min, og ting roet seg ned en stund. Men så begynte klagene på nytt, og hvor mye jeg enn viste fram bildene mine, så kunne tidligvakta vise fram bilder som viste det motsatte. Til slutt gjemte jeg meg bak en gardin en ettermiddag istedenfor å gå hjem, og det varte ikke lenge før denne sjefen og bestekompisen/tidligvakta kom og satte igang med storstilt roting Jeg endte med et nesten timeslangt videoopptak av to voksne menn som helte surmelk fra det ene glasset til det andre, brøt knekkebrød i biter og smurte rundt på tallerkner sammen med leverpostei og syltetøy, trampet inn og ut med skitne sko, spredte papirer og ting utover, kastet sko og votter rundt i garderoben osv. Anonymkode: 02b84...662 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #24 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg var visst en militærhore. Bodde på en liten plass med stor militærleir, og hang mye i sentrum sammen med en venninne siden vi hadde lite å gjøre. Jeg hadde forøvrig kun kysset en militærmann, mens flere andre uten rykte faktisk hadde hatt seg med de 😂 Anonymkode: 9d941...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #25 Del Skrevet 30. mai 2016 Rykte kom fra min bror som fortalte kjæresten sin at jeg hatet henne. Så da ble det til at hele hennes familie hater meg såpass intenst at de går til verbalt angrep på meg og mine opp til flere ganger uten grunn. Jeg hadde ikke møtt dama (fortsatt ikke møtt henne), og når ryktet oppstod hadde jeg ikke snakket med han på 4 mnd og visste ikke at han datet henne engang. Legg til at de bor en flyreise unna.. Anonymkode: d31fa...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #26 Del Skrevet 30. mai 2016 2 timer siden, toothfairy skrev: At jeg er innbilsk Er du pen? Får slengt dette etter meg omtrent før jeg har rukket å si noe Sist gang var på butikken. Tre stk ville prate med meg samtidig, men ble kalt overlegen av en annen kunde da jeg pratet kun med den ene(som jeg faktisk startet samtalen med først!) Anonymkode: ff2fb...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 30. mai 2016 #27 Del Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du pen? Får slengt dette etter meg omtrent før jeg har rukket å si noe Sist gang var på butikken. Tre stk ville prate med meg samtidig, men ble kalt overlegen av en annen kunde da jeg pratet kun med den ene(som jeg faktisk startet samtalen med først!) Anonymkode: ff2fb...c57 Tja..jeg ser vel grei ut, men er ikke noen modell man får hakeslepp av. Ryktet ble startet av en bimbo på ungdomsskolen fordi jeg en dag hadde dollet meg opp som henne med perlesmykker og hårbøyle og rettet håret(herregud, den fæle stilen..var vanligvis veldig lite pyntet i klesveien den gang) Var nok til at hun tok seg bryet med å reagere negativt gitt Har ikke fått nyss i andre rykter om meg selv. Heldigvis, eller dessverre, alt ettersom - Han følte seg sikkert veldig glemt , stakkars liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #28 Del Skrevet 30. mai 2016 Sikkert rykter om meg jeg ikke kjenner til, men det verste jeg vet om var fra da jeg var 17. Da var alle hellig overbevist om at jeg pulte en skikkelig gammel fyr med hvitt hår og briller. De hadde sett meg i bilen med ham. Etter mye frem og tilbake kom det frem at det de hadde sett var at jeg satt i bilen til min far som gav meg skyss. Må jo bare elske bygda:P Beste jeg har hørt må være at jeg er utdannet psykolog. Er jeg overhodet ikke utdanna som det, så vet ikke helt hvor det kom fra Anonymkode: ad884...e0f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. mai 2016 #29 Del Skrevet 30. mai 2016 Verste: At jeg var alkoholiker. Ei kjerring i et borettslag la merke til at jeg bar inn ekstra mange polposer en dag og spredte straks ryktet. (jeg skulle ha selskap og det var langhelg!) Beste: At jeg er lynende intelligent fordi jeg greidde å svare på et tricky spørsmål på en quiz. (men i mine øyne burde alle visst svaret, haha). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #30 Del Skrevet 30. mai 2016 Vet ikke om dette er beste eller verste Men at jeg er sykt flink til å suge kuk. Verste: at jeg hadde sagt at en tidligere pulevenn hadde voldtatt meg. Det var like før han anmeldte meg for falske anklager (eller om det kalles sverting av rykte..), men da han fortalte hvem som hadde sagt det fikk jeg forklart hvordan denne personen som spredde ryktet var. har også hørt at jeg har vært sprøytenarkoman. Ryktet ble satt ut av en person som selv drev med sprøyter Glad jeg flyttet fra den byen! Anonymkode: 8811c...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #31 Del Skrevet 30. mai 2016 Brakk to tær og ble sykemeldt fra jobb i 6 uker. Da jeg kom tilbake var ryktet at jeg bare hadde latet som. Begrunnelsen var at jeg den 7. uka klarte å sitte på huk, noe en kollega hadde sett. Sjefen hadde også fått høre at jeg stjal. Annen jobb gikk ryktet at jeg var sint på kollega 1 og 2 for at de hadde fått 100% jobb. Dette var det kollega 2 som hadde kommet med for å vinne sjefens tillit. På den måten fikk hun velge litt mer fritt hvilke avdeling hun ville jobbe på osv. På den jobben gikk et rykte fra før om 2 stk som holdt på, bøttekott-sex etc. Dette tok de andre opp i kantina og det ble pratet om flere ganger. Da jeg slutta fordi jeg ikke orket mer dårlig stemning så sies det at jeg startet ryktet. Anonymkode: 26fd6...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #32 Del Skrevet 30. mai 2016 To negative; at jeg har ligget med Morten Abel, fikk høre det mange år senere enn da jeg vanket på samme utested som han Et annet ble jeg fortalt her i februar; Jeg er slem, aggresiv, pågående, slitsom og plagsom. Og det mener alle! Ble ropt opp i ansiktet mitt. Av en mann på 49 å, som jeg ikke har snakket med på 2 år...... I Gutteklubben til mannen min. Litt anstrengt forhold til denne klubben kan du si Anonymkode: 8f2e1...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #33 Del Skrevet 30. mai 2016 Det aller verste jeg kjenner til er vel dette. At jeg skal ha hatt sex med en dobbelt så gammel mann når jeg var bare 14 år. Mannen tok meg tilside på en fest og ville fortelle meg at han var "forelsket" i meg (en mann jeg trodde var en trygg voksen jeg slapp å være redd for, og så er han forelsket liksom) og en to år eldre gutt som hadde klådd på meg igjennom hele barndommen fikk med seg at vi snakket sammen og ble tydeligvis sjalu og satte dermed ut dette ryktet bare fordi jeg hadde latt mannen snakke med meg. Mannen var ikke edru og jeg var jomfru og livredd både gutter og menn pga den andre gutten, så hvor den gutten fikk denne ideen fra det skjønner jeg ikke den dag i dag. Men pga den gutten fikk jeg også andre rykter på meg fordi jeg knapt turte være utendørs og sosialisere meg med de andre ungene. Jeg fikk høre at jeg var innbilsk, overlegen og ei hore. Det fikk jeg vite etter at jeg hadde flyttet. At jeg skulle hatt sex med den mannen var det ei i min søsters familie som fortalte meg. Hun trodde faktisk på den gutten og snakket nedsettende til meg. Jeg ble bare irritert, stilte henne noen kontrollspørsmål, og fikk henne til å tenke litt og sjekke fakta. Hun kjente området det gjaldt. Da fikk jeg vite at det var han, og jeg ble igrunn ikke overrasket med tanke på alt han allerede hadde gjort imot meg. Han sluttet ikke der, han gjorde flere ting. Og det er mulig dette kan bli gjenkjent, men jeg har båre på denne historien lenge nok. Det er faktisk ikke min feil at slike personer har fått ødelegge min barndom, og kanskje noen andres også. Så noen år senere ble jeg indirekte anklaget av min bror for å vite noe om at guttens hus brant ned. Jeg hadde hverken sett han eller vært i området. Jeg forlot hjemstedet så snart jeg var gammel nok til å flytte derfra. Det skal ikke mye til for å skjønne hvorfor jeg ikke ønsker særlig kontakt med noen av disse menneskene. Anonymkode: 8eca7...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #34 Del Skrevet 30. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det aller verste jeg kjenner til er vel dette. At jeg skal ha hatt sex med en dobbelt så gammel mann når jeg var bare 14 år. Mannen tok meg tilside på en fest og ville fortelle meg at han var "forelsket" i meg (en mann jeg trodde var en trygg voksen jeg slapp å være redd for, og så er han forelsket liksom) og en to år eldre gutt som hadde klådd på meg igjennom hele barndommen fikk med seg at vi snakket sammen og ble tydeligvis sjalu og satte dermed ut dette ryktet bare fordi jeg hadde latt mannen snakke med meg. Mannen var ikke edru og jeg var jomfru og livredd både gutter og menn pga den andre gutten, så hvor den gutten fikk denne ideen fra det skjønner jeg ikke den dag i dag. Men pga den gutten fikk jeg også andre rykter på meg fordi jeg knapt turte være utendørs og sosialisere meg med de andre ungene. Jeg fikk høre at jeg var innbilsk, overlegen og ei hore. Det fikk jeg vite etter at jeg hadde flyttet. At jeg skulle hatt sex med den mannen var det ei i min søsters familie som fortalte meg. Hun trodde faktisk på den gutten og snakket nedsettende til meg. Jeg ble bare irritert, stilte henne noen kontrollspørsmål, og fikk henne til å tenke litt og sjekke fakta. Hun kjente området det gjaldt. Da fikk jeg vite at det var han, og jeg ble igrunn ikke overrasket med tanke på alt han allerede hadde gjort imot meg. Han sluttet ikke der, han gjorde flere ting. Og det er mulig dette kan bli gjenkjent, men jeg har båre på denne historien lenge nok. Det er faktisk ikke min feil at slike personer har fått ødelegge min barndom, og kanskje noen andres også. Så noen år senere ble jeg indirekte anklaget av min bror for å vite noe om at guttens hus brant ned. Jeg hadde hverken sett han eller vært i området. Jeg forlot hjemstedet så snart jeg var gammel nok til å flytte derfra. Det skal ikke mye til for å skjønne hvorfor jeg ikke ønsker særlig kontakt med noen av disse menneskene. Anonymkode: 8eca7...fb1 Høres ganske brutalt ut. Slike mennesker er ikke sunt å omgås med. Godt du hadde fornuft nok til å reise derfra og kutte kontakten. Anonymkode: 1eb5c...30a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #35 Del Skrevet 30. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ganske brutalt ut. Slike mennesker er ikke sunt å omgås med. Godt du hadde fornuft nok til å reise derfra og kutte kontakten. Anonymkode: 1eb5c...30a Jeg bestemte meg allerede som 13pring at jeg skulle flytte når jeg var 16. Valget sto mellom det eller å gjøre ende på alt. Jeg tror ikke folk skjønner hvor ille det var den dag i dag. Anonymkode: 8eca7...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #36 Del Skrevet 30. mai 2016 At jeg var gravid. Ikke det rareste, da, for jeg var ganske løs av meg før jeg møtte kjæresten min, men det morsomme var at hun som satte det ut greide å holde det gående i flere måneder. Var fortsatt folk som trodde på det etter det hadde gått ni måneder og midja mi fremdeles var liten. Anonymkode: 91c1d...283 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #37 Del Skrevet 30. mai 2016 Det gikk rykte om meg i klassen på vgs at jeg kastet et stykke oreokake. Noe jeg faktisk gjorde, fordi den var ikke god. Derimot vennene mine syntes at oreokake var noe hellig men whats the big deal liksom! Anonymkode: db4f9...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 30. mai 2016 #38 Del Skrevet 30. mai 2016 Vet ikke om det er det beste eller verste men det gikk rykter om at jeg var kraftig motstander av intimbarbering og kunne komme på banke opp folk som barberte seg. Mitt eget kjønnshår var 5 cm langt. Helt merkelig. Har barbert meg siden jeg fikk mine første fjon i puberteten... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2016 #39 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 30. mai 2016 #40 Del Skrevet 30. mai 2016 At jeg var satanist og hore. Fordi jeg hørte på black metal, gikk i sorte klær og hadde dramatisk sminke så dyrket jeg visst satan og hadde solgt sjelen min til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå