AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Del Skrevet 29. mai 2016 Hei! Som overskriften sier- jeg har fri i morgen, men det er meldt litt halvveis være/regn! Noen forslag til hva man kan gjøre i hovedstaden alene??? Føler meg helt tom for ideer! Flaut! Takk for alle gode tips! Er 31 år gammel kvinne...:) Anonymkode: 5da37...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Del Skrevet 29. mai 2016 Reptilparken? Shopping? Museer? Anonymkode: 4c271...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 29. mai 2016 #3 Del Skrevet 29. mai 2016 Jeg ville ha gått på kunstmuseum og drømt meg vekk i bilder. Eller Fotografere utendørs Gå på biblioteket Gå og få pedikyr Vikingshiphuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Del Skrevet 29. mai 2016 Takk for tips! Har shoppet for mye i det siste...(!!!), reptilparken og museum er ikke heeeelt fristende nå...:( _TS Anonymkode: 5da37...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Del Skrevet 29. mai 2016 Et øyeblikk siden, MadameDeRosa skrev: Jeg ville ha gått på kunstmuseum og drømt meg vekk i bilder. Eller Fotografere utendørs Gå på biblioteket Gå og få pedikyr Vikingshiphuset Takk for forslag! Pedikyr hørtes digg ut...vikingshipet har jeg sett for i fjor..hmmmm ikke lett når det drittvær...! Fristende å bare "henge på cafe med laptopen"- men det føles litt som bortkastet bruk av fridag! -TS Anonymkode: 5da37...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 29. mai 2016 #6 Del Skrevet 29. mai 2016 Sov til du våkner av deg selv. Spander på deg frokosten ute på et sted med god frokost. En tur på Kunstindustrimusèet hvis du ikke har vært der mange ganger før? Kaffe, lunch, en iskald øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #7 Del Skrevet 29. mai 2016 2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Sov til du våkner av deg selv. Spander på deg frokosten ute på et sted med god frokost. En tur på Kunstindustrimusèet hvis du ikke har vært der mange ganger før? Kaffe, lunch, en iskald øl. Frokost ute var noe for meg, ja! og ja- har tenkt å sove lenge! Ser forresten at det er meldt fint være på ettermiddagen! Kanskje jeg stikker og bader!:) -TS 2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Anonymkode: 5da37...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultring Skrevet 29. mai 2016 #8 Del Skrevet 29. mai 2016 Lån en gitar og vær gatemusikant for én dag. Sett et mål om et beløp du vil forsøke å tjene. Hm ... muligens må en ha polititillatelse først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #9 Del Skrevet 29. mai 2016 2 minutter siden, Smultring skrev: Lån en gitar og vær gatemusikant for én dag. Sett et mål om et beløp du vil forsøke å tjene. Hm ... muligens må en ha polititillatelse først? Haha! Det hadde vært gøyt ja! Men kjipt å få bot.....:D! _TS! Anonymkode: 5da37...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #10 Del Skrevet 29. mai 2016 Hvis det blir opphold, så kan du dra til botanisk hage på Tøyen. Anonymkode: d3262...582 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 29. mai 2016 #11 Del Skrevet 29. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Har shoppet for mye i det siste...(!!!), reptilparken og museum er ikke heeeelt fristende nå...:( _TS Anonymkode: 5da37...bee Gjør noe som får deg til å slappe av. Hvis du har malesaker så kan du male, eller en annen hobbyaktivitet, eller du kan ta en personlig pleie-dag der du bare tenker på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #12 Del Skrevet 29. mai 2016 18 minutter siden, BeautyBox skrev: Gjør noe som får deg til å slappe av. Hvis du har malesaker så kan du male, eller en annen hobbyaktivitet, eller du kan ta en personlig pleie-dag der du bare tenker på deg selv. Jeg vet! Har tenkt på det:) Mulig jeg gjør noe hobbyaktivitet hvis det regner! Anonymkode: 5da37...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #13 Del Skrevet 2. juni 2016 Sov lenge Spis frokost Vaske kle Heng de opp Rydd huset Dette gjør jeg når jeg har fri. Anonymkode: 7e41a...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #14 Del Skrevet 2. juni 2016 Den 29.5.2016 at 21.21, AnonymBruker skrev: Hei! Som overskriften sier- jeg har fri i morgen, men det er meldt litt halvveis være/regn! Noen forslag til hva man kan gjøre i hovedstaden alene??? Føler meg helt tom for ideer! Flaut! Takk for alle gode tips! Er 31 år gammel kvinne...:) Anonymkode: 5da37...bee Hei Jeg ville gjort unna husarbeid, slik at jeg kunne bruke de soltimene jeg har fri resten av uken og neste uke til friluftsliv (strandturer m.m) Anonymkode: 72365...2eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå