Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde jo nesten glemt at jeg er 30 uker i dag :nordvesta:

For å feire begivenheten klinker jeg til med et lite magebilde:nigo:

2017-02-17_14.27.25.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette minner mer og mer om sykdomsrunden jeg hadde i høst, der jeg var borte fra jobb i 2 uker med en forkjølelse som varte og rakk. Nå har jeg begynt å hoste også, hodet verker og nesa renner... Jeg får i hvert fall en påminnelse om at knipeøvelsene kanskje ikke har stått i fokus :hoho: 

Heldigvis har M vinterferie nå, så da må han ikke jobbe noen timer i helga sånn som han pleier. Middagsbesøket vi hadde planlagt til i morgen utgår nok også :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, knipeøvelser er så viktig. Man merker det plutselig, at man har gjort en dårlig jobb :P God bedring! Du får hvile og bli frisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bihulebetennelse! Jeg har seriøst aldri hatt så vondt som nå de gangene jeg har hatt bihulebetennelse tidligere. Leste på nett at smertene var verst utover dagen og kvelden, pøh! Da kan jeg glede meg til i kveld, for nå har jeg mest lyst til å stange hodet i en murvegg for å fokusere smertene et annet sted :murvegg: 

T spøy i senga i 23-tiden i går, jeg sovnet ikke før 1-tiden etter det, våknet kl 5 av en hinsides hodepine pga bihulene. Kl 6 tok jeg en dobbel dose med paracet og en av dagens doser med otrivin, og halv ni våknet jeg av at smertene var like ille igjen.. Nå har jeg tatt dagens andre dose med både paracet og otrivin, så den siste dosen må jeg spare til i kveld når jeg skal sove. :bond: 

Ja, så var det T med oppkast da. Vet ikke om det er omgangssyke eller noe annet, det har bare vært 1 gang med oppkast og bleiene er normale. Hadde jo vært veldig kjekt å kunne sende henne i barnehagen i morgen når formen min er så ræva... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?!? Får jeg seriøst alle sykdommer som finnes relatert til en forkjølelse eller? Nå kl 5 våknet jeg av bobling i det ene øret, og en helt hinsides smerte. Tror jammen meg jeg har fått ørebetennelse :sur: Og at barn skriker når de har dette forstår jeg veldig godt! Nå har jeg tatt en dobbel paracet og håper at den lindrer såpass at jeg får sove litt til.... 

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ut som den runden jeg hadde før jul. Alt over lungehøyde ble betent, til og med øynene! Bihule- og ørebetennelse er skrekkelig vondt :( Ønsker deg riktig god bedring! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Det hørtes veldig vondt, og slitsomt ut. Utrolig teit at alt skal bite på når man blir litt redusert av en forkjølelse. Jeg pleier å skylle nesen med et sånt nesehorn, det lindrer litt for bihulene :) Ønsker deg fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paracet tok heldigvis smertene en god stund, såpass at jeg syns det var litt dumt å be om sykemelding. Nå har effekten gått ut og jeg er ganske glad for at jeg skal til legen om et par timer. Tenkte jeg skulle vente med ny dose til da for å kunne beskrive smertene bedre :ler: Nå håper jeg at det ikke er noe krøll med å få sykemelding når man går på delvis svangerskapspenger. Jeg leste et sted at hvis man ble sykemeldt opphørte svangerskapspengene, men jeg tror kanskje det var hvis man ble sykemeldt av samme grunn som man hadde svangerskapspenger... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crp på 89 og det var væske i mellomøret på den ene siden og hissig rødt på den andre siden. Nå tror jeg trommehinnen nettopp har sprukket på sistnevnte, smertene er litt mer levbare og det kommer væske ut. Jeg tror den andre trommehinnen sprakk tidligere i dag. 

Jeg fikk sykemelding til og med onsdag, og så skal jeg på ny kontroll da. Se om crp har sunket eller om det blir antibiotika på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg så mye du skulle måtte gå igjennom da! 
Synes sykemelding til og med onsdag hørtes fryktelig lite ut.. men du får vel kanskje mer da uansett?  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Beccy87 skrev:

Hjelpes meg så mye du skulle måtte gå igjennom da! 
Synes sykemelding til og med onsdag hørtes fryktelig lite ut.. men du får vel kanskje mer da uansett?  :klem:

Ja, skal som sagt på ny kontroll da, så kan få forlenget sykemelding hvis det trengs. Hadde egentlig tenkt til å ha ferie on-fr, men gidder ikke bruke feriedager når jeg er syk :P

Det er noe med sykdom og ferie for meg altså. Sommerferie med virus på balansenerven, høstferie med forkjølelse, hosting og jævelskap og nå dette i vinterferien:sjenert: Jaja, snart blir det ikke ferie på et års tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig uflaks! Håper det bedrer seg raskt og at du er over toppen nå som begge trommehinnene muligens har sprukket. Skjønner VELDIG godt at du ikke er spesielt gira på å bruke feriedager på å være syk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... T spøy igjen, 45 timer etter sist (og første) gang, så det var visst omgangssyke. Hun har spydd 2 ganger til i kveld, så nå krysser jeg fingrene for at vi voksne klarer oss. Hadde jo vært toppen med en omgangssyke også eller? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...