Gå til innhold

Manipulerende brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på forumet i årevis og aldri fått noen reaksjoner på det jeg har skrevet. Så plutselig er det en AB som skriver veldig nedsettende til meg i alle (!) trådene jeg kommenterer i. AB bruker samme ord og settningsoppbygging. Dette foregår i to uker, helt til jeg velger å være anonym, da er det helt taust igjen. 

Jeg kan selvfølgelig ikke vite hvem det er som var AB eller hvorfor personen gjorde det. Men det var så systematisk at jeg er overbevist om at det ikke var tilfeldig. 

Anonymkode: 7340c...c2b

Støtter deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elyanie
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på forumet i årevis og aldri fått noen reaksjoner på det jeg har skrevet. Så plutselig er det en AB som skriver veldig nedsettende til meg i alle (!) trådene jeg kommenterer i. AB bruker samme ord og settningsoppbygging. Dette foregår i to uker, helt til jeg velger å være anonym, da er det helt taust igjen. 

Jeg kan selvfølgelig ikke vite hvem det er som var AB eller hvorfor personen gjorde det. Men det var så systematisk at jeg er overbevist om at det ikke var tilfeldig. 

Anonymkode: 7340c...c2b

Virker på meg som det ikke var tilfeldig siden det gikk over da du ble Anonym Bruker. Tydelig at det var deg personen var ute etter. Synd det skal være sånn. Selv liker jeg best å chatte med nick, og om noen skriver noe negativt, så velger jeg å overse eller flire av det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen mener seg "manipulert" av noen på KG, så tar de også selv KG alt for alvorlig.

Som diskusjonsarena er KG uansett blitt irrelevant og for useriøs, ikke minst med med alle de idiotiske artiklene som finnes på framsiden og som blir pushet overalt (vi trenger ikke flere saker om panseksuelle bloggere med hår under armen og menstruasjonsblod i trynet - ja, slik har det blitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Men hvem er disse menneskene som sitter og lager seg en egen "database" over hva enkelte på KG har skrevet over tid? 

Anonymkode: 0662a...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem er disse menneskene som sitter og lager seg en egen "database" over hva enkelte på KG har skrevet over tid? 

Anonymkode: 0662a...83a

De går jo bare inn og ser på profilen til den brukeren de vil hetse. Har opplevd det selv, at de gravde frem hva jeg hadde skrevet de siste ukene osv og påstod at de hadde fulgt med på hva jeg hadde skrevet i det siste. Sikkert noe jeg burde forventet, ettersom jeg skrev i Paradise Hotel-tråden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, BeautyBox skrev:

Har opplevd det selv, at de gravde frem hva jeg hadde skrevet de siste ukene osv og påstod at de hadde fulgt med på hva jeg hadde skrevet i det siste.

Det skjedde meg for et par-tre år siden også. Tok en pause, kom tilbake med nytt nick, og skriver stort sett bare som AB nå. Får fred. :smoke:

Anonymkode: ade85...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...