Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg var 16 hadde jeg vært i et forhold i 1,5 år. Nå, som 23, er jeg lykkelig gift med samme mann, og har vært det i noen år. Jeg har derfor full tro på at 16-åringer kan ha seriøse forhold:Nikke:

Det har aldri vært noe problem at jeg ikke har kunnet dra ut på byen og ligge rundt, for det har jeg aldri følt behov for. Jeg har ikke tro på at sexen skal være bedre med en totalt fremmed enn med en som vet nøyaktig hva han skal gjøre for å få meg til å skjelve av nytelse, og noe annet enn sex er det nok vanskelig å finne på byen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sofiapia
Skrevet
10 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ikke hør på henne, hun føler seg bare truet av at unge jenter kommer inn på datingmarkedet. Dessverre er mange damer slik. Derfor de ikke liker 16åringer i seriøse forhold eller med eldre menn.

hahah liker ikke helt at du bruker begrepet "marked".

men jaja

Skrevet
Et øyeblikk siden, Sofiapia skrev:

hahah liker ikke helt at du bruker begrepet "marked".

men jaja

Dating er det eneste frie markedet som finner. Problemet er bare at det er umulig å få god informasjon om hva noen tilbyr. 

Skrevet

Kos deg i forhold og nyt det! Selvsagt vil du at det skal vare en stund, men du trenger ikke tenke at det skal føre til ekteskap og diverse. Jeg er 25 år nå og mitt siste seriøse forhold var faktisk fra jeg var 16 år til jeg var 18/19 år. Da var det ukomplisert, følte meg på trygg på forholdet fra vi begynte å holde på til vi offisielt ble sammen, noe som gikk ganske fort i grunn. Det var både koselig og interessant å endelig være i et skikkelig forhold. Synest det er en fin tid å erfare det på, og enda bedre blir det jo om forholdet er noe som varer. Det ble slutt når vi hadde litt ulike planer for fremtiden og det ble avstand.

Siden har datingen og letingen etter en kjæreste vært utfordrende og alt annet en ukomplisert som det var den gang. Fort fikk jeg erfare at selv om man holdt på med en fyr - så var det ikke sikkert han ville ha noe forhold ut av det. Brukte mye tid i starten av 20-årene på å prøve å knekke koden på en usikker fyr, som aldri ble sikker. Det blir gjerne fort litt for mange useriøse hendelser og uforpliktende forhold i denne tiden og dating er utfordrende i disse datingapp-tidene. Så føles det som det stilles så mange og høye krav enn den gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...