Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Å leie er også mye billigere når man er to. SiO har masse fantastiske parleiligheter, da slipper man å dele kjøkken og bad, får samme pris og får bo sammen. 

Hun er 16 år!!!

Anonymkode: fa14c...43e

Videoannonse
Annonse
Gjest Sofiapia
Skrevet

Hahah uff, tror da ikke studiene går til helvete, men jo takk for tipset

Gjest Sofiapia
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 16 år!!!

16 år, da er det mange som ønsker å flytte ut for å gå på VGS. 

Ser faktisk ikke noen problem i å komme med boligtips til 16åringer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med typen når jeg var 16, er nå 23. Så det kan vare selv om man er ung. Håper på at vi holder sammen lenge!

Anonymkode: f3669...6a0

Skrevet
8 minutter siden, Sofiapia skrev:

Hahah uff, tror da ikke studiene går til helvete, men jo takk for tipset

Tenkte på forholdet. Kjipt å bo med noen man hater i 4 år.

Gjest Sofiapia
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Tenkte på forholdet. Kjipt å bo med noen man hater i 4 år.

Må vell finne noen å ha forholdet med først :P men ser den. 

Må nok ha en slags avtale på dette først, noe annet blir bare styr.

Gjest Sofiapia
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble sammen med typen når jeg var 16, er nå 23. Så det kan vare selv om man er ung. Håper på at vi holder sammen lenge!

Anonymkode: f3669...6a0

Så koslig å høre :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Sofiapia skrev:

Må vell finne noen å ha forholdet med først :P men ser den. 

Må nok ha en slags avtale på dette først, noe annet blir bare styr.

Det kan umulig være noe problem.

Aldri hatt avtaler, og det har godt relativt bra, men det er stress å flytte fra hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Sofiapia skrev:

16 år, da er det mange som ønsker å flytte ut for å gå på VGS. 

Ser faktisk ikke noen problem i å komme med boligtips til 16åringer?

Og bor sammen med en mye eldre kjæreste?

Gjest Sofiapia
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og bor sammen med en mye eldre kjæreste?

så vidt jeg vet er det ingen her som har sagt noe eller oppfordret noen om å ha kjærester som er mye eldre enn seg selv? Og det å bo sammen med eldre kjærester er ikke noe galt i seg selv! Mine foreldre ble kjærester da min mor var 16 å min far var 23, 30 år senere, still going strong :)

Gjest Sofiapia
Skrevet
4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det kan umulig være noe problem.

Aldri hatt avtaler, og det har godt relativt bra, men det er stress å flytte fra hverandre.

Haha bare ser for meg at problemstillingen om hvem som evt. skal flytte ut kan vere konfliktfulll.

Men ja, slik det ser ut nå så er det noen år til jeg i det hele tatt har forholdsrelaterte problemstillinger ettersom at de fleste jeg kjenner "ikke er så jævlig keen" på et forhold haha :) 

Skrevet
2 minutter siden, Sofiapia skrev:

Haha bare ser for meg at problemstillingen om hvem som evt. skal flytte ut kan vere konfliktfulll.

Men ja, slik det ser ut nå så er det noen år til jeg i det hele tatt har forholdsrelaterte problemstillinger ettersom at de fleste jeg kjenner "ikke er så jævlig keen" på et forhold haha :) 

Bli kjent med noen nye personer.

Gjest Sofiapia
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Bli kjent med noen nye personer.

Ja, takk for flere nyttige tips her :)

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
1 time siden, Sofiapia skrev:

Hva syntes dere om 16åringer som vil ha et "seriøst forhold"?

Føler ofte at siden jeg er såpass ung blir det forventa at jeg skal prøve meg litt frem osv, å ikke vere bestemt på å faktisk prøve å finne 1 som jeg vil vere sammen med i en lengre periode. men personlig ser jeg ikke noen grunn for å drive å vere med noen jeg selv vet at jeg ikke kommer til å få noe seriøst med. er jeg unormal, teit osv fordi jeg ønsker å vere hjemme med typen istedenfor å vere ute å drikke og knulle tilfeldige slik som mange rundt meg ønsker? 

Først av alt så tror og håper jeg at normen blandt 16årige jenter ikke er slik at de er ute å "drikker og knuller tilfeldige", som du så fint skriver.. isåfall har det skjedd drastiske endringer siden jeg var 16 😳 Ville anta dine verdier med å ønske en kjæreste var mer standard, enn avvik.. Så du er vel ikke så unormal som du selv tror..? - nummer to er at mest sannsynlig vil mye av identiteten din endres i de kommende 10 åra, de færreste av oss har samme tanker og meninger som 26ring som vi hadde som 16åring.. Denne endringen er langt større enn fra du er 26 til 36 eller 36 til 46.. Så med andre ord vil både du og en jevngammel kjæreste (forhåpentligvis) utvikle dere ganske mye de kommende årene, som ofte er årsaken til at majoriteten som møtes så unge ikke holder sammen over lengre tid (man "vokser fra" hverandre) sist men ikke minst, så skal jeg være gammel og belærende dame; er du 16 går du vel på ungdomsskolen enda? Eller første året på VGS? Da er du mange mil unna noe jusstudie, og det å prioritere skole er vel det aller viktigste, så får gutter, kjærester og "knulling og drikking" - komme i andre rekke.. 

Endret av noe tilfeldig
Gjest Sofiapia
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Først av alt så tror og Håper jeg at normen blandt 16årige jenter ikke er slik at de er ute å "drikker og knuller tilfeldige", isåfall har det skjedd drastiske endringer siden jeg var 16 😳 Ville anta dine verdier med å ønske en kjæreste var mer standard, enn avvik.. Så du er vel ikke så unormal som du selv tror..? - nummer to er at mest sannsynlig vil mye av identiteten din endres i de kommende 10 åra, de færreste av oss har samme tanker og meninger som 26ring og som 16åring.. Denne endringen er langt større enn fra du er 26 til 36 eller 36 til 46.. Så med andre ord vil både du og en jevngammel kjæreste (forhåpentligvis) utvikle dere ganske mye de kommende årene, som ofte er årsaken til at majoriteten som møtes så unge ikke holder sammen over lengre tid (man "vokser fra" hverandre) sist men ikke minst, så skal jeg være gammel og beærede dame; er du 16 går du vel på ungdomsskolen enda? Eller første året på VGS? Da er du mange mil unna noe jusstudie, og det å prioritere skole er vel det aller viktigste, så får gutter, kjærester og "knulling og drikking" - komme i andre rekke.. 

Det som er med de fleste jenter på min alder er at de er ikke ute etter å hooke med tilfeldige, men det blir ofte slik når de får i seg for mye alkohol + er såpass usikre på seg selv, eller så har vi det at de tror de har funnet den rette så blir de dumpa 1 uke etterpå og gjentar denne feilen et par ganger :P jusstudiet er vell knappe 3 år unna, som ikke er flere mil i følge meg. les det jeg skrev så ser du at knulling og drikking absolutt ikke er noe jeg prioriterer.

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
3 minutter siden, Sofiapia skrev:

Det som er med de fleste jenter på min alder er at de er ikke ute etter å hooke med tilfeldige, men det blir ofte slik når de får i seg for mye alkohol + er såpass usikre på seg selv, eller så har vi det at de tror de har funnet den rette så blir de dumpa 1 uke etterpå og gjentar denne feilen et par ganger :P jusstudiet er vell knappe 3 år unna, som ikke er flere mil i følge meg. les det jeg skrev så ser du at knulling og drikking absolutt ikke er noe jeg prioriterer.

Nå er jeg sikkert veldig gammel og naiv men er det ikke ulike miljø blant dine jevngamle også da? Tror ikke alle jenter i din alder drikker eller har sex? Tvert imot ville jeg tenkt det nesten beskriver et belastet miljø, ikke de skoleflinke som kanskje er mer inn i idrett og rolige ? 

Gjest Sofiapia
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nå er jeg sikkert veldig gammel og naiv men er det ikke ulike miljø blant dine jevngamle også da? Tror ikke alle jenter i din alder drikker eller har sex? Tvert imot ville jeg tenkt det nesten beskriver et belastet miljø, ikke de skoleflinke som kanskje er mer inn i idrett og rolige ? 

Har 2 ulike grupper venner, begge gruppene er faktisk helt like egentlig. Den ene gruppen som jeg er mest med er mine 2 bestevenner, begge spiller fotball og har over 5.5 i snitt (som meg selv) disse 2 drikker ikke. den andre gruppen ligger også på over 5.0 i snitt og spiller fotball, samt andre sporter, veldig fornuftige jenter egentlig men de liker å feste litt, ikke noe "crazy" da. Men når vi blir invitert i bursdager og div fester så ser jeg faktisk hvordan mesteparten av norsk ungdom oppfører seg når de mister sine hemninger, og det er ikke pent.

mitt poeng med denne tråden var egentlig bare om det var teit å ville ha et forhold i en alder av 16.

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sofiapia skrev:

Har 2 ulike grupper venner, begge gruppene er faktisk helt like egentlig. Den ene gruppen som jeg er mest med er mine 2 bestevenner, begge spiller fotball og har over 5.5 i snitt (som meg selv) disse 2 drikker ikke. den andre gruppen ligger også på over 5.0 i snitt og spiller fotball, samt andre sporter, veldig fornuftige jenter egentlig men de liker å feste litt, ikke noe "crazy" da. Men når vi blir invitert i bursdager og div fester så ser jeg faktisk hvordan mesteparten av norsk ungdom oppfører seg når de mister sine hemninger, og det er ikke pent.

mitt poeng med denne tråden var egentlig bare om det var teit å ville ha et forhold i en alder av 16.

Vel, svaret på det er slik jeg ser det; nei, det er ikke teit 😊

Skrevet
1 minutt siden, Sofiapia skrev:

Ikke hør på henne, hun føler seg bare truet av at unge jenter kommer inn på datingmarkedet. Dessverre er mange damer slik. Derfor de ikke liker 16åringer i seriøse forhold eller med eldre menn.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ikke hør på henne, hun føler seg bare truet av at unge jenter kommer inn på datingmarkedet. Dessverre er mange damer slik. Derfor de ikke liker 16åringer i seriøse forhold eller med eldre menn.

:rulle:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...