Gjest Sofiapia Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Hva syntes dere om 16åringer som vil ha et "seriøst forhold"? Føler ofte at siden jeg er såpass ung blir det forventa at jeg skal prøve meg litt frem osv, å ikke vere bestemt på å faktisk prøve å finne 1 som jeg vil vere sammen med i en lengre periode. men personlig ser jeg ikke noen grunn for å drive å vere med noen jeg selv vet at jeg ikke kommer til å få noe seriøst med. er jeg unormal, teit osv fordi jeg ønsker å vere hjemme med typen istedenfor å vere ute å drikke og knulle tilfeldige slik som mange rundt meg ønsker?
ajarRun Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Nei, det er nok mange som ville vært helt fornøyd med en rolig 16 åring som vil slå seg til ro. Idiotisk å knulle rundt, du er bare ung en gang, når du bikker 30 er det mye vanskeligere å starte et langvarig forhold. Nå kan du finne akkurat den du vil ha. 2
Gjest Sofiapia Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Nei, det er nok mange som ville vært helt fornøyd med en rolig 16 åring som vil slå seg til ro. Idiotisk å knulle rundt, du er bare ung en gang, når du bikker 30 er det mye vanskeligere å starte et langvarig forhold. Nå kan du finne akkurat den du vil ha. Jeg tenker akkurat det samme! hvorfor skal jeg gidde å bare knulle tilfeldige istedenfor å faktisk finne en jeg vil ha? problemet er bare at de fleste 16år gamle gutter vil jo akkurat det motsatte :/
ajarRun Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, Sofiapia skrev: Jeg tenker akkurat det samme! hvorfor skal jeg gidde å bare knulle tilfeldige istedenfor å faktisk finne en jeg vil ha? problemet er bare at de fleste 16år gamle gutter vil jo akkurat det motsatte :/ Ja, og se litt på trådene her. Det er mange som plutselig blir tredve og oppdager at det blir vanskeligere og vanskeligere å finne noen som vil ha et forhold. Dessuten lærer man mye av seriøse forhold, det første går til helvette men så kan man mye mer og da blir det lettere. Finn noen som vil ha deg, og ha et normalt langvarig forhold. Du vil lære deg å leve i parforhold og du reduserer risikoen for kjønnsykdommer og det som verre er. Du høres ut som en fornuftig jente, og du kan jo bare finne noen som er noen år eldre. 1
Gjest Sofiapia Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Ja, og se litt på trådene her. Det er mange som plutselig blir tredve og oppdager at det blir vanskeligere og vanskeligere å finne noen som vil ha et forhold. Dessuten lærer man mye av seriøse forhold, det første går til helvette men så kan man mye mer og da blir det lettere. Finn noen som vil ha deg, og ha et normalt langvarig forhold. Du vil lære deg å leve i parforhold og du reduserer risikoen for kjønnsykdommer og det som verre er. Du høres ut som en fornuftig jente, og du kan jo bare finne noen som er noen år eldre. haha ler litt for meg selv fordi dette stemte veldig, går nesten utelukkende for eldre gutter haha.
m1ss Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Enig med deg, TS. Jeg ønsker selv et serriøst forhold, men mange gutter vil det motsatte. Er 16 år også 1
ajarRun Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, Sofiapia skrev: haha ler litt for meg selv fordi dette stemte veldig, går nesten utelukkende for eldre gutter haha. Mye eldre? Og sånn virkelig, se på alle trådene der de er barnløse 34 og sliter med å finne en partner.
Gjest Sofiapia Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Mye eldre? Og sånn virkelig, se på alle trådene der de er barnløse 34 og sliter med å finne en partner. haha tja, spørs ann på hva man mener med mye. Ja uff, mitt verste mareritt tror jeg må vere å vere typ 35 på tinder fortsatt på jakt etter den ene..
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Det er jo bedre trening for fremtidige forhold å prøve ut forholdsdelen og ikke bare det uforpliktende. Jeg synes derfor du gjør et godt valg i å være opptatt av det å kunne finne noen som kan passe for deg på lengre sikt. Anonymkode: cce78...4ae 1
Gjest Sofiapia Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 2 minutter siden, m1ss skrev: Enig med deg, TS. Jeg ønsker selv et serriøst forhold, men mange gutter vil det motsatte. Er 16 år også håper det haha. happy hunting da
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 4 minutter siden, Sofiapia skrev: haha ler litt for meg selv fordi dette stemte veldig, går nesten utelukkende for eldre gutter haha. Ikke alt for mye eldre, håper jeg. Anonymkode: fa14c...43e 1
ajarRun Skrevet 28. mai 2016 #12 Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, Sofiapia skrev: haha tja, spørs ann på hva man mener med mye. Ja uff, mitt verste mareritt tror jeg må vere å vere typ 35 på tinder fortsatt på jakt etter den ene.. Haha, finne den rette på tinder må være interessant. Problemet er jo at færre og færre menn som vil ha barn ikke har det når man begynner å gå opp i alder, og da vil de gjerne ha noen som de stoler på og det tar jo noen år å etablere seg sammen og da sitter man plutselig med veldig dårlig tid til å få barn (hvis man ønsker det). I tillegg vil jo et forhold tidlig gjøre det mye enklere å komme ut på boligmarkedet fort, og det er fryktelig lønnsomt. Husk at det fantes en tid der de fleste røyket, selv om alle gjør noe betyr det ikke at det er sunt eller bra. Gjør det som er riktig for deg.
♥Missy♥ Skrevet 28. mai 2016 #13 Skrevet 28. mai 2016 Husk at alle forhold er veldig seriøse uansett hvor gammel man er. Kjærligheten er fin når man er 16, og like sterk uansett alder. Den er også enda finere om den varer. Desverre er det det få forhold som varer livet ut fra man er 16. Men nyt det med hele deg, så kanskje ditt forhold er et unntak :D 1
Gjest Sofiapia Skrevet 28. mai 2016 #14 Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke alt for mye eldre, håper jeg. Anonymkode: fa14c...43e hva regner du med alt for mye eldre da? og hvorfor håper du ikke det ?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #15 Skrevet 28. mai 2016 1 minutt siden, Sofiapia skrev: hva regner du med alt for mye eldre da? og hvorfor håper du ikke det ? Du er bare 16 så han bør ikke være eldre enn toppen 20, tenker jeg. Anonymkode: fa14c...43e
ajarRun Skrevet 28. mai 2016 #16 Skrevet 28. mai 2016 3 minutter siden, Sofiapia skrev: hva regner du med alt for mye eldre da? og hvorfor håper du ikke det ? Sikkert over 30. 1
Gjest Sofiapia Skrevet 28. mai 2016 #17 Skrevet 28. mai 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Haha, finne den rette på tinder må være interessant. Problemet er jo at færre og færre menn som vil ha barn ikke har det når man begynner å gå opp i alder, og da vil de gjerne ha noen som de stoler på og det tar jo noen år å etablere seg sammen og da sitter man plutselig med veldig dårlig tid til å få barn (hvis man ønsker det). I tillegg vil jo et forhold tidlig gjøre det mye enklere å komme ut på boligmarkedet fort, og det er fryktelig lønnsomt. Husk at det fantes en tid der de fleste røyket, selv om alle gjør noe betyr det ikke at det er sunt eller bra. Gjør det som er riktig for deg. Hahah ja er helt enig med deg! men om jeg hadde startet å diskutere boligmarked og lån med en gutt på 16 som knapt nok vet hva et boligmarked er engang tror jeg at jeg hadde freaka han litt ut haha
ajarRun Skrevet 28. mai 2016 #18 Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, Sofiapia skrev: Hahah ja er helt enig med deg! men om jeg hadde startet å diskutere boligmarked og lån med en gutt på 16 som knapt nok vet hva et boligmarked er engang tror jeg at jeg hadde freaka han litt ut haha Å leie er også mye billigere når man er to. SiO har masse fantastiske parleiligheter, da slipper man å dele kjøkken og bad, får samme pris og får bo sammen.
Gjest Sofiapia Skrevet 28. mai 2016 #19 Skrevet 28. mai 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Å leie er også mye billigere når man er to. SiO har masse fantastiske parleiligheter, da slipper man å dele kjøkken og bad, får samme pris og får bo sammen. tenker å flytte til Oslo og studere juss der snart, så det passer bra! takk
ajarRun Skrevet 28. mai 2016 #20 Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, Sofiapia skrev: tenker å flytte til Oslo og studere juss der snart, så det passer bra! takk De har også rask oppsigelse, så hvis det går til helvette går det fort å komme seg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå