Gå til innhold

Vippe-extensions til bryllupet? Ja eller nei?


Sheherasade

Vippe-extensions til bryllupet: Ja eller nei?  

39 stemmer

  1. 1. For eller i mot vippe-extension? Skriv gjerne begrunnelse for svaret i teksten. Vurderer å ta det til bryllupet, fra Lash Bar i Oslo, men hører så mange skrekkhistorier om at ens egne vipper løsner etterpå. Trenger nå hjelp for å bestemme om jeg skal gjøre det eller ikke. Hjelp!

    • Ja
      14
    • Nei
      25


Anbefalte innlegg

Jeg vil også sette på nå i sommer... Noen bra steder å anbefale i Oslo?

Anonymkode: 9b9da...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så provosert når personer som aldri har hatt vippeextensions tyter om hvor mye det ødlegger vippene. Jeg har hatt det i to år i strekk, og mine naturlige vipper er fortsatt lang og sterk. Det handler mye om hvordan en tar vare på de. En burde børste gjennom de daglig, men ikke ta borti ellers. Og vaskes forsiktig i gjennom med f.eks strålen som renner ned fjeset fra dusjen, ikke skrubbe med sminkeservietter o.l. Prøv å sove uten å gni ansiktet i puten o.l. Litt jobb å passe på, men jeg syns det er dritlekkert 😊 har variert lengde og tykkelse litt, men her er et bilde av Classic.

received_10210304532788818.jpeg

Anonymkode: 785f8...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så provosert når personer som aldri har hatt vippeextensions tyter om hvor mye det ødlegger vippene. Jeg har hatt det i to år i strekk, og mine naturlige vipper er fortsatt lang og sterk. Det handler mye om hvordan en tar vare på de. En burde børste gjennom de daglig, men ikke ta borti ellers. Og vaskes forsiktig i gjennom med f.eks strålen som renner ned fjeset fra dusjen, ikke skrubbe med sminkeservietter o.l. Prøv å sove uten å gni ansiktet i puten o.l. Litt jobb å passe på, men jeg syns det er dritlekkert 😊 har variert lengde og tykkelse litt, men her er et bilde av Classic.

received_10210304532788818.jpeg

Anonymkode: 785f8...119

Med så mange hensyn å ta, så blir det jo faktisk ganske enkelt å ta på et strøk mascara på de naturlig vippene om morgenen også da. Det er jo tydligvis ikke bare å gå å sette på vipper og se ferdigsminket ut i så, så mange uker etterpå, hvis man skal ta så mange hensyn.

Anonymkode: 3c4d0...55f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også sette på nå i sommer... Noen bra steder å anbefale i Oslo?

Anonymkode: 9b9da...93a

Jeg skal bruke Lash Bar. Har bare hørt positive ting om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sheherasade skrev:

Jeg skal bruke Lash Bar. Har bare hørt positive ting om dem.

så på de nå, men greier ikke å finne noen prisliste på sidene deres. Vet du?

Anonymkode: 9b9da...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sheherasade skrev:

Jeg skal bruke Lash Bar. Har bare hørt positive ting om dem.

tusen takk for svar, forresten :blomst: 

Anonymkode: 9b9da...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26. mai 2016 at 20.23, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er finest når folk er naturlig☺ Synes det er så mange som går rundt med lange dådyr vipper for tiden. Ser så fake ut. Men kan skjønne det hvis man selv nesten mangler vipper og setter på vipper som ser naturlig ut og ikke er så lange. Men gjør det du har lyst til☺

Anonymkode: 126aa...4d8

Helt enig i det hun/ han skriver her. Ser så falskt og uekte ut. Mye penere å være naturlig. Ikke gjør det!

Anonymkode: 9e797...bd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så provosert når personer som aldri har hatt vippeextensions tyter om hvor mye det ødlegger vippene. Jeg har hatt det i to år i strekk, og mine naturlige vipper er fortsatt lang og sterk. Det handler mye om hvordan en tar vare på de. En burde børste gjennom de daglig, men ikke ta borti ellers. Og vaskes forsiktig i gjennom med f.eks strålen som renner ned fjeset fra dusjen, ikke skrubbe med sminkeservietter o.l. Prøv å sove uten å gni ansiktet i puten o.l. Litt jobb å passe på, men jeg syns det er dritlekkert 😊 har variert lengde og tykkelse litt, men her er et bilde av Classic.

received_10210304532788818.jpeg

Anonymkode: 785f8...119

Synes det er finest med naturlig jeg, med litt mascara. Synes dette blir så voldsomt, selv om denne for såvidt ikke ser altfor fake ut. Øyebrynene dine derimot er rålekre.

Anonymkode: 9e797...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, May 26, 2016 at 19.23, Sheherasade skrev:

For eller i mot vippe-extension? Skriv gjerne begrunnelse for svaret i teksten.

Vurderer å ta det til bryllupet, fra Lash Bar i Oslo, men hører så mange skrekkhistorier om at ens egne vipper løsner etterpå. Trenger nå hjelp for å bestemme om jeg skal gjøre det eller ikke.

Hjelp! :sjokkert:

http://www.nrk.no/hordaland/birgitte-blei-alvorleg-sjuk-av-ny-type-allergi-1.12392674

må være veldig trivelig å risikere å bli seende slik ut som Birgitte til sitt eget bryllup. Ingen vet når tid de reagerer på limet og reagerer en først så er løpet kjørt. 

Anonymkode: 614fa...ab1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så provosert når personer som aldri har hatt vippeextensions tyter om hvor mye det ødlegger vippene. Jeg har hatt det i to år i strekk, og mine naturlige vipper er fortsatt lang og sterk. Det handler mye om hvordan en tar vare på de. En burde børste gjennom de daglig, men ikke ta borti ellers. Og vaskes forsiktig i gjennom med f.eks strålen som renner ned fjeset fra dusjen, ikke skrubbe med sminkeservietter o.l. Prøv å sove uten å gni ansiktet i puten o.l. Litt jobb å passe på, men jeg syns det er dritlekkert 😊 har variert lengde og tykkelse litt, men her er et bilde av Classic.

received_10210304532788818.jpeg

Anonymkode: 785f8...119

Det ser ikke 100% naturlig ut, men heller ikke "for" unaturlig. Jeg syns denne er helt innafor hvis dette er looken man vil ha :) 

Anonymkode: 2115a...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. mai 2016 at 11.06, HomelessIcecream skrev:

Er det sant at vippene faller av når man slutter å bruke? VE er tema og dere har peiling.. 

Tror det kommer an på hvordan du behandler dem. Om du plukker mye på vippene eller gnir deg i øynene, er sjansene større for at du drar med egne vipper.

selv har jeg hatt VE to ganger og bevart alle vippene mine fra rota. Men, de knekker. De blir kortere, og det er jo logisk at det skjer når de falske vippene er tunge for egne vipper :) Tok ca 4-6 mnd før mine var i normal lengde igjen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så provosert når personer som aldri har hatt vippeextensions tyter om hvor mye det ødlegger vippene. Jeg har hatt det i to år i strekk, og mine naturlige vipper er fortsatt lang og sterk. Det handler mye om hvordan en tar vare på de. En burde børste gjennom de daglig, men ikke ta borti ellers. Og vaskes forsiktig i gjennom med f.eks strålen som renner ned fjeset fra dusjen, ikke skrubbe med sminkeservietter o.l. Prøv å sove uten å gni ansiktet i puten o.l. Litt jobb å passe på, men jeg syns det er dritlekkert 😊 har variert lengde og tykkelse litt, men her er et bilde av Classic.

 

Anonymkode: 785f8...119

Syns det ble råfint! :)

Et øyeblikk siden, Februarbarn skrev:

Tror det kommer an på hvordan du behandler dem. Om du plukker mye på vippene eller gnir deg i øynene, er sjansene større for at du drar med egne vipper.

selv har jeg hatt VE to ganger og bevart alle vippene mine fra rota. Men, de knekker. De blir kortere, og det er jo logisk at det skjer når de falske vippene er tunge for egne vipper :) Tok ca 4-6 mnd før mine var i normal lengde igjen

Takk for svar! :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

så på de nå, men greier ikke å finne noen prisliste på sidene deres. Vet du?

Anonymkode: 9b9da...93a

Det kommer frem når du begynner å gjøre Online Booking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninnen min prøvde falske vipper og hovnet opp i øynene på grunn av dette. Jeg hadde aldri turt å gjøre noe slikt rett før bryllupsdagen min. Plutselig så kan det gå til helvete.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Purple Basil skrev:

Venninnen min prøvde falske vipper og hovnet opp i øynene på grunn av dette. Jeg hadde aldri turt å gjøre noe slikt rett før bryllupsdagen min. Plutselig så kan det gå til helvete.. 

:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så provosert når personer som aldri har hatt vippeextensions tyter om hvor mye det ødlegger vippene. Jeg har hatt det i to år i strekk, og mine naturlige vipper er fortsatt lang og sterk. Det handler mye om hvordan en tar vare på de. En burde børste gjennom de daglig, men ikke ta borti ellers. Og vaskes forsiktig i gjennom med f.eks strålen som renner ned fjeset fra dusjen, ikke skrubbe med sminkeservietter o.l. Prøv å sove uten å gni ansiktet i puten o.l. Litt jobb å passe på, men jeg syns det er dritlekkert 😊 har variert lengde og tykkelse litt, men her er et bilde av Classic.

received_10210304532788818.jpeg

Anonymkode: 785f8...119

For et styr!  For noe som ser så uekte ut 

Anonymkode: 1a870...20d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et styr!  For noe som ser så uekte ut 

Anonymkode: 1a870...20d

Tulling, ingen grunn til å lyve bare fordi du ikke liker det selv.

Ingen normal og oppegående person kan si at det bildet ser uekte ut.

Anonymkode: 29ba0...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 10.39, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også sette på nå i sommer... Noen bra steder å anbefale i Oslo?

Anonymkode: 9b9da...93a

Til deg og TS, jeg fikk til slutt time hos Annasmakeupworld og angrer ikke på ventetiden.
Det er mye snakk om henne og ikke lett å få time der men helt klart verdt det! Koselig jente som leverer perfeksjon på vipper og bryn hver gang.

Anonymkode: 29ba0...35b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt mine i to uker, og jeg har bedt om å få de fjernet på fredag. Hvorfor? Fordi de irriterer meg noe vanvittig. Etter én uke var de akkurat som mine når jeg bruker mascara. Jeg hadde valgt å ha extensions som var like lange som mine egne, så delvis min feil. Men det ble fort tynt i rekkene. Eller, jeg mistet et par vipper med extensions pga vippene mine var ferdige med syklusen. Jeg har også mistet noen punktvipper hvor limet har løsnet. For å være helt ærlig, jeg savner å se mine egne vipper. Selv om de er færre og selv om de ikke er like sorte som extensions. Jeg savner å gni meg skikkelig i øya. Å kunne sove med hodet godt plantet ned i puta og kunne la vannet i dusjen renne ned over ansiktet uten å føle at jeg bærer flere kg på vippene. Selvfølgelig er det godt å slippe å sminke seg, men akkurat nå er det eneste pluss for meg. For alle dere som vurderer å ta extensions kan jeg si dette:

FOR:
- Godt å slippe å sminke seg
- Dådyrøyne i begynnelsen
- Føler deg freshere

MOT:
- Du kan ikke gnu deg i øyet
- Må være veldig forsiktig med vask av ansikt
- Når man dusjer må man være forsiktig med å åpne øynene (bærer mye vann på vippene, føles helt jævlig)
- Mister vipper (selv om det ikke er extensions sin feil) som gjør at det legges fortere merke til enn med mascara
- Må unngå å sove med hodet ned i puta (ligge på rygg)
- Når vippene vokser begynner extensions å bli rotete (plutselig stikker en opp ned)
- Dyrt
- Stress å hele tiden fylle på
- Hver morgen og kveld må du børste de med egen vippebørste
- Ikke bruke noe oljebaserte produkter (ikke veldig stress for meg, men kan være for andre)
- Fester seg ufattelig mye støv i vippene!

Nå skal jeg fjerne de, så får vi se hvilken "skade" som har skjedd.

Anonymkode: d58b2...408

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg hatt mine i to uker, og jeg har bedt om å få de fjernet på fredag. Hvorfor? Fordi de irriterer meg noe vanvittig. Etter én uke var de akkurat som mine når jeg bruker mascara. Jeg hadde valgt å ha extensions som var like lange som mine egne, så delvis min feil. Men det ble fort tynt i rekkene. Eller, jeg mistet et par vipper med extensions pga vippene mine var ferdige med syklusen. Jeg har også mistet noen punktvipper hvor limet har løsnet. For å være helt ærlig, jeg savner å se mine egne vipper. Selv om de er færre og selv om de ikke er like sorte som extensions. Jeg savner å gni meg skikkelig i øya. Å kunne sove med hodet godt plantet ned i puta og kunne la vannet i dusjen renne ned over ansiktet uten å føle at jeg bærer flere kg på vippene. Selvfølgelig er det godt å slippe å sminke seg, men akkurat nå er det eneste pluss for meg. For alle dere som vurderer å ta extensions kan jeg si dette:

FOR:
- Godt å slippe å sminke seg
- Dådyrøyne i begynnelsen
- Føler deg freshere

MOT:
- Du kan ikke gnu deg i øyet
- Må være veldig forsiktig med vask av ansikt
- Når man dusjer må man være forsiktig med å åpne øynene (bærer mye vann på vippene, føles helt jævlig)
- Mister vipper (selv om det ikke er extensions sin feil) som gjør at det legges fortere merke til enn med mascara
- Må unngå å sove med hodet ned i puta (ligge på rygg)
- Når vippene vokser begynner extensions å bli rotete (plutselig stikker en opp ned)
- Dyrt
- Stress å hele tiden fylle på
- Hver morgen og kveld må du børste de med egen vippebørste
- Ikke bruke noe oljebaserte produkter (ikke veldig stress for meg, men kan være for andre)
- Fester seg ufattelig mye støv i vippene!

Nå skal jeg fjerne de, så får vi se hvilken "skade" som har skjedd.

Anonymkode: d58b2...408

Jeg kommer til å fjerne dem etter en måned. Men oppdater gjerne her om hvordan vippene er når du fjerner extensions!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...