Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #1 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har et par fag fra universitetet, pluss ex. phil og ex.fac. Det blir tilsammen en bachelor grad. Jeg har søkt minst 80 jobber, blir aldri innkalt til intervju engang. Hra jobbet deltid på bensinstasjon i snart ett år. Må jeg ta en helt ny utdanning? Hvilke jobber har andre med diffuse bachelorgrader? Da jeg gikk på skolen sa de at en grad ville vise at jeg er i stand til å ta høyere utdanning og at det ikke nødvendigvis trengte å være relevant i forhold til arbeidsoppgaver. Og nå sitter jeg her da, med skjegget i postkassen og angrer på at jeg ikke bare ble sykepleier eller noe annet håndfast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #2 Del Skrevet 1. november 2004 Det hjelper kanskje å gi oss innblikk io hvilke fag det er du har tatt... Ellers er lærer alltid et alternativ, om det skulle appelerer. Bare ta litt pedagogikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå