Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Det høres ut som ei veldig god plan, tusen takk 😘 Det er nemlig like før jeg går på veggene!

Romdama mi digger bing bang theory, så det kikket vi på igår:) hun er ei kul eldre dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan det er å være stuck på innsiden, så planer må man ha. Det er ikke så mye som skal til før man kan komme tilbake med fattet mot syns jeg, så hjelper det selvsagt på å se liiiitt lyst på det tror jeg du klarer fint med et lite avbrekk. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kommer en kompis og sønnen på besøk,  så da må det diskes opp.  Deigen er satt til pizzahorn og det er krydder og hvitløk i deigen så nå lukter det himmelsk her mens den står og hever.  Har hørt mange snakke positivt om tipo 0 mel,  så da forsøkes det så får jeg se om det blir noen forskjell.  

Nommis lukter det og deigen ser nice ut. 

FB_IMG_1477055536202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmeligheten er lang hevetid og elting. Gjæren får jobbe lenge å så får man strukket gluten molekylene ved god elting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir helt sikkert kurrant, men skal man bake f.eks tynn pizzabunn så er mindre gjær mer heving virkelig veien å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Silfen skrev:

Blir det sånn crunchy bunn da? 

Da skal du ha ganske så høy varme i ovnen din. Nam de hornene så goooode ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Silfen skrev:

Kan du spise sånt nå, Skruf?

Last ned pokemon, severus, så blir gåingen en lek. :nigo:

Jeg er lei av Pokemon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal spare pizzahorn til bedre magedager.. Spiste litt reint hjortekjøtt idag, og det gikk bra. 

Men; har blitt utskrevet :hoppendeglad:

Videre oppfølging neste uke, men enn så lenge prøver jeg hardt å ikke tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...