Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Breaking bad har jeg sett snutter av når kidsene har sett på. Virker god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Broren min er helt hekta, vi har litt lik filmsmak, så tror jeg skal gi den en sjanse :) 

Har to dager fri nå, lurer på å dra med meg jentungen på Tarzan og på Istid..Rævva værmeldinger, så da kan vi ta noen kinodeiter på kveldene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Silfen skrev:

Jeg er nettopp ferdig med Shameless. Den amerikanske versjonen, siden den var på Netflix. Var, dessverre, bare 3 sesonger. Jeg syns den var helt awesome. Som Modern Family, bare at de var full i fattigdom, øl, drugs og sex. :nigo:

Gje deg med an nå. Taper seg så sykt! 

- Hilsen hun som er ferdig med sesong 6. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsiken, jeg trodde den var ferdig. Jeg ville aldri visst bedre. Akk og ve. Jaja, må vel se de om netflix får ræven i gir. Jeg fatter ikke NEtflix på det området. Hva er poenget med halve serier og en jævla Harry Potter film? Jeg mener; har de fått rettighetene til EN film, så kan de vel ha alle? Det er jo helt useless slik de driver på!

/rant over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Netflix er litt rar sånn..

Jeg begynte å se Outlander på netflix, første sesong lå der. På viaplay derimot så ligger både sesong 1 og 2.. 

Ble ikke stranda her idag. Øspøs-regnvær. Så treningsdate med min morgenfriske far som sto og durte på dørklokka før 9 i morges og deretter lunsjdate med jentungen. Også rigget vi oss til i tvstua med film, snop og solo super :)

Var ok på treninga idag; en gjeng fotballmannfolk som var å trente, så mye fint å hvile øynene på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med å kunne gjøre ditt fornødne uten issues!

Åååh, Outlander har jeg helt glemt. Tror jeg bare har sett et par episoder av sesong 2. Tomorrow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en skotte for endel år siden. Og det stemmer, de har ikke truse under kilten :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh ... Jeg var på stampuben min en gang for mange år siden og Skottland spilte rugbykamp mot et eller annet land. Inn deiset sikkert 12-14 staute karer i kilt, de skulle se kampen! Joda, jeg ble full, de ble full, mye høylydt moro. Og utover ettermiddagen var de godt i gassen, satt en 6-7 stykker av de på en langbenk, ved et langbord. Fulle som de var så deiset de til slutt bakover, så alle gutta ble liggende på ryggen med beina på benken. Silfen er jo alltid gøy i fylla, seff, og med gode ideer. Så jeg skulle teste truseteorien. Så den som gikk og løftet alle kiltene opp langs magen på gutta, det var jeg. 2 hadde truser på, resten ikke. Aldri har vel The slug and lettuce vært fylt med så enorme latterbrøl. :Knegg:

Endret av Silfen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HaHa!! Min sin skotte sovnet på toget i kilten sin etter en lettere fuktig fotballkamp.. han skrevet ut med beina, og ja; ingenting under kilten. 

Er ikke sammen lengre da, men vi er fb-venner. I vår så la han ut det morsomste bryllupsbildet jeg har sett; bruden står der så pen og vakker i sin hvite brudekjole, og rundt henne på begge sider en haug med mannfolk i kilt. Og alle mannfolka står med baken til og mooner fotografen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The scotchman? Man, jeg var så skuffa når jeg kom der å såg at den ikke eksisterte lengre.

Du? Du har jo mange sting, hva, hvordan klør man ikke på de? Det må jo klø noe sykt? 

Edit: leif.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. De er på innsiden. Så det eneste som klør utenpå nå er tapen. Som jeg bare har lyst å kaste veggimellom!

Scotsman eksisterer vel? Det er noe der iallfall. Jeg pleide gå dit for lenge siden, så kom jeg tilbake noen år senere, så var det blitt sånn derre perleøredobb-vigårpåjuss-sted. Gikk ikke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Silfen skrev:

Nope. De er på innsiden. Så det eneste som klør utenpå nå er tapen. Som jeg bare har lyst å kaste veggimellom!

Scotsman eksisterer vel? Det er noe der iallfall. Jeg pleide gå dit for lenge siden, så kom jeg tilbake noen år senere, så var det blitt sånn derre perleøredobb-vigårpåjuss-sted. Gikk ikke tilbake.

Neppe, det er visst KOK som har kjøpt de opp, så nå er det liksom en "sportsbar". Not really.

Men vi gikk no inn vi, kjøpe 3 runder med shots, så da overlevde vi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant! Den frøkna fant ut at det er ok å drikke alkohol selv om man er på antibiotika, så da... ja da er det ut i dag :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelig! Jeg har vært innenfor disse veggene i en uke. Får ikke bade, solt meg eller en shit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...