Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #401 Del Skrevet 9. juli 2016 Hadde jeg aldri turt. Eller jo, i mine unge dager, før det gikk 16 år mellom sykkelturene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #402 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg har ikke syklet på en stund, men jeg mangler litt redselsgener, så jeg hadde nok sikkert fikset det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #403 Del Skrevet 9. juli 2016 Du kan få noen av meg. Etter jeg ble mor, er jeg blitt helt nevrotisk for sånne ting. Gradvis, da, sånn at jeg ikke har tatt tak i det før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #404 Del Skrevet 9. juli 2016 Naboen er sånn. Jeg bare går rundt og veksler mellom å riste oppgitt på hodet og fiskedaske henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2016 #405 Del Skrevet 9. juli 2016 Den sykkelen var råkul! Heldige jente som får den! Jeg hadde nær-døden-opplevelse med gamle sykkelen min.. Første sykkelturen og mannen min gikk over sykkelen og sjekket at alt var som det skulle etter en vinter i uteboden. Fikk beskjed om at bremsene var litt dårlige. Jeg la i vei og syklet til fysioterapauten. Ned den bratteste bakken som finnes her i byen så oppdaget jeg at "litt dårlige"=virker ikke i det hele tatt. Heldigvis så var det en gangtunnel på enden av bakken, og heldigvis var det ingen mennesker der, så jeg raste inni tunnelen og sendte ei bønn til oven om at balansen ikke måtte svikte meg.. Gikk bra, men da jeg endelig stanset så skalv lårene sånn at jeg måtte trille sykkelen resten av veien. Ble rett avgårde å kjøpe ny sykkel. Jeg er en jævel på å råsykle forsåvidt. Så fart er jeg kjent med. Men akkurat nullkontroll-fart er ikke noe gøy. Sist jeg sykla på jobb så holdt jeg på å sykle ned ei parkeringsvakt. Han ble styggforbanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #406 Del Skrevet 9. juli 2016 Haha, du får ta turen hit, og fiskedaske meg, jeg trenger det. Jeg, som elsket å fly før, har så nerver før jeg skal ut å fly nå, at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #407 Del Skrevet 9. juli 2016 Hun bør syns det samme, for jeg har grisevondt overalt. Måtte gå hjem fra bussen og holde på stingene øverst på høyre låret, for de reiv sånn og gjorde vondt. Du er jo gærn, Skruf. Kjøre ned folk og kjøre uten bremser og hva har du. Tenk at lille søte deg er en drapsmaskin på sykkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #408 Del Skrevet 9. juli 2016 3 minutter siden, Raven Emerald skrev: Haha, du får ta turen hit, og fiskedaske meg, jeg trenger det. Jeg, som elsket å fly før, har så nerver før jeg skal ut å fly nå, at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jah, naboen kjører bare, sluttet å fly ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #409 Del Skrevet 9. juli 2016 Er fristet til det samme. Men da gir jeg jo bare etter for angsten. Ingen er tjent med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #410 Del Skrevet 9. juli 2016 Nei, det funker ikke. Jeg har hatt noen greier selv, fødselsangst, sprøyteskrekk og smått hysterisk for edderkoptere. De to første ble overvunnet gjennom face your fears. Siste ble vel ikke så mye facet, men jeg har lært å leve med at det er edderkopper overalt og jeg får ikke hysterisk anfall lenger om det er noen i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2016 #411 Del Skrevet 9. juli 2016 Mannen min sier at det kanskje er liksågreit at jeg ikke har lappen siden jeg råkjører på sykkel... @Raven Emerald hvis flyskrekken din er skikkelig ille så kunne du bestilt deg time til legen og fått resept på litt drugs.. Jeg gjorde det nå i sommer. Hadde ikke flyskrekk da jeg var ung, men den har blitt verre og verre med årene. Iallefall etter at jeg fikk unger. Og nå i det siste så har det vært så mange fly som har styrtet. Så; jeg bestilte meg legetime og sa rett ut at jeg trenger beroligende. Enten det eller så blir det å drikke meg svingstang på whisky. Og det tar seg ikke ut når man reiser med unger. Fikk en resept på sobril, funket fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juli 2016 #412 Del Skrevet 9. juli 2016 Har flyskrekk. Den ble mye bedre etter flytur til Japan . Har også insektfobi - skal prøve å sove i telt når jeg drar på ferie. Har edderkoppfobi, men siden jeg døde bare litt da et digert beist ramlet ned på magen min inne på soverommet (den fulgte med en bok som hadde ligget på gulvet ved siden av sengen) så er jeg veldig mye mindre redd for edderkopper enn jeg var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juli 2016 #413 Del Skrevet 9. juli 2016 @Silfenher er buksen og prisen var 399,- *sjekket handlelapp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #414 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg tror edderkopper driver med systematisk utryddelse av mennesker når vi ikke ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #415 Del Skrevet 9. juli 2016 For meg er det helst bare avgang og landing med fly, og trafikk generelt. Tror det har med kontroll å gjøre; jeg har ikke kontroll over hva som skjer, så da klarer jeg heller ikke finne roen helt. @skruf Får angst-medisiner nå, da, siden det påvirker meg i det daglige også (generell angst). Så det går bedre nå. =) En stund var det sånn at jeg satt konstant og gråt ved take-off og landing. Oppe i lufta er det greit nok, det er så langt ned at vi er garantert å dø momentant om vi styrter. Ved take-off og landing er det alltid den liiiiiiiiiille muligheten for at jeg blir helt ødelagt, men i live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #416 Del Skrevet 9. juli 2016 Så folk med angsttendendenser blir smågærne av å få unger, er det hva dere sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juli 2016 #417 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Så folk med angsttendendenser blir smågærne av å få unger, er det hva dere sier? Jeg protesterer. Jeg klarer fint å være smågærn uten unger . *kverker empirisk sammenheng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #418 Del Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, Silfen skrev: Så folk med angsttendendenser blir smågærne av å få unger, er det hva dere sier? Jepp. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #419 Del Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, Cata skrev: Jeg protesterer. Jeg klarer fint å være smågærn uten unger . *kverker empirisk sammenheng* Ingen regel uten unntak, vet du. 1 minutt siden, Raven Emerald skrev: Jepp. =D Kanskje man burde begynne med årelating eller noe. :funderer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #420 Del Skrevet 9. juli 2016 Årelating med blodigler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå