Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #381 Del Skrevet 9. juli 2016 Haha, det tror jeg på. Nå er jeg lite smart kjenner jeg. Fikk tilslag på en sykkel på finn. Til emma. Helt ny, typ brelettsykkel. Som hun har ønsket seg til bursdagen sin. Så den som åptimistisk hev seg, vel hev seg ekstremt sakte, på bussen for å hente denne, det var jeg. To busser senere og det er gå sakte aksjon mot sykkelen. Håper bare google maps ikke leder meg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2016 #382 Del Skrevet 9. juli 2016 Ikke så lurt tror jeg nå når du er nyoperert......men hva gjør man ikke for barna Blir 1stk overlykkelig jente på bursdagen sin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #383 Del Skrevet 9. juli 2016 Brukt en halvtime på snart 700 meter. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2016 #384 Del Skrevet 9. juli 2016 Veien blir til mens man går, er det ikke det man sier :D Snille fostersønn kom innom nå for å høre om han skal kjøre meg på butikken hvis jeg trenger å handle litt. Sånn er det å ikke ha lappen! Tror jeg skal kjøpe meg lørdagsgodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #385 Del Skrevet 9. juli 2016 Godt det er flere enn meg som ikke har lappen. Snille fostersønn, man får hva man sår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #386 Del Skrevet 9. juli 2016 Har heller ikke lappen, skikkelig digg når man ikke kan gå noe sted. Eller sykle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2016 #387 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg burde seriøst ha tatt lappen, nærmer meg 40 med stormskritt, men det er sånn tiltak, svindyrt er det også.... dessuten bor vi sentralt, så jeg sykler og går. Også har jeg jo mannen min som sjåfør....(og siden jeg ikke har lappen så kan jeg alltid ta meg et glass vin til maten hvis vi er invitert til noen!). Eller jeg tar buss. Man blir sprek av å ikke ha lappen! Hadde sikkert ikke orket å sykle til jobb kunne jeg kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #388 Del Skrevet 9. juli 2016 Det er derfor vi sitter her hele tiden. Kommer oss ingen vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #389 Del Skrevet 9. juli 2016 Og derfor vi er på KG 24/ 7. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juli 2016 #390 Del Skrevet 9. juli 2016 Dere burde seriøst ha tatt lappen! *nettopp kommet hjem fra overnattingshoppeturen sin* Silf - hva i heiteste er en brelettsykkel? Jeg får rare bilder i hodet av en pakke Brelett med hjul på, og det aner meg at de bildene er veldig veldig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #391 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) 1 minutt siden, Cata skrev: Dere burde seriøst ha tatt lappen! *nettopp kommet hjem fra overnattingshoppeturen sin* Silf - hva i heiteste er en brelettsykkel? Jeg får rare bilder i hodet av en pakke Brelett med hjul på, og det aner meg at de bildene er veldig veldig feil. Sånn gammeldags fra Brelettreklamene, kanskje? Endret 9. juli 2016 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juli 2016 #392 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Raven Emerald skrev: Sånn gammeldags fra Brelettreklamene, kanskje? Ah, ja selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #393 Del Skrevet 9. juli 2016 Vi skal jo på roadtrip med deg cata. Du kjører, vi drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #394 Del Skrevet 9. juli 2016 Sånn en. Med kurv og greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #395 Del Skrevet 9. juli 2016 Ligner litt på min. =) Som jeg ikke sykler på. For jeg har trafikkangst. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #396 Del Skrevet 9. juli 2016 Tøysejente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #397 Del Skrevet 9. juli 2016 Er ikke så rart, da. Har aldri syklet i by før, og har ikke syklet på 16-17 år... Så jeg ser ut som om jeg nettopp har fått støttehjulene av. Og å sykle sånn i trafikk, er uaktuelt. =P Men satser på at når bena fungerer igjen, får samboer ta meg med på sykkelturer, såpass at jeg får bygd opp litt stålnerver. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #398 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg husker da jeg syklet i London. Da døde jeg. Nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #399 Del Skrevet 9. juli 2016 *fryser på ryggen* Kjenner jeg får nervesammenbrudd av tanken. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #400 Del Skrevet 9. juli 2016 Vi var ung og gal og syklet i sånn hundrefelts rundkjøring. Minst hundre felt. Det er jeg sikker på, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå