Silfen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #1661 Del Skrevet 29. januar 2017 Neida, ungene er oppe hos de, bare en trapp mellom. Og jeg kan like gjerne sitte på deres sofa som min. Meeeen, jeg vil ikke ta drugs når jeg passer og det er på tide nå,. hehe. Men jeg hørte rykter om at hun er på vei. Blånndiner ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. januar 2017 #1662 Del Skrevet 29. januar 2017 Hey, jeg er blondine, ville aldri ha gjort noe sånt! Er det slemt å foreslå en noblis pr unge? Tror det går på kroppsvekt, hvor tunge vil du anslå at de er? To til deg og en til de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #1663 Del Skrevet 29. januar 2017 *ler* Dakar. de sover jo søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. januar 2017 #1664 Del Skrevet 29. januar 2017 Da er du jo sikker på at de sover innmari søtt.. Neida.. Tror jeg skal køye snart. Eldstejenta har alltid påstått at jeg får en slem humor (og teit humor) når jeg er trøtt... Her sover hele røkla minus meg (usikker på om søstera mi sover da). Jentungen kubba tidlig (sikkert sjokkskadet over 3 timer ryddejobb), mannen er kveldstrøtt og tok kveld før midnatt, kattene er ute, bernerbikkja snorker så det rister i veggene og søstera mi fikk bootycall fra han hun hooker med (jeg har sett Skam!!!) så hun stakk til han. Håper du får tatt litt smertestill snart da Silfen, og at du får ei god natt. Sove godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #1665 Del Skrevet 29. januar 2017 Bootycall? Jaggu. Det var litt av en søster. Sove godt da. Naboen kom akkurat, jeg har stupt i noblisesken, skal sitte og nette til de funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. januar 2017 #1666 Del Skrevet 29. januar 2017 Lillesøster mi er jentungen sin store helt og forbilde. Fikk noen spørsmål om tante har fått seg kjæreste. Hun er såpass troskyldig at hun kjøpte den at det er vennen til tante som hun ser film med av og til, også må hun sove over for det går ikke buss så seint.. Jeg tror egentlig at søstera mi og han fyren kommer til å bli sammen jeg. De har nå holdt på sånn innmari lenge. Iallefall et år før hun dro til usa, og de hadde kontakt de to årene hun bodde der, og han var snar til å ringe da hun flyttet hjem til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #1667 Del Skrevet 29. januar 2017 Awww, de må bare tørre altså? Her kom Iben isted, på gråten: mamma, klokken er ni... Jeg skjønte ikke no først, i halvsøvne. Før jeg skjønte at hun trodde det var mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. januar 2017 #1668 Del Skrevet 29. januar 2017 Naw, stakkars Iben da! Men det må være verdens beste følelse å oppdage at det er søndag når man tror det er mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #1669 Del Skrevet 29. januar 2017 Dakar, måttet virkelig overbevise henne. Ble usikker selv et øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. januar 2017 #1670 Del Skrevet 29. januar 2017 For mange år siden, da jeg gikk på VGS og bodde på hybel så glemte jeg å stille klokka. Dette var jo før internett og iphoner, så jeg kom en time for tidlig på skolen. Litt kjedelig, men typisk meg. Jeg lurer på å prøve meg på sånn surdeigsbrød jeg. Har kjøpt inn rugmel til å lage starter med.. Har lest at surdeigsbrød er bedre til magen, så kanskje det kan funke på magen min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #1671 Del Skrevet 29. januar 2017 Er det sånn der man bruker sånn gugge som holder seg for alltid oppi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. januar 2017 #1672 Del Skrevet 29. januar 2017 Ja, etter hva jeg har forstått så tar du rugmel og vann (usikker på fremgangsmåten her, må google litt mere) som skal stå i et tett glass i romtemperatur, Og hver dag så må du mate den med mere mel og vann (tar ut litt og erstatter med nytt). Skal stå å putre og boble hele tiden, da er det liv i den. Så når du baker så bruker du av den starteren istedet for gjær. Har en mistanke om at magen min ikke liker gjær heller. Holdt på å dø på meg i natt pga jeg spiste 2 pizzastykker i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #1673 Del Skrevet 29. januar 2017 Nei,gjær er jo ikke god for mange. Var tidig at du skrev om det, for i dag fikk jeg en snap av en som har laget nettopp en slik base. Tror du skal forsøke det, merker jo selv når jeg spiser mye gjærprodukter at jeg blir full i luft og drit. Og jeg har ikke mageissues engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #1674 Del Skrevet 30. januar 2017 Ny dag, nye faenskap. Nei, blir vel ikke så mye faenskap på sofaen. I dag måtte jeg ut, hadde en greie, så lure meg fant ut jeg skulle handle før jeg tok bussen hjem. Ble bare noen småting, et brød, en juice, du vet, sånne dagligvarer. En bærepose ble det og jeg klarte fader meg såvidt løfte den. Så jeg så sikkert lur ut der jeg tuslet mot utgangsdøren bærende på en pose med begge hender og stoppende for hver benk bortover for å sette den ned og hvile. Helt utrolig å være så svak. Men det går fremover da, i går morges så klarte jeg ikke engang lage en knyttneve med ene hånden, men det går fint nå. Små steg. Og nei, jeg tok ikke buss, jeg tok taxi ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. januar 2017 #1675 Del Skrevet 30. januar 2017 Du har pågangsmot iallefall! Du burde skaffet deg sånn trillebag, sånn som gamle damer har når de er på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #1676 Del Skrevet 30. januar 2017 Hehe, jeg tenkte på det i dag, men det er ikke enkelt å ha armen bakover heller, da måtte jeg ha en som jeg kunne dyttet foran meg. HEhe, jeg er så lykkelig for at dette er midlertidig. Tenk på de som sliter sånn hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. januar 2017 #1677 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvordan synes du det ser ut nå da, nesten ei uke etter? Har hevelsen gått ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #1678 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg har jo ikke sett siden fredag, siden jeg ikke har vært i dusjen har jeg heller ikke hatt av kompresjonen. Men virker like trangt egentlig. Tapen klør som bare fy. På fredag skal jeg på kontroll på Aleris og da skal de ytre stingene tas og tapen av så da får jeg vel vurdert det litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. januar 2017 #1679 Del Skrevet 30. januar 2017 Blir spennende da! Krysser fingrer og tær for like godt grokjøtt på armene som resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #1680 Del Skrevet 30. januar 2017 Jepp, satser på det. Hvordan er magen? Kommet noe lengre med surdeigen? Prøvd å kjøpe surdeigsbrød og teste først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå