Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke du på tur da Frk.K? Også har du blitt sjuk?

Fy flate, det suger skikkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, skruf skrev:

Er ikke du på tur da Frk.K? Også har du blitt sjuk?

Fy flate, det suger skikkelig! 

Stemmer det. Suger virkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skruf skrev:

Masse god bedring da, håper du kommer deg kjapt på beina igjen!

Tusen takk! Er på beina, er bare det at jeg får ikke lov å bade og sånt pga infeksjonsfare. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde badet. Får drikke i stedet. Fant breezer med fruktsmak

Yum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal raide matbua (har sånn skikkelig gammeldags matbod i kjelleren, sånn med egen binge for poteter og gulrøtter. Helt genialt!) for å sjekke vinlageret... skal ikke på jobb før klokka 15 i morgen, innafor med et glass vin i hver fot da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.7.2016 at 23.03, skruf skrev:

Jeg har sånn merkelig greie når det gjelder å stå på kanten av ei høyde, jeg får sånn sug etter å hive meg utfor selv om jeg er livredd... akkurat som at jeg ikke skal klare å la være å ramle utenfor kanten.. Vanskelig å forlare uten at noen tror jeg er suicidal! Er ikke det asså :) I teorien så er jeg så forbanna klønete at sjansen for at jeg ville ha ramlet utfor ei klippe er stor. 

Jeg har en tvangstanke som ligner. Hver gang jeg står ved en høyde feks ser utenfor gelenderet til en høy bygning så ser jeg for meg at jeg hopper over, faller og treffer bakken. Kan også plutselig se for meg at jeg mister ungen utenfor osv. Det er veldig plagsomt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld holdt jeg på å skremme en stakkars beboer på sykehjemmet jeg jobber på noe så innmari... 

Ga han kveldtablettene og han lurte på hva den ene tabletten var mot. Den er for prostataen din svarte jeg. Stakkars mannen fikk øyne store som tallerkener og holdt på å ramle av stolen "HÆH??? Har jeg fått problemer med prostata og nå da, er jo ikke måte på elendighet!!!"... Eh...den kom litt feil ut, jeg mente tablett mot parkinson´en hans! Mannen ble veldig lettet. 

Og sånn går no dagan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer Netflix bra? Ser dere  bruker det en del. Har kommet over noe jeg har lyst til å se der inne, men er egentlig ikke den store TV titteren, så jeg tror ikke jeg gidder begynne å styre med det hvis det bare fungerer halvbra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Netflix i seg selv er den beste streameren. Men det er ikke det enorme utvalget. Uansett er vel første måneden gratis. På hbo også.  Så det er jo bare å registrere seg. Må ha kortinfo, men jeg har aldri opplevd problemer med å avslutte abbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Første skudd for baugen: for gammel Silverlight, måtte oppgradere. Dessuten står det noe om at jeg må aktivere enheter som jeg skal se på. Hvor pokker får jeg den koden fra? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, Silverlightoppdatering funker. Da får jeg det i det minste på PC. 

Da er det bare å forske på hvordan jeg får det over på iPad og AppleTV også i fall jeg skal se noe fra godstolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...