Raven Emerald Skrevet 26. juli 2016 #741 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg får ærlig talt noia, jeg har så høydeskrekk at jeg ikke engang kan se bilder av høyder uten å få dèt suget i magen, og svimmelheten som hører til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #742 Del Skrevet 26. juli 2016 Sug i magen får jeg og, men mest etter å ville utpå kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 26. juli 2016 #743 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg får bare trang til å komme meg lengst unna alle kanter som måtte befinne seg i området. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #744 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg burde holde meg unna. Eller være festet i noe. Tidig at vi funker så ulikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. juli 2016 #745 Del Skrevet 26. juli 2016 22 minutter siden, Silfen skrev: Det jeg tenkte når jeg så denne i dag var bare bungeeeeeeee! Åååååkayyyy, zipline er ok, men den der hiver du meg ikke uti! Bare så at du vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. juli 2016 #746 Del Skrevet 26. juli 2016 14 minutter siden, Raven Emerald skrev: Jeg får bare trang til å komme meg lengst unna alle kanter som måtte befinne seg i området. =P Vi kan holde oss på tørt land og la Silfen være på kant med fjellheimen? Forresten... /me har droppet tanken på at jeg er over 50 og har lastet ned Pokémon Go. *tilstår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #747 Del Skrevet 26. juli 2016 Whaaat... Har du gått over til fienden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. juli 2016 #748 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg har sånn merkelig greie når det gjelder å stå på kanten av ei høyde, jeg får sånn sug etter å hive meg utfor selv om jeg er livredd... akkurat som at jeg ikke skal klare å la være å ramle utenfor kanten.. Vanskelig å forlare uten at noen tror jeg er suicidal! Er ikke det asså I teorien så er jeg så forbanna klønete at sjansen for at jeg ville ha ramlet utfor ei klippe er stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #749 Del Skrevet 26. juli 2016 Jepp, jeg og skruf. Derfor trenger jeg å være bundet fast i noe(n). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 26. juli 2016 #750 Del Skrevet 26. juli 2016 1 time siden, Raven Emerald skrev: Ja, og at Silfen skal slenge oss alle utfor et fjell. Eeeh, ja. Lykke til med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #751 Del Skrevet 26. juli 2016 I en zipline! Du skal få redbull før og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. juli 2016 #752 Del Skrevet 26. juli 2016 Her blir det en redbullkiwi før fuglene og minstejenta våkner i morgen! Har hamstret inn i frykt for at de skal slutte å selge siden det er sommerutgaven... fikk et sjokk forrige uke da de var helt tomme på butikken og trodde de hadde sluttet å selge. Men heldigvis var hyllene fulle igjen igår Hater å gå fra seinvakt til tidligvakt. Sovner sikkert ikke før om et par timer og klokka ringer ubarmhjertig kl 05.30 i morgen... fyttikatta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #753 Del Skrevet 26. juli 2016 Ay, det skulle ikke vært lov. Det burde vært en slags mellomvakt etter sen og før tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 26. juli 2016 #754 Del Skrevet 26. juli 2016 14 minutter siden, Silfen skrev: I en zipline! Du skal få redbull før og etter. Hvem jeg? Eeeh .... Jeg er skadet og kan dermed ikke gå på fjell fordi at .. jeg er skadet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. juli 2016 #755 Del Skrevet 26. juli 2016 Veit! Og jeg har to sånne drittvakter denne uka... har også sein lørdag og dagvakt søndag For å være helt sikker så har jeg også "langvakten" dvs jeg går til kl 23, altså den som er lengst på jobb og overlapper med nattvakten. Tror jeg trenger koffeinintravenøs i morgen. Evt koffeinklyx. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #756 Del Skrevet 26. juli 2016 Ææææh, koffeinklyx høres ut som en tarmskyll jeg ville vært foruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. juli 2016 #757 Del Skrevet 26. juli 2016 Haha, vil tro man våkner kjapt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #758 Del Skrevet 26. juli 2016 No shit. Pun intended. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. juli 2016 #759 Del Skrevet 26. juli 2016 Nå humret jeg sånn for meg selv her at mannen lurte på hva som var så morsomt.. Fikk til svar; "begynner du å bli overtrøtt kjære?" Kanskje litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #760 Del Skrevet 26. juli 2016 Bare en vanlig kveld på kåge, kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå