Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg får ærlig talt noia, jeg har så høydeskrekk at jeg ikke engang kan se bilder av høyder uten å få dèt suget i magen, og svimmelheten som hører til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bare trang til å komme meg lengst unna alle kanter som måtte befinne seg i området. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde holde meg unna.  Eller være festet i noe. Tidig at vi funker så ulikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Silfen skrev:

Det jeg tenkte når jeg så denne i dag var bare bungeeeeeeee!

Åååååkayyyy, zipline er ok, men den der hiver du meg ikke uti! Bare så at du vet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Raven Emerald skrev:

Jeg får bare trang til å komme meg lengst unna alle kanter som måtte befinne seg i området. =P

Vi kan holde oss på tørt land og la Silfen være på kant med fjellheimen?

Forresten... /me har droppet tanken på at jeg er over 50 og har lastet ned Pokémon Go. *tilstår*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sånn merkelig greie når det gjelder å stå på kanten av ei høyde, jeg får sånn sug etter å hive meg utfor selv om jeg er livredd... akkurat som at jeg ikke skal klare å la være å ramle utenfor kanten.. Vanskelig å forlare uten at noen tror jeg er suicidal! Er ikke det asså :) I teorien så er jeg så forbanna klønete at sjansen for at jeg ville ha ramlet utfor ei klippe er stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,  jeg og skruf. Derfor trenger jeg å være bundet fast i noe(n).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raven Emerald skrev:

Ja, og at Silfen skal slenge oss alle utfor et fjell.

Eeeh, ja. Lykke til med det. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en redbullkiwi før fuglene og minstejenta våkner i morgen! Har hamstret inn i frykt for at de skal slutte å selge siden det er sommerutgaven... fikk et sjokk forrige uke da de var helt tomme på butikken og trodde de hadde sluttet å selge. Men heldigvis var hyllene fulle igjen igår :)

Hater å gå fra seinvakt til tidligvakt. Sovner sikkert ikke før om et par timer og klokka ringer ubarmhjertig kl 05.30 i morgen... fyttikatta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ay, det skulle ikke vært lov.  Det burde vært en slags mellomvakt etter sen og før tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Silfen skrev:

I en zipline! Du skal få redbull før og etter.

Hvem jeg? Eeeh .... Jeg er skadet og kan dermed ikke gå på fjell fordi at .. jeg er skadet? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit!

Og jeg har to sånne drittvakter denne uka... har også sein lørdag og dagvakt søndag :icon_frown:

For å være helt sikker så har jeg også "langvakten" dvs jeg går til kl 23, altså den som er lengst på jobb og overlapper med nattvakten. 

Tror jeg trenger koffeinintravenøs i morgen. Evt koffeinklyx. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh,  koffeinklyx høres ut som en tarmskyll jeg ville vært foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå humret jeg sånn for meg selv her at mannen lurte på hva som var så morsomt..

Fikk til svar; "begynner du å bli overtrøtt kjære?"

Kanskje litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...