AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg klarte å brekke ankelen for en stund siden i forbindelse med en fjelltur, og nå kan jeg ikke gjøre noe som helst. Hver dag blir jeg sittende inne foran datamaskin/TV, uten mulighet til å kunne få besøk av noen pga jobb og skole. Vanligvis driver jeg med aktiviteter som fjellturer, ski og andre aktiviteter som krever mye bevegelse, noe jeg ikke kan gjøre nå. Jeg finner ikke noe gøy i "inneaktiviteter" som forming og kreativitet, jeg har nødt til å være fysisk aktiv for å ha en god hverdag. Nå er jeg så lei av å bare sitte inne foran PC-skjermen at jeg holder på å kaste opp, det må vel være noe jeg kan gjøre? Må ha gips i tre uker til. Har noen tips og råd? Anonymkode: d23dc...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Del Skrevet 25. mai 2016 Du kan jo trene overkroppen selv om du har brukket ankelen? Om du har fått utlevert krykker, noe jeg nærmest antar, så kan du jo gå på tur med dem? Greit nok, fjelltur er vanskelig, men om du humper deg noen runder i nabolaget blir du nok god og svett, og får trent både armene og hinkefoten. Anonymkode: 5872b...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. mai 2016 #3 Del Skrevet 25. mai 2016 Tegne, male. Trenger ikke være kreativ for det - det kan læres. Eller så kan du kjøpe fargebøker og fargelegge eller malingssett til mal etter tall/punkter. Du kan lære deg en ny ferdighet, eller et nytt språk, lese bøker, sy klær, strikke, veve, hekle, kryssord, sudoku, andre hjernetrim oppgaver, baking, matlaging, perle, pusle (legge puslespill er jo kjempeartig og god hjernetrim), lage smykker, sløyd, lage lys, lær deg å spille et instrument, skriv (historier, dikt, sanger), kalligrafi, driv med magi, kartlegg familiehistorien din, makramé, lag såper, lær deg origami, skaff deg et mikroskop og undersøk ting du er nysgjerrig på. Det er mye du kan gjøre. Eller så kan du jo kjøpe deg en drone og more deg med den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DizzyRonson Skrevet 6. juni 2016 #4 Del Skrevet 6. juni 2016 kansje litt seint å komme med detta, men hvis du kan hinke deg rundt kan du lage ei lita smie å prøve å smi litt. er veldig artig å lage fine ting bare ved å banke med en hammer:P er jo ikke sikkert det du banker på blir fint da.. men da har du fått ut litt frustrasjon iallfall, blitt litt skitten å slitt å sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå