Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2002 #1 Del Skrevet 18. juli 2002 Skal til Kos neste fredag og lurer på om det lønner seg å ta med euro herfra eller om jeg burde ta med norske kontanter. De gangen jeg tidligere har vært i Hellas, har det ikke hvert noe problem å få vekslet sine norske kontanter ved vekslekontorer. Men siden jeg ikke har vært i Hellas på en stund, er jeg litt usikker om dette fortsatt er mulig og særlig fordi euroen har blitt den nye myntenheten. Er det noen som vet noe om dette og hvordan det evt. er med veksle kontor og minibanker på Kos? Hadde satt stor pris på tilbakemeldinger fra noe som vet noe rundt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 18. juli 2002 #2 Del Skrevet 18. juli 2002 Det som lønner seg er å bruke kort og ta ut penger der, det blir det billigste etter hva jeg har lest.. men om det stemmer vil jeg ikke si 100%! Ellers, på et sted som Kos kan du nok finne nok minibanker til at du klarer deg, og heller ta ut større beløp om gangen! froskeprinsesse (ikke innlogget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2002 #3 Del Skrevet 19. juli 2002 Takk for svar! Regner med at jeg tar med litt euro fra Norge og tar ut resten der nede. Greit å ha litt kontanter når man kommer ned. Man vet jo aldri, har vært borti at minibanken på Kreta var nede 3 dager på rad. Litt kjipt om man da ikke har kontanter i reserve. Takk for tilbakemeldingen! Er det tilfeldigvis noen andre saom vet om det finnes veksle kontor på Kos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå