Gjest Ikke innlogget:Fru Blå Skrevet 31. oktober 2004 #1 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som vet om det går greit å være vikar på flere vikarbyrå samtidig, eller blir det vanskelig å få til/ ikke godtatt av vikarbyråene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2004 #2 Del Skrevet 31. oktober 2004 Når jeg registrerte meg hos et vikarbyrå, fikk jeg beskjed om at det ikke var noe problem at registrere meg hos flere. Aetat oppfordret meg også til å registrere meg flere steder! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. oktober 2004 #3 Del Skrevet 31. oktober 2004 Bare å registrere deg på alle du vil! Bare pass på så du ikke dobbeltbooker deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 31. oktober 2004 #4 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tusen takk for svar! Skal å levere arbeidsavtale i morgen, så det var greit å vite. Har intervju på tirsdag hos enda et vikarbyrå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå