Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #1 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er det farlig? Han har klart å få tak i lipglossen og spist opp alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. oktober 2004 #2 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tviler på at det er farlig. I verste fall kan den kanskje få litt løs mage. Det er utrolig hva hunden vår har spist i grøftekanten uten å bli syk. Har den spist beholderen også? I så fall bør du kanskje følge litt med. Men innholdet bør vel være ufarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #3 Del Skrevet 31. oktober 2004 Han har spist alt utenom korken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 31. oktober 2004 #4 Del Skrevet 31. oktober 2004 Plasten kan gjøre vondt (skrape hull) på sin vei ut, og resten vil kunne gi løs mage (disse produktene pleier å inneholde parafin som er meget lakserende). Angående plasten hadde jeg ringt en veterinær for å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 1. november 2004 #5 Del Skrevet 1. november 2004 Plasten kan gjøre vondt (skrape hull) på sin vei ut, og resten vil kunne gi løs mage (disse produktene pleier å inneholde parafin som er meget lakserende). Angående plasten hadde jeg ringt en veterinær for å høre. bare tenker altså..hvorfor lakserende når den brukes på munnen? :klø: jeg ville ringt en vatrinær og hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #6 Del Skrevet 1. november 2004 Ja, ring dyrlegen! Ikke alt som kommer like lett ut som det kom inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 3. november 2004 #7 Del Skrevet 3. november 2004 Den er jo ikke lakserende hvis du bruker den på munnen, men jeg tør vedde på at den hadde vært det om du spiste opp hele på en gang... Det er ikke alt her i verden som bør svelges i store doser. Men en lipgloss er jo tross alt ikke SÅ stor, og en hund kunne vel fint spist et tilsvarende stykke fett av et annet slag uten å bli dårlig av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå