Gå til innhold

Hva er feit?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva skal egentlig til for at noe kan kalles feit? Jeg snakker ikke om BMI eller antall kilo, men når du ser en mann eller dame på gata.... Når er h*n feit?

Når man har dobbelthake? Når magan henger over bukselinningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når valken bak på ryggen kan brukes som hylle. Når det er valk rundt håndledd og ankler. Når magen henger utover og nedover. Når folk bruker to seter på bussen. Da er de feite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg kaller ikke noen feit, for det er et utrolig negativt ladet ord. Noen er kraftige, og andre er litt lubben. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns dei som ikkje kan gå under kategorien kraftig/lubben er feite.

Viss du ikkje finne klede som passar, ikkje får bilbeltet rundt deg eller ikkje kjem ned i vanlige stolar, då er du FEIT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Genevieve

Jeg skjønner ikke hvorfor KG ikke bare sletter brukere som registrerer seg kun for å skrive useriøse innlegg og stygge kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet da vel selv når en person er fet eller ikke?

Jeg synes folk er tjukke når de veier for mye og vralter andpusten rundt, som en gås som vagger og fettet disser opp og ned og fra side til side.

Klesstørrelse XL, XXL....jo høyere opp, desto fetere, ikke sant.

Moskva-Marit, Granneman-Elisabeth og Tyskland-Jan-Otto er et par eksempler på hva jeg kaller fet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal egentlig til for at noe kan kalles feit? Jeg snakker ikke om BMI eller antall kilo, men når du ser en mann eller dame på gata.... Når er h*n feit?

Når man har dobbelthake? Når magan henger over bukselinningen?

Når vekten hindrer dem i å gjøre ting de ellers ville gjort, og helsen er dårlig pga overvekten.. DA er man "feit"!!!

"En slank sexy dame": Slike kommentarer er utroolig lite gjennomtenkt!

Skulle virkelig likt å sett bilde av deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som får brett på magen når de sitter er feite  :enig_animasjon:

Ergo er de bare de helt unge, de uten særlige former og som ennå ikke har født barn som ikke er feite da? Yeah right... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har sett filmen Gilpert Grape med Johnny Depp, vil jeg vell si moren i filmen var feit.

Det er neppe å overdrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ethereal

Er dette innlegget overhodet ment seriøst? Jeg tok det som ironisk, som svar på noen av de mer idiotiske trådene om liknende tema som vi har hatt her på KG i det siste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor KG ikke bare sletter brukere som registrerer seg kun for å skrive useriøse innlegg og stygge kommentarer.

Der sa du noe.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller ikke noen feit' date=' for det er et utrolig negativt ladet ord. Noen er kraftige, og andre er litt lubben. :wink:[/quote']

Enig med du. Alternativt kan jeg si om en veldig overvektig amerikaner - at h*n er STOR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som får brett på magen når de sitter er feite :enig_animasjon:

bare sånn at du er klar over det og ikke driter deg ut og får andre til og tro at du er totalt idiot igjen..så vil jeg bare si deg at ALLE har brett på magen!ALLE, til og med syltynne superstjerner!det er egentlig ganske logisk at når noe stramt blir trekt sammen så blir det brett på det?

min defenisjon på feit er: når noen er så preget av kroppsvekten at de ikke kan prestere normalt i dagliglivet, når det ikke finnes deres klesstørrelse i butikken og de må få spesialsydd klær og må nesten ha ekstra stor plass i førersetet..når jeg tenker feit tenker jeg vekt over 150 kg..

jeg vil også bare si at jeg ikke ser ned på disse..jeg synes synd på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...