AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #61 Skrevet 30. mai 2016 12 minutter siden, Teriyaki skrev: Hvorfor skulle noen gjøre det? Kunne skjønt det dersom det var i det virkelige liv, men dette er jo et forum. Higer folk virkelig etter å framstå som populær her? Ja jeg tror at flere trykker seg selv for å fremstå populær Anonymkode: fcbae...c61 1
Teriyaki Skrevet 30. mai 2016 #62 Skrevet 30. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg tror at flere trykker seg selv for å fremstå populær Anonymkode: fcbae...c61 Jaja. Dem om det.
Sunshineflower Skrevet 30. mai 2016 #63 Skrevet 30. mai 2016 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg tror at flere trykker seg selv for å fremstå populær Anonymkode: fcbae...c61 Da gjør man slik @Sunshineflower . Fall in love very deeply . @Sunshineflower is a very kind good girl! Endret 30. mai 2016 av Sunshineflower 3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 30. mai 2016 #64 Skrevet 30. mai 2016 1 time siden, Silfen skrev: Tvert imot. Det fortjener ingen anerkjennelse. Damn, bitches got balls! Jeg digger og "hater" (prøver-Meg-på-ghetto-skills). - under Nick. Så litt enig. AB er småfeigt. 1 time siden, Dr. A. Kula skrev:  Takk, takk! Meg? Litt usikker på greia her. Er det bare AB som har crush? Evt bare på seg selv? Må manne meg litt opp før jeg evt betror potensielle crush. Om jeg har noen. What?!? Er dette kun ensidig ?? where is the love bro ?
lowercasecaps Skrevet 30. mai 2016 #65 Skrevet 30. mai 2016 (endret) NT Endret 29. april 2019 av lowercasecaps
Gjest Nordavind Skrevet 30. mai 2016 #67 Skrevet 30. mai 2016 1 time siden, Sunshineflower skrev: Ingen som har en liten crush på meg og? . Jeg er absolutt verdt å legge sin crush på Må innrømme at jeg synes at @Nordavind er sjarmerende og fin på bilder. Men jeg har ikke akkurat lagt min crush på han. Men han er en av de mennene jeg ligger merke til her inne. Jeg vet ikke hva han står for av meninger da. Haha, ligger bare merke til bildene hans Hyggelig å bli nevnt 😃har mine meninger om det meste men de legges som regel ikke ut her på KG
Dr. A. Kula Skrevet 30. mai 2016 #68 Skrevet 30. mai 2016 9 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Damn, bitches got balls! Jeg digger og "hater" (prøver-Meg-på-ghetto-skills). - under Nick. Så litt enig. AB er småfeigt. What?!? Er dette kun ensidig ?? where is the love bro ? Neeii... Er jo ikke det, men har hverken mannet eller kvinnet meg opp til å utlevere meg. Men joda @Raven.WritingDesk er definitivt i crush kategorien men føler meg litt 🐷 av å si sånt. Er jo ikke derfor jeg er på KG. Den brukeren som strengt tatt har gitt meg størst crush, sluttet før jeg opprettet bruker selv, men LillePus gjorde sterkt inntrykk (kom tilbake) Elles er det ei brukar her inne eg liker, sjølv om eg aldri har vore i ordskifte med ho, men ho skriv så vakkert slike vene skildringar i emna hennar. Men det er i emne eg ikkje kan noko om, men bare tittar innom ved høvelege stundar. Og ho har et freistande profil billete óg. Har de gjetta det no? Ikke? Då må eg hjelpa dykk, eg skriv sjølvsagt om @Tigress
EvaLena Skrevet 31. mai 2016 #69 Skrevet 31. mai 2016 9 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Siden jeg er litt slutty har jeg crush på ganske mange.. Jeg har en liten crush på @Silfen (spesielt etter post et bilde av din kropp tråden) @EvaLena fordi jeg liker sterke sassy damer @a l'orange fordi jeg liker smarte og reflekterte damer @Dr. A. Kula fordi jeg liker spennende diskusjoner og @amativeReflection fordi jeg liker en dose med sinnsyk humor. Åja! Og @Rainstorm fordi jeg ser for meg at du er ganske ung med en gammel og klok sjel. Gir meg tilbake trua på ungdommen 😁 Jeg kan nok være sassy ja, men også det stikk motsatte 😊
Gjest Tigress Skrevet 31. mai 2016 #70 Skrevet 31. mai 2016 8 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Den brukeren som strengt tatt har gitt meg størst crush, sluttet før jeg opprettet bruker selv, men LillePus gjorde sterkt inntrykk (kom tilbake) Elles er det ei brukar her inne eg liker, sjølv om eg aldri har vore i ordskifte med ho, men ho skriv så vakkert slike vene skildringar i emna hennar. Men det er i emne eg ikkje kan noko om, men bare tittar innom ved høvelege stundar. Og ho har et freistande profil billete óg. Har de gjetta det no? Ikke? Då må eg hjelpa dykk, eg skriv sjølvsagt om @Tigress Åh, så triveleg, då! Og så trøkkar du til med litt nynorsk til ære for meg også! Eg trur du nett fekk ein mot-crushar! :-) For øvrig: artig at du også var glad i LillePus - eg rakk lukkelegvis å bli kjent med å ho privat før ho forsvann, og eg kan love deg at ho er verd å ha ein crush på, altså, ho er eit vakkert menneske både inni og utanpå. @LillePus.
Silfen Skrevet 31. mai 2016 #71 Skrevet 31. mai 2016 Altså, enkelte brukere er her fremdeles, så om folk crusher så vanvittig på de, så kan de egentlig ikke stikke så dypt når de ikke kjenner brukere igjen. 3
a l'orange Skrevet 4. juni 2016 #72 Skrevet 4. juni 2016 Den 30.5.2016 at 20.56, Raven.WritingDesk skrev: @a l'orange fordi jeg liker smarte og reflekterte damer ditto!
BeautyBox Skrevet 4. juni 2016 #74 Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: @BeautyBox Anonymkode: 8a966...7e9 Ntåå. Så søtt at du ikke turte å stå frem med brukernavn, da
Fashionistaen Skrevet 14. juli 2016 #76 Skrevet 14. juli 2016 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen 2
Gjest Ajax Skrevet 14. juli 2016 #78 Skrevet 14. juli 2016 Den AB'en som til stadighet spør om jeg liker eldre menn ❤❤❤
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #79 Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Den AB'en som til stadighet spør om jeg liker eldre menn ❤❤❤ Jeg liker deg også Hilsen omfangsrik dame på 50 som blir kåt av bildene dine <3 Anonymkode: 514f0...32b
Lille-pus Skrevet 14. juli 2016 #80 Skrevet 14. juli 2016 Den 30. mai 2016 at 0.09, Dr. A. Kula skrev: Neeii... Er jo ikke det, men har hverken mannet eller kvinnet meg opp til å utlevere meg. Men joda @Raven.WritingDesk er definitivt i crush kategorien men føler meg litt 🐷 av å si sånt. Er jo ikke derfor jeg er på KG. Den brukeren som strengt tatt har gitt meg størst crush, sluttet før jeg opprettet bruker selv, men LillePus gjorde sterkt inntrykk (kom tilbake) Elles er det ei brukar her inne eg liker, sjølv om eg aldri har vore i ordskifte med ho, men ho skriv så vakkert slike vene skildringar i emna hennar. Men det er i emne eg ikkje kan noko om, men bare tittar innom ved høvelege stundar. Og ho har et freistande profil billete óg. Har de gjetta det no? Ikke? Då må eg hjelpa dykk, eg skriv sjølvsagt om @Tigress Jadda, jadda, jadda. Var da voldsomt til masing a'gitt Det kunne nevnes i fleng en haug triveligere brukere (som jeg vel finner ut om fremdeles er her eller ikke). Så får publikum spekulere selv. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå