Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva om noen skriver som Anonym Bruker i denne tråden - og skriver sitt eget brukernavn, for å gi inntrykk av at man er veldig populær og kjekk / pen?

Anonymkode: ee166...396

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

@Fame og @elizabethtaylor :P

Anonymkode: 6179f...f4f

• Liker 1
Skrevet
Den 22.5.2016 at 14.08, AnonymBruker skrev:

@Silfen

Anonymkode: 966a9...c83

As if.

Gjest Nordavind
Skrevet
5 minutter siden, Silfen skrev:

As if.

Why not?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om noen skriver som Anonym Bruker i denne tråden - og skriver sitt eget brukernavn, for å gi inntrykk av at man er veldig populær og kjekk / pen?

Det skjer nok, men er jo ingen krise :P

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

Siden jeg er litt slutty har jeg crush på ganske mange.. Jeg har en liten crush på  @Silfen (spesielt etter post et bilde av din kropp tråden) @EvaLena fordi jeg liker sterke sassy damer @a l'orange fordi jeg liker smarte og reflekterte damer @Dr. A. Kula fordi jeg liker spennende diskusjoner  og @amativeReflection fordi jeg liker en dose med sinnsyk humor.  Åja! Og @Rainstorm fordi jeg ser for meg at du er ganske ung med en gammel og klok sjel. Gir meg tilbake trua på ungdommen 😁

Endret av noe tilfeldig
Skrevet
31 minutter siden, Nordavind skrev:

Why not?

Er du morsom?

Gjest Tasia
Skrevet
3 minutter siden, Silfen skrev:

Er du morsom?

Du ser jo flott ut! :-) 

Skrevet
1 minutt siden, Tasia skrev:

Du ser jo flott ut! :-) 

Jo takk, men ingenting ABere kommer med har verdi.

Gjest Nordavind
Skrevet
6 minutter siden, Silfen skrev:

Er du morsom?

Nei 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Silfen skrev:

Joda. Tidligere brukere med nye nick under ab som har krangla litt med deg og allikevel syns du kommer med noe bra til tider fortjener et smil og anerkjennelse ;)

Anonymkode: 8ff32...bc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Silfen skrev:

Fysjameg, så utaknemmelig:fnise: To AB´er da? Teller det?

Anonymkode: f8538...71c

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Tidligere brukere med nye nick under ab som har krangla litt med deg og allikevel syns du kommer med noe bra til tider fortjener et smil og anerkjennelse ;)

Anonymkode: 8ff32...bc6

Tvert imot. Det fortjener ingen anerkjennelse.

Skrevet (endret)
1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Siden jeg er litt slutty har jeg crush på ganske mange.. Jeg har en liten crush på  @Silfen (spesielt etter post et bilde av din kropp tråden) @EvaLena fordi jeg liker sterke sassy damer @a l'orange fordi jeg liker smarte og reflekterte damer @Dr. A. Kula fordi jeg liker spennende diskusjoner  og @amativeReflection fordi jeg liker en dose med sinnsyk humor.  Åja! Og @Rainstorm fordi jeg ser for meg at du er ganske ung med en gammel og klok sjel. Gir meg tilbake trua på ungdommen 😁

Ingen som har en liten crush på meg og? ;) . Jeg er absolutt verdt å legge sin crush på :hjerte:

Må innrømme at jeg synes at @Nordavind er sjarmerende og fin på bilder. Men jeg har ikke akkurat lagt min crush på han. Men han er en av de mennene jeg ligger merke til her inne. Jeg vet ikke hva han står for av meninger da. Haha, ligger bare merke til bildene hans ;) 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

@Fame og @elizabethtaylor :P

Anonymkode: 6179f...f4f

:O Aww

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg synes også det er litt kronisk fo rden jerry lee er jeg sikker at det er han selv osm har skrevt og lfere skriver seg selv. sÅ enig med silfen at fra anonymbruker så har det ingen verdi pga det kan være deg selv om løfter opp deg selv

Anonymkode: fcbae...c61

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle noen gjøre det? Kunne skjønt det dersom det var i det virkelige liv, men dette er jo et forum. :P Higer folk virkelig etter å framstå som populær her? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

@Marie90

:nigo: Virker streng og...

Anonymkode: 55048...839

Skrevet
1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Siden jeg er litt slutty har jeg crush på ganske mange.. Jeg har en liten crush på  @Silfen (spesielt etter post et bilde av din kropp tråden) @EvaLena fordi jeg liker sterke sassy damer @a l'orange fordi jeg liker smarte og reflekterte damer @Dr. A. Kula fordi jeg liker spennende diskusjoner  og @amativeReflection fordi jeg liker en dose med sinnsyk humor.  Åja! Og @Rainstorm fordi jeg ser for meg at du er ganske ung med en gammel og klok sjel. Gir meg tilunbake trua på ungdommen 😁

:sjenert: :sjokk:

Takk, takk! Meg?

Litt usikker på greia her. Er det bare AB som har crush? 

Evt bare på seg selv?

Må manne meg litt opp før jeg evt betror potensielle crush. Om jeg har noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...